Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 6 Kas 2019
- Mesajlar
- 2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum hangi sebepten dolayi dusecegini tahmin ediyorsun?
Ya yazdim yazdim,sonra gittim yanlis yere bastim aq,
Useniyom simdi ayni seylere yazmaya..
ozetle yurtdisindan bu seviyelerden mallanmak icin doviz gelir diye iyi niyetli dusunuyorum.
Yok oyle olmaz,doviz gitmeye devam ederse de kanli canli kriz olur,bu kriz de 2001 krizine benzemez(2001 deki devualasyonu 2 ayda astik bu arada)
Sonuc,her iki durumda da bu fiyatlardan motor alan yaya kalacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------
Hocam necmettin erbakan gibi birde çil yavrusu gibi dağılırlar deseydini tam olacaktı.
26 ya 2019 r25 alan arkadasika yalvarmistim nolur alma bu paraya degmez etme dedim suan dedigim icin cok pismanim iyiki beni dinlememişte almış. Yani seçime kadar bu boyle gider büyük ihtimal seçimden sonrada dogru kararlar verip yururlerse belki o zmaan roller farkli olur
Erbakan degil batirel galibs