İBB motorcu dostu bariyer çalışmalarına başladı, motorcular da destek verdi

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin 'motorcu dostu bariyer' uygulamasıyla ilgili çalışmalara çok sayıda motosiklet sürücüsü de destek verdi. Kartal Köprüsü'nde belediye ekipleri tarafından yapılan çalışmalara yardım eden motosiklet sürücüleri, bu uygulamanın tüm Türkiye'de yapılmasını istedi.

Motosiklet sürücüleri için yüksek risk oluşturan bariyerlerle ilgili İstanbul Büyükşehir Belediyesi ilk olarak Anadolu Yakasında çalışma başlattı. Belediye ekiplerinin Kartal Köprüsü'ndeki güvenli bariyer kurulumu çalışmalarına, çok sayıda motosiklet sürücüsü de katılarak destek verdi. Motorcu dostu bariyerlerin Anadolu Yakasında 9 farklı kavşakta daha kurulacağı öğrenildi.

"BUGÜN BİZİM BAYRAMIMIZ"

Türkiye Motosiklet Platformu Yönetim Kurulu Başkanı Zafer Fatih Özsoy, motorcu dostu bariyerlerin yapılması için 13 yıldır çaba gösterdiklerini belirterek, "Bugün aslında bizim bayramımız. Çünkü motosikletlilerin yıllardır beklediği güvenlik önlemi alındı. Yaklaşık 30 yıllık ömrü olan bu bariyerler, birçok insanın hayatını kurtaracak. Bizim için çok ulvi bir işti çünkü, anneler, babalar, eşler ağlamayacak. Bugün bizim için bir milat oldu. Umarım bu bariyerler en kısa zamanda tüm Türkiye'ye yayılır. Belediyelerin ve karayollarının sorumluluk alanlarında, riskli bölgelerde bu ek aparatın konulmasıyla birçok can kurtulacak. Yetkililere buradan sesleniyorum, lütfen bunların devamı gelsin" dedi.



[dm]x89evi3[/dm]
 

Ekli dosyalar

  • motorcu-dostu-bariyerler.jpg
    motorcu-dostu-bariyerler.jpg
    70.7 KB · Görüntüleme: 19,625
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Kenan gelir reklam yapar şimdi kendi bi halt becermiş gibi.
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Güzel haber. Devamı da gelir umarım. Çanakkale - Ezine yolu arası bir kaç tehlikeli virajda da var bunlardan. O zaman karayollarına teşekkür etmiştim. Şimdi İBB'ye teşekkür ederim.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Başladıkları işi umarım en kısa zamanda bitirirler. O zaman canı gönülden teşekkürlerimizi sunarız. Bu ülke o kadar alıştırıldı ki göstermelik, günlük gündem oluşturulmasına, çalışıyoruz imajı verilmesine. Sorumluluk alanındaki tüm yolları bitirdiğinde helal olsun deriz Eko başkana.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Diğer belediyelere de örnek olması için her platformda desteklemek ve arkasında durmak lazım. Yapılan işe her zaman destek şart...
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,527
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Kolpadan bir bahaneyle Ukome'nin engelleyememiş olması ya da Kıl Tevfik'in zirzopluk yapmamış olması çok düşündürücü.

Şaka bir yana, özellikle "doğal pist" gibi görünen bazı yollar var, oralara da bir an önce el atsalar süper olur.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Kolpadan bir bahaneyle Ukome'nin engelleyememiş olması ya da Kıl Tevfik'in zirzopluk yapmamış olması çok düşündürücü.

Şaka bir yana, özellikle "doğal pist" gibi görünen bazı yollar var, oralara da bir an önce el atsalar süper olur.

EiHU6lLXYAAZokg
 
Katılım
6 Ağu 2014
Mesajlar
348
güzel hareket ama kartal köprüsünde zaten düşük hızda dönüp yola katılıyoruz. 30-40 kmhden fazla bir hızla dönmek zor. bence bariyerlerin daha kritik yerlere konulması lazım.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
M Moderatörler nasıl olur da böyle aşağılayıcı pislik hakaretamiz bir yoruma müsade ediyorlar ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:55 ----------

Ben bu adamdan tiksiniyorum, ben bu adama oy veren Esenler halkından da tiksiniyorum, ben bu adamı o yöreye layik gören Ak Parti'den de tiksiniyorum.

Nasıl oluyor da böyle hakeratamiz bir mesaj silinmiyor. Moderatörler ne iş yaparlar ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:56 ----------

Seneler evvel AYE nin ve dahi birçok kurye arkadaşın ölümüne sebep olmuş bariyerlerin düzeltilmesi muazzam bir hareket. devamı gelir inşallah.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,028
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Moderatörler nasıl olur da böyle aşağılayıcı pislik hakaretamiz bir yoruma müsade ediyorlar ?
...
Nasıl oluyor da böyle hakeratamiz bir mesaj silinmiyor. Moderatörler ne iş yaparlar ?
...


Tiksinmek ne zamandan beri hakaret oldu? Misal ben "b.k"tan tiksinirim, şimdi bunu ifade ettiğimde "b.k"a hakaret mi etmiş oluyorum? Bazılarımızın günah işleme özgürlüğü olduğu gibi hepimizin de bir şeylerden tiksinme özgürlüğü mevcut.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,527
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
M Moderatörler nasıl olur da böyle aşağılayıcı pislik hakaretamiz bir yoruma müsade ediyorlar ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:55 ----------



Nasıl oluyor da böyle hakeratamiz bir mesaj silinmiyor. Moderatörler ne iş yaparlar ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:56 ----------

Seneler evvel AYE nin ve dahi birçok kurye arkadaşın ölümüne sebep olmuş bariyerlerin düzeltilmesi muazzam bir hareket. devamı gelir inşallah.

Benzine, mazota, motosiklet fiyatlarına kol gibi zam gelmiş gıkınız çıkmamış da Esenler'de oy verdiğiniz adamdan dolayı tiksindiğimi belirtince mi sözlerim gururunuza dokunuyor ve size hakaret etmişim, sizi aşağılamışım sayıyorsunuz?
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
M Moderatörler nasıl olur da böyle aşağılayıcı pislik hakaretamiz bir yoruma müsade ediyorlar ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:55 ----------



Nasıl oluyor da böyle hakeratamiz bir mesaj silinmiyor. Moderatörler ne iş yaparlar ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:56 ----------

Seneler evvel AYE nin ve dahi birçok kurye arkadaşın ölümüne sebep olmuş bariyerlerin düzeltilmesi muazzam bir hareket. devamı gelir inşallah.

Benim de midem bulanıyor ve kusma hissiyatım doğuyor. YANİ BEN DE TİKSİNİYORUM. İĞRENİYORUM. Var mı ötesi? Ulan hiç mi laf söylenmeyecek bu tiplere?

Toptan bu ülkeyi bu hale getirenlerin hepsinin ALLAH BELASINI VERSİN...
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Ekrem İmamoğlu daha seçilmeden önce, bir otobüsün içinde; "Katil bariyerleri kaldıracağız" sözünü vermişti. Dün gibi hatırlıyorum. Otobüsün şoför koltuğunun yanındaydı, arka basamakta bir çalışanı vardı, arada ona dönüp soruyordu "Ne diyorduk? tekeriniz düz bassın hehehee" şeklinde de pek bir neşeliydi.

Bu işlemin bu kadar geç kalınarak yapılmış olması, maalesef bana iyi niyetli gelmedi. Kaldı ki bu zamana kadar "Başkanım nerede kaldı bariyerler? Bakın bir arkadaşımız daha öldü" gibi binlerce, belki milyonlarca talep kendilerine iletildi. (Biri de bendim, oradan biliyorum.)

Ne demişler? "Olması gerekenlerin adını iyilik yapmak koymuşlar." Motosiklet sürücü kitlesinin bu kadar bekletilmesi bile aşağılık bir hareketti, geç gelen adalet de adalet olmadığına göre ...

Tabii bu konuda genel kanı "devamı gelir, örnek oldu, güzel oldu" şeklinde olsa da, bunun da altından bir şey çıkacaktır.

Not: Bütün siyasi oluşum ve kişiler kanayan bir yaradır. (%1-2 azınlık hariç)

Sözlerimi böyle betimleyeyim ki, başka bir partiye sempatim yüzünden böyle yazdığım fikri ortaya çıkmasın.

Sokakta bu işi yapanların elini öpüp "iyi ki yaptın Başkanım" demek yerine "neden bu kadar beklediniz? neyi beklediniz?" sorusunu sormamız gerektiğini düşünüyorum.

Son Not: Eniştem de dahil gelmiş geçmiş bütün siyasilerin (%1-2 azınlık hariç) içtiği kahveye, yediği ekmeğe tüküreyim.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Tamam güzel de..
Pİlot seçtiğimiz 9 kavşak diyorlar.. E5'teki kavşaklar mı bu bariyerlerin gerekli olduğu yerler gerçekten? Bir tane motosiklet sürücüsü yok mu Ekrem abiye bu işi anlatacak? Canan Kaftancıoğlu motorcu yahu, onun da mı haberi yok nerenin seçildiğinden? Tanıtım için Kartal E5 kavşağı olabilir de, gördüğüm metinlerde pilot seçtiğimiz 9 kavşağa da yapacağız diyor.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Forumdan inciler... Arasında 2009 yılından bir başlık bile var. Yerel yönetimler kendi bütçelerinde öncelik atayarak iş yaparlar. Para varsa iş var para yoksa iş de yok. Bu kadar basit. Ha tabi bir de mecliste bazı iğrençlerin iğrençliklerini yapmaları yüzünden bir çok iş aksar tabi orası ayrı. Bu kadar zam yapılır her şeye, elektriğe zam yapılım denilince oooo hemen bu iğrenç herifler karşı çıkar. Amaç halkı korumak mı? Bırakınız efendiler, el birliği ile belediyeleri parasız bırakıp iş yaptırtmamak amaç...

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/81416-bariyerler-yollari-ayirmak-icin-mi-yoksa-bizleri-mi.html

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/80876-metrobus-giyotinleri.html

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/58777-motosiklet-icin-bariyer-uygulamasi.html

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/197449-ne-oldu-su-katil-bariyer-meselesi.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/194767-katil-bariyerler-icin-onemli-gelisme.html
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,028
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
...
Not: Bütün siyasi oluşum ve kişiler kanayan bir yaradır. (%1-2 azınlık hariç)
...
Son Not: Eniştem de dahil gelmiş geçmiş bütün siyasilerin (%1-2 azınlık hariç) içtiği kahveye, yediği ekmeğe tüküreyim.

Genel anlamda doğru; siyaset dediğin bir nev'i suç olmayan profesyonel yslancılık / dolandırıcılık, avantacılık ... falan. İdealist siyasetçi yok gibi bir şey.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,651
Çük kadar bariyer için yıllarca bekledik sorsan maliyeti nedir ki. Yapmak için elleri ceplerine gitmiyor sanki babalarının parasıymış gibi...
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
isparka motosiklet almıyorlar zorlarına gidiyor.Sağcısıda solcusuda aynı bokun laciverti.Boş yapmayın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst