Geçenlerde havalar güzelken çarşıya gittiydim, lokantaların olduğu sokaktan geçtim öğle vakti, eskden oturacak yer bulamazken şimdi dükkanlar sinek avlıyor.
Avmler dolu ama çoğu kuru kalabalık, doğru dürüst alışveriş yapan yok. Ekonomik kriz her anlamda hayatın akışını etkilemiş gözüküyor.
Özellikle orta ve alt gelir grubu insanlar artık eskisi kadar gezmiyor, dışarıda yemek yemiyor(yiyemiyor), sinemaya tiyatroya zaten gidemiyor, haliyle sosyal hayat diye bir şey de kalmıyor.
Ha illa olumlu tarafından bakmak gerekirse watercolursun dediği gibi trafik biraz rahatladı, eski yoğunluk kalmadı, tek olumlu tarafı bu oldu sanırım. Buda bizim züğürt tesellimiz olsun
