Hüzünlü Bir Anırma Hikayesi...Delikanlı Eşşek Site Önünde Anırır...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Eyl 2006
Mesajlar
43
:) :) :) Ne eglenceli bi sitemiz var...:cat:
Yalnız benim kafama bişi takıldı... Şimdi gt 250 160 yaparsa, gt 250r da 180 yaparmı acep? :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
yapmasına yaparda kuru kuruna tartışma olmaz meteye biriniz gaz versin çaktırmadan yapmaz diye sonradanda tartışmanın içine atsın allahın pandası ne işin var senin gtr'reyle cbf le sen git cbr125'in le ilgilen kullanıcılarınla polemiğe gir

bu arada benle uğraşmaya ne zaman başladın başından dert eksilmiyo nedendir acep:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Metecim, geçmiş olsun..
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
sitenin ilk hyocularından komtan'ı dinledin de ben kaç defa gt250r ile 185km/h gördüm dedim niye bakmadın :) hadi yanılma payı ile olsun 170 km/h.

yazık oldu diyeyeceğim ama atalarımız testi kırılmadan çekmişler kulağı, sen dinlememişsin.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Aaa ben bu başlığa hiç bişey yazmamışım :bounce:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
mete abıı noldu yaa sondukk banada kapak olduuu ama olsunn sen yıne sozunde durdunnnnnn :) tebrıklerr [[[ama guzel anırdınn abı :):):)...]]]
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
ne demişler "böyük lokma yi, böyük konuşma"
o kadar dedik gt250r 170 görüyor bu da 160 ı görür.
karizmayı kaybetti hükümsüzdür.
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Erkek adam sözünde durur.. o kadar.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
Deveden hacı olmaz varmakla Mekke'ye
Eşekten derviş olmaz taş taşımakla tekkeye... Diye bir laf vardı eskiden:p :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Gültekin;469401' Alıntı:
Alma çayna'nın, korea'nın ahını, çıkar

Gurzan Allahtan kork be kanko...Koreye kim laf etmiş...Çinin düşmanı Korenin hastasıyım...:cat:


Tayvanında ustasıyım...:wiinkk:

yapmasına yaparda kuru kuruna tartışma olmaz meteye biriniz gaz versin çaktırmadan yapmaz diye sonradanda tartışmanın içine atsın allahın pandası ne işin var senin gtr'reyle cbf le sen git cbr125'in le ilgilen kullanıcılarınla polemiğe gir

bu arada benle uğraşmaya ne zaman başladın başından dert eksilmiyo nedendir acep:p


Eee kılavuzum sensin artık napayım...Seni dilimize doladık her işim ters gidiyo dede...:)


Kınroadın Laneti diyeyim artık...:queen:

Metecim, geçmiş olsun..


Baba sağol kazaya kurban gittim...Dil yarasıdır bu...Zor geçer...:p

sitenin ilk hyocularından komtan'ı dinledin de ben kaç defa gt250r ile 185km/h gördüm dedim niye bakmadın :) hadi yanılma payı ile olsun 170 km/h.

yazık oldu diyeyeceğim ama atalarımız testi kırılmadan çekmişler kulağı, sen dinlememişsin.


Abi hiç dikkat etmemiştim valla...Sizlere motorcu kardeşlerime rezil olayım be cratom...Koymaz bana...Kardeşlerim dostlarım bu sitenin üyeleri dalga geçsinler üzülmem...Makaramızı yaparız inceden...:cat:

Aaa ben bu başlığa hiç bişey yazmamışım :bounce:



EYvallah kardeşim...Tunceri alet ettin ya kötü emellerine...Galiba o yükledi...Sen pek beceremezsin bu bilgisayar işlerini zaten...O orta parmağı hiç unutmayacağım kanka...Hatta ölürken gözümün önünden geçen film şeridinin sonunda o parmağın olduğu kare olacak ...:queen:

mete abıı noldu yaa sondukk banada kapak olduuu ama olsunn sen yıne sozunde durdunnnnnn :) tebrıklerr


[[[ama guzel anırdınn abı :):):)...]]]


ya sevdinmi dövdünmü valla anlayamadım...:queen: :p

karizmayı kaybetti hükümsüzdür.


:salut: :silent: :p

Yapmayınn vurmayın mete abimize yawwww:pale:


vurmayın garibe..Boynuuu büküükklerrr....:)

Gültekin;470179' Alıntı:
onun yüzünden, fıstık gibi çinli kızlarımız evde kaldı.
urunnn bre yiğitler... sağ komayın... :p



Gültek yakında kampanya olacak...Çin markalı motor alana birde Çin hatun yanında hediye...Malum nüfus kalabalık...Ama sen kampanya dışında kaldın...:queen:

Erkek adam sözünde durur.. o kadar.


Aaaa kanka düşenin dostu olmaz derlerdi inanmazdım...şaşırttın beni....:rendeer: :wiinkk:

Deveden hacı olmaz varmakla Mekke'ye
Eşekten derviş olmaz taş taşımakla tekkeye... Diye bir laf vardı eskiden:p :mrgreen:


Harbi güzel lafmış...cuk oturdu ...:mrgreen:


ulan işin kötüsü MSN i açamıyom ya...insan içine çıkamıyom valla...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Gültek yakında kampanya olacak...Çin markalı motor alana birde Çin hatun yanında hediye...Malum nüfus kalabalık...Ama sen kampanya dışında kaldın...

dont vori be metecim...
alırız dört tane daha kros - mıros...:p

para gani nasıl olsa... no problem... :)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
125 kt de elinde (üzülerek yazıyom gücenmek de yok..) patladı gibi...

yok be kankam. seviyorum onu ben yaa.
fiyatı yüksek tutuyorum, arayanlara kıllık yapıyorum falan.
hani şu an kemiğe dayansa, ya da harbi gariban biri arayıp "abi param bu kadar başka yok" dese, tamam verecem birine. ama şimdilik kıyamıyorum. arayanlar ukalalık, cambazlık falan yapınca "sieee" diyor, gönderiyorum.
harbiden samimi yazdım. inan...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
1000 ytl ye satarsın bak...Benim teorim budur...Çin malı sahibi %50 zarar eder...Kendin yanmışın kimbilir hangi garibin canını yakıp günahına gireceksin...Çok ahh alıcan çookkk...:mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
yaww mete abi yarıldım yaww cevaplarına ne adamsın yafff

Gültek yakında kampanya olacak...Çin markalı motor alana birde Çin hatun yanında hediye...Malum nüfus kalabalık...Ama sen kampanya dışında kaldın...:queen:

:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mete senin konu popülerliğini hiç kaybetmiyo.Top 10 da bir numarasın hit olmuşsun valla.puhahah
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst