- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
Adam doğruyu söylemiş işte.. Hakaret neresinde ?..M Moderatörler nasıl olur da böyle aşağılayıcı pislik hakaretamiz bir yoruma müsade ediyorlar ?
Nasıl oluyor da böyle hakeratamiz bir mesaj silinmiyor. Moderatörler ne iş yaparlar ?
Tommycan aynı duyguları paylaşıyoruz.. :cat: