Yeni Motorumu Seçiyorum (Motosiklet.TV)

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,539
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Hollanda'da yaşıyor ve Euro kazanıyorsunuz, bence Hollanda'da kimsede olmayan tek sizde olacak karakterli bir motosiklet seçmelisiniz. Tracer, Gsx s, Versys falan bunlar tıraş, geçin bunları ve farklı olun..

Cg alın, streçli seleye yatın. Ağa olunmaz, ağa doğulur..
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Ben sunu anlamiyorum, bu arkadas motosiklet.tv 'nin sahibi mi ? Niye hep onun videolari yayinlaniyor, konu aciliyor?
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,641
Motosikleti
Ns200 15"
Hollanda'da yaşıyor ve Euro kazanıyorsunuz, bence Hollanda'da kimsede olmayan tek sizde olacak karakterli bir motosiklet seçmelisiniz. Tracer, Gsx s, Versys falan bunlar tıraş, geçin bunları ve farklı olun..

Cg alın, streçli seleye yatın. Ağa olunmaz, ağa doğulur..

Üstad şimdi ben farklımıyım yoksa fukaramıyım veya farklı fukaramıyım kararsız kaldım :p
 
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
289
Motosikleti
BAJAJ DOMİNAR 250
[url]https://www.motosiklet.net/tv/wp-content/uploads/2022/04/1649761821_maxresdefault-636x358.jpg
Merhaba arkadaşlar bu videoda yeni motorumu seçiyorum Yamaha Tracer 900, GT Suzuki gsx s 1000 gt ve Kawasaki Versys 1000 test sürüşlerine gittim hepsini sırayla denedim. Siz de bu konuda yorum ve öneride bulunursanız sevinirim. =)

[/url]

Videoyu izlemek için tıklayın...
Zenon farlı dip basık cırtlak egzoslu cg bunu beğendi 🤣

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------

Zenon farlı dip basık cırtlak egzoslu cg bunu beğendi 🤣

Tommy hocam sizde az seviyor gibisiniz bu steç film işlerini 🤣🤣
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,539
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Üstad şimdi ben farklımıyım yoksa fukaramıyım veya farklı fukaramıyım kararsız kaldım :p

Bence artık Avrupa'da yaşayan, çalışan, Euro ile para kazanıp daha az vergiyle motor alıp daha ucuza benzin alan Türkler, Türkçe içerik hazırlarken biraz daha hassas olmalılar. Mesela kanal sahibi MotorcuAbi, bu soruyu direk bana sorsa "Vereyim bunu al, bunu..." derdim. Ama ne o beni tanıyor ne ben onu. Haliyle arkadaşlığımız yok onunla. Sizin duruma gelecek olursak siz de keyfinizden o motoru seçmiyorsunuz, mecbur kaldığınız için. Benim gözümde asla pes etmediğiniz için siz daha mutebersiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------

Tommy hocam sizde az seviyor gibisiniz bu steç film işlerini

Streç filmin olmadığı bir dünya düşünemiyorum. Asrın icadı bence :)
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,641
Motosikleti
Ns200 15"
Bence artık Avrupa'da yaşayan, çalışan, Euro ile para kazanıp daha az vergiyle motor alıp daha ucuza benzin alan Türkler, Türkçe içerik hazırlarken biraz daha hassas olmalılar. Mesela kanal sahibi MotorcuAbi, bu soruyu direk bana sorsa "Vereyim bunu al, bunu..." derdim. Ama ne o beni tanıyor ne ben onu. Haliyle arkadaşlığımız yok onunla. Sizin duruma gelecek olursak siz de keyfinizden o motoru seçmiyorsunuz, mecbur kaldığınız için. Benim gözümde asla pes etmediğiniz için siz daha mutebersiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------



Streç filmin olmadığı bir dünya düşünemiyorum. Asrın icadı bence :)

Şakayı bir yana bırakırsam eğer ben şu kafamla Avrupa şartlarında yaşıyor olsaydım garajıma el üretimi hariç motosiklet sokmazdım ve büyük ihtimal Ducati'nin tüm serilerinden birer adet koymak isterdim. Sırf şu motosiklet fuarına Panigale için gitme istiyorum desem yalan olmaz. Her ne kadar Cg kullanıcısı olsam da o iki tekerin verdiği hazzı almış oluyorum bana her ne kadar sorun açsa beni ne kadar zorlasada hala hevesli hevesli tamir işlerini yapıyorum, bu motosiklet nasıl bir şeyse büyük küçük hiç farketmeksizin mutluluk saçıyor ve motosiklet sürücülerinin dayanışmasıda beni ayrı mutlu ediyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst