Benzin zammı, sosyal hayatımızı da bitiriyor!

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
benzin pahalı motoru çekersin kenara az kullanırsın idare edersin, daha kötü senaryo ise ilerleyen günlerde daha fahiş vergi, sigorta, muayene ücreti zamları yapılırsa?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Yüksek cc motorları hayal edemiyorum. 200 cc'lik motorum herhalde 60 kuruş falan yakıyor.

Önceden "şuradan değil de suradan geleyım yolu uzatayım" derdim şimdi utanmasam kaldırımdan gidip yolu kısaltacagım.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Yüksek cc motorları hayal edemiyorum. 200 cc'lik motorum herhalde 60 kuruş falan yakıyor.

Önceden "şuradan değil de suradan geleyım yolu uzatayım" derdim şimdi utanmasam kaldırımdan gidip yolu kısaltacagım.

Benim motorla aynı yakıyormuş. Her yüksek cc çok yakacak diye bir şart yok. NC olsa 68Kr, Tracer olsa 76Kr yakacak. (Benzin litresi 17₺ olarak kabul edildi...)

Çok para o ayrı... İstanbul 4. Levent - Bodrum Akyarlar git-gel benim için şu anda sadece benzin 1.070₺.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Yüksek cc motorları hayal edemiyorum. 200 cc'lik motorum herhalde 60 kuruş falan yakıyor.

Önceden "şuradan değil de suradan geleyım yolu uzatayım" derdim şimdi utanmasam kaldırımdan gidip yolu kısaltacagım.

Olsun politika faizi yüzde 14 e düştü ya sizde artık dişinizi biraz sıkıp şu kadarcık ta fedakarlık yapın canım.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Benim motorla aynı yakıyormuş. Her yüksek cc çok yakacak diye bir şart yok. NC olsa 68Kr, Tracer olsa 76Kr yakacak. (Benzin litresi 17₺ olarak kabul edildi...)

Çok para o ayrı... İstanbul 4. Levent - Bodrum Akyarlar git-gel benim için şu anda sadece benzin 1.070₺.

100 km'de 3.5 litre olarak hesapladım. genel olarak 3-3.5 arası yakıyorum.

Valla bi ara heveslendık araba alalım dedil, arabarlda 1.5 tl e yaklasınca dedik ki "hava güzelse motor kötüyse toplu taşıma"

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------



Olsun politika faizi yüzde 14 e düştü ya sizde artık dişinizi biraz sıkıp şu kadarcık ta fedakarlık yapın canım.

abi bakkaldan para üstü diye sakız alıp ekonomiye can veriyorum bir de arada Bakan Nebati'nin fotoğrafını açıp gözlerine bakıp ekonomiyi destekliyorum.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Bizim insanımız 1 haftaya unutur zamları sıkıntı etmemek lazım böyle seyleri. Durumun değişeceğini düşünmüyorum.
 
Katılım
5 Eyl 2017
Mesajlar
256
Benzin zammı sosyal hayattan ziyade hayatı tehliyeke atıyor. Bir çok kişi belirtmiş zaten. İşin içerisinde lojistik veya aracıların olduğu her mal veya hizmette fiyatlarin artışı söz konusu olacağından , özellikle gıda sektörünün TAMAMINDA" ( Sadece meyve sebzeler için değil)

Fiyatlar artış gösteriyor,gösterecek. Dolayısıyla zaten baktığınız zaman bir ailenin,çocukların yetersiz besin tüketimi dolayısıyla ruhsal ve fiziksel sağlıkları da etkilenecek. Benzin zammı herşey için büyük bir tehtit çünkü buna bağlı olarak fiyatı artan bir çok ürünün birim bazında talebi düşeceği için üretimin de ilerki zamanlarda düşmesi söz konusu olacak. Benzin zammı orta-uzun vadede istihdamı bile etkileyebilir.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Benzin zammı sosyal hayattan ziyade hayatı tehliyeke atıyor. Bir çok kişi belirtmiş zaten. İşin içerisinde lojistik veya aracıların olduğu her mal veya hizmette fiyatlarin artışı söz konusu olacağından , özellikle gıda sektörünün TAMAMINDA" ( Sadece meyve sebzeler için değil)

Fiyatlar artış gösteriyor,gösterecek. Dolayısıyla zaten baktığınız zaman bir ailenin,çocukların yetersiz besin tüketimi dolayısıyla ruhsal ve fiziksel sağlıkları da etkilenecek. Benzin zammı herşey için büyük bir tehtit çünkü buna bağlı olarak fiyatı artan bir çok ürünün birim bazında talebi düşeceği için üretimin de ilerki zamanlarda düşmesi söz konusu olacak. Benzin zammı orta-uzun vadede istihdamı bile etkileyebilir.

ama bu bir kesimin "benim arabam yok arabası olan düşünsün" kısmını değiştirmiyor. anlatamadık millete herşeyin birbiri ile dolaylı da olsa etkileşimde oldugunu.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Akıllanacaklar.Önce hep 20 liralık alanlar vardı sonra 50 oldu şimdi 100 alsan kurtarmaz.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Evimiz ana yol kenarında ve trafiğin bol olduğu bir bölge, motorcular falan saçma salak egzoz takıp kafa şişiriyorlardı, trafik oluyordu, biraz kafam rahatlamaya başladı eskisine göre.

Oh be, dünya varmış, iyi kafa şişirdiniz ha. Eskiden karşıdan karşıya geçemezken şimdi al topu alman kale oyna, D100 bomboş :D
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Siz trafik azaldı diye sevinirken öte tarafta ÜRETİCİ yavaş yavaş ski tutuyor arkadaşlar bence çok fazla sevinmeyin. kararında ve idareli sevinin.
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence yeterli degil .. Zenginle fakir ayrımı hala çok netleşmedi benim gözümde.. Fakirlerle aynı otobanı kullanmak tedirgin ediyor beni.
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Bizim insanımız 1 haftaya unutur zamları sıkıntı etmemek lazım böyle seyleri. Durumun değişeceğini düşünmüyorum.

O bi haftada unutulanlar başka şeyler. Tecavüzler, şehitler, cinayetler falan çabuk unutuluyor.

Bu direkt cüzdana yansıyor. Hatta, kapıdan çıkmadan başlıyorsun düşünmeye nereye gideceğini, ne kadar yakacağını.

Düşünmesen de benzinliğe gidince, o sana hatırlatıyor kendini.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------

Evde rakı, bira yapmayı öğrendik. Benzin yapmayı da çözersek muazzam olur.

Hadi gözün aydın. Adanalılar çağrını duymuş. :flower:

Adana'da 72 Ton Sahte Akaryakit Ele Geçirildi
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
O bi haftada unutulanlar başka şeyler. Tecavüzler, şehitler, cinayetler falan çabuk unutuluyor.

Bu direkt cüzdana yansıyor. Hatta, kapıdan çıkmadan başlıyorsun düşünmeye nereye gideceğini, ne kadar yakacağını.

Düşünmesen de benzinliğe gidince, o sana hatırlatıyor kendini.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------



Hadi gözün aydın. Adanalılar çağrını duymuş. :flower:

Adana'da 72 Ton Sahte Akaryakit Ele Geçirildi

Evde bira güzel oluyor. Hem kendin üretiyorsun, hem ucuza geliyor. Benim biralar AnadoluEfes Malt'tan güzel.

Tuborg goldu tercih ederim,evet.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çare 100km de 1 litre yakan dizel motosiklet.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Daha o kısma gelemedim henüz. Yeni bir set kuracağım yakınlarda. Malt özütü tavsiyesi varsa alabilirim. :mrgreen:

Benim kuzen yapıyor. En ucuz kitle ale mayası ile ekstradan 3-4 çeşit şerbetçi oltu alıp ipa yapıyor. Bomonti ipa'dan çok daha güzel oluyor. biraz pahalıya geliyor şişesi 6 lirayı geçiyor ama olsun. Kit ve malt kısmında ucuza kaçınca gövdesi düşük oluyor biraz ama fazladan şerbetçiotları güzel aroma veriyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:27 ----------

Çare 100km de 1 litre yakan dizel motosiklet.

100km'de 5.5-6 litre yakan benzinli arabamı satıp dizel araba aldım bu da 100km'de 7.5 litre yakıyor şehir içinde. Ben arabayı değiştirdim bu sefer dizel fiyatı benzini geçti, bu da benim şanssızlığım.

Motorun deposunu en son Kasım ayında doldurmuştum, kasım sonundan beri garajdan çıkarmıyorum zaten. Sorarlarsa hava soğuk derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst