- Katılım
- 21 Mar 2006
- Mesajlar
- 145
- Motosikleti
- Pcx
Motosiklet ehliyetini henüz almamıştım.
Kursa gidiyordum..
İlk motorum keeway superliht'la bir tur atayım dediğim gün
kadıköy altıyolda motor stop etti.
Ne yaptıysam çalışmadı.
Kalabalık..
Panikledim..
Hemde ışıklarda trafik ekibi varken.
ALLAH'tan mucize
tam o sırada
Menderes ustanın yanında çalışan bir çırak kardeş vardı..
geldi.
Çalıştırdı motoru.
Yani kaşınma
Olmasını istemediğin şeyler
oluyor.
Kursa gidiyordum..
İlk motorum keeway superliht'la bir tur atayım dediğim gün
kadıköy altıyolda motor stop etti.
Ne yaptıysam çalışmadı.
Kalabalık..
Panikledim..
Hemde ışıklarda trafik ekibi varken.
ALLAH'tan mucize
tam o sırada
Menderes ustanın yanında çalışan bir çırak kardeş vardı..
geldi.
Çalıştırdı motoru.
Yani kaşınma
Olmasını istemediğin şeyler
oluyor.