1 Aralık 2021 Honda Güncel Fiyat Listesi (ZAM)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum hangi sebepten dolayi dusecegini tahmin ediyorsun?

Ya yazdim yazdim,sonra gittim yanlis yere bastim aq,

Useniyom simdi ayni seylere yazmaya..
ozetle yurtdisindan bu seviyelerden mallanmak icin doviz gelir diye iyi niyetli dusunuyorum.

Yok oyle olmaz,doviz gitmeye devam ederse de kanli canli kriz olur,bu kriz de 2001 krizine benzemez(2001 deki devualasyonu 2 ayda astik bu arada)

Sonuc,her iki durumda da bu fiyatlardan motor alan yaya kalacak :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------

Hocam necmettin erbakan gibi birde “çil yavrusu gibi dağılırlar” deseydini tam olacaktı.
26 ya 2019 r25 alan arkadasika yalvarmistim nolur alma bu paraya degmez etme dedim suan dedigim icin cok pismanim iyiki beni dinlememişte almış. Yani seçime kadar bu boyle gider büyük ihtimal seçimden sonrada dogru kararlar verip yururlerse belki o zmaan roller farkli olur

Erbakan degil batirel galibs :)
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Ya yazdim yazdim,sonra gittim yanlis yere bastim aq,

Useniyom simdi ayni seylere yazmaya..
ozetle yurtdisindan bu seviyelerden mallanmak icin doviz gelir diye iyi niyetli dusunuyorum.

Yok oyle olmaz,doviz gitmeye devam ederse de kanli canli kriz olur,bu kriz de 2001 krizine benzemez(2001 deki devualasyonu 2 ayda astik bu arada)

Sonuc,her iki durumda da bu fiyatlardan motor alan yaya kalacak :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------



Erbakan degil batirel galibs :)

Cok iyi miyetli dusunmussun dostum. Ben de tahminimi yazayim. Dolarin daha da yukselecegini dusunuyorum. sebeplerini 2 baslikta yazayim:

1-Dis minnaklar:

A) "Amerika hapşırsa dunya nezle olur" Fed bu ay ortasi muhtemelen Faiz artirirmi karari alacak. 2 senedir uyguladiklari gevsek para polikasindam vazgececekler.

B) Ayrica, gecen ayin basinda Fed varlik alimlarini azaltacagini da aciklamisti. Bu aciklamanin Tr de ki hiz kur artisina etkisi var.

C) Siyasi dengesizlik, TL ye olan guvensizlik vs vs yabanci yatirimcinin kacmasina ve gelmemesine sebeb oluyor.

2-ic minnaklar:

A)cari acik sebebiyle dolarin dogal olarak piyasadan azalmasi

B) faiz indirimleri.

C) asgari ucret zammi sonrasi olusacak butce acigini kapatmak icin daha fazla TL basilacak olmasi

D) Reisimiz ve etrafindakilerin Insan ustu Vatansever cabasi.

sonuc: Suan dolar duserse ya bir mucize olur, Ya da azicik birikimiyle dolar almis insanimizin cebindeki parayi silkeleme olerasyonu olur. Ama her iki durum da gecici olacaktir.

Tahminim seneyi 15 ile kapatir
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
Normal bir arabaya 400-500 verenler hala sırada bekliyorsa,merak etmeyin motorada 200-250 verenler olacaktır.Bunlar daha iyi günlerimiz sözüne katılıyorum.Dolardaki yükseliş devam edecek.Bizde o günde, bugün gibi yorum yapacağız.
 
Katılım
23 Tem 2018
Mesajlar
136
Cok iyi miyetli dusunmussun dostum. Ben de tahminimi yazayim. Dolarin daha da yukselecegini dusunuyorum. sebeplerini 2 baslikta yazayim:

1-Dis minnaklar:

A) "Amerika hapşırsa dunya nezle olur" Fed bu ay ortasi muhtemelen Faiz artirirmi karari alacak. 2 senedir uyguladiklari gevsek para polikasindam vazgececekler.

B) Ayrica, gecen ayin basinda Fed varlik alimlarini azaltacagini da aciklamisti. Bu aciklamanin Tr de ki hiz kur artisina etkisi var.

C) Siyasi dengesizlik, TL ye olan guvensizlik vs vs yabanci yatirimcinin kacmasina ve gelmemesine sebeb oluyor.

2-ic minnaklar:

A)cari acik sebebiyle dolarin dogal olarak piyasadan azalmasi

B) faiz indirimleri.

C) asgari ucret zammi sonrasi olusacak butce acigini kapatmak icin daha fazla TL basilacak olmasi

D) Reisimiz ve etrafindakilerin Insan ustu Vatansever cabasi.

sonuc: Suan dolar duserse ya bir mucize olur, Ya da azicik birikimiyle dolar almis insanimizin cebindeki parayi silkeleme olerasyonu olur. Ama her iki durum da gecici olacaktir.

Tahminim seneyi 15 ile kapatir


Sen ne güzel konuştun öyle , söylediğin her şeye imzamı atıyorum.

'' Minnak Tayfası ''
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En son 5 aralik gunu,dolar kuru 13.4-13.5 uzerinden zam yapilmisti.

Dolar 14.38 ve alemin krali honda hala zam yapmadi..

Tam bir alim firsati arkadaslar, paraniz varsa yapistirin gitsin..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------

Cok iyi miyetli dusunmussun dostum. Ben de tahminimi yazayim. Dolarin daha da yukselecegini dusunuyorum. sebeplerini 2 baslikta yazayim:

1-Dis minnaklar:

A) "Amerika hapşırsa dunya nezle olur" Fed bu ay ortasi muhtemelen Faiz artirirmi karari alacak. 2 senedir uyguladiklari gevsek para polikasindam vazgececekler.

B) Ayrica, gecen ayin basinda Fed varlik alimlarini azaltacagini da aciklamisti. Bu aciklamanin Tr de ki hiz kur artisina etkisi var.

C) Siyasi dengesizlik, TL ye olan guvensizlik vs vs yabanci yatirimcinin kacmasina ve gelmemesine sebeb oluyor.

2-ic minnaklar:

A)cari acik sebebiyle dolarin dogal olarak piyasadan azalmasi

B) faiz indirimleri.

C) asgari ucret zammi sonrasi olusacak butce acigini kapatmak icin daha fazla TL basilacak olmasi

D) Reisimiz ve etrafindakilerin Insan ustu Vatansever cabasi.

sonuc: Suan dolar duserse ya bir mucize olur, Ya da azicik birikimiyle dolar almis insanimizin cebindeki parayi silkeleme olerasyonu olur. Ama her iki durum da gecici olacaktir.

Tahminim seneyi 15 ile kapatir

Evet 14 sınıri asildi ama çok kisa surecek.

1000 puan faiz yukseltip cil yavrusu gibi dagilacaklar.

Bu ezan susmayacakkk, bunu da boyle bil mr.wind efendi!
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
En son 5 aralik gunu,dolar kuru 13.4-13.5 uzerinden zam yapilmisti.

Dolar 14.38 ve alemin krali honda hala zam yapmadi..

Tam bir alim firsati arkadaslar, paraniz varsa yapistirin gitsin..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------



Evet 14 sınıri asildi ama çok kisa surecek.

1000 puan faiz yukseltip cil yavrusu gibi dagilacaklar.

Bu ezan susmayacakkk, bunu da boyle bil mr.wind efendi!

dosta korku, dusmana espiri, tarafsiza film, cocuga oyuncak, lahmacuna ketcap verdin dostum:)

yarin aksam 9 da fed faiz artirdigini bi aciklasin, sen o zaman şovu gör. Fed faiz artirir, bizimkilerde faiz dusurur.

Vatandas ta iki ekmegin arasinda sikisan kasar peyniri olur, tost olur. Pardon vatandas su saatten sonra kasar bile olamaz. Olsa olsa kasar gorunumlu son kullanma tarihi gecmis eritme peyniri olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dosta korku, dusmana espiri, tarafsiza film, cocuga oyuncak, lahmacuna ketcap verdin dostum:)

yarin aksam 9 da fed faiz artirdigini bi aciklasin, sen o zaman şovu gör. Fed faiz artirir, bizimkilerde faiz dusurur.

Vatandas ta iki ekmegin arasinda sikisan kasar peyniri olur, tost olur. Pardon vatandas su saatten sonra kasar bile olamaz. Olsa olsa kasar gorunumlu son kullanma tarihi gecmis eritme peyniri olur.

Sen beni ciddiye almadın galiba :)

https://www.bloomberght.com/deutsche-tcmb-sonraki-ceyrek-1000-baz-puan-faiz-artirmak-zorunda-kalabilir-2294116

Sonraki ceyrek yapacağına simdi yapamaz mi :) ummet donmeye alisik,bence "laik bir ulkede ne nas i" diye bir acikla yaparsa sasirma :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

dosta korku, dusmana espiri, tarafsiza film, cocuga oyuncak, lahmacuna ketcap verdin dostum:)

yarin aksam 9 da fed faiz artirdigini bi aciklasin, sen o zaman şovu gör. Fed faiz artirir, bizimkilerde faiz dusurur.

Vatandas ta iki ekmegin arasinda sikisan kasar peyniri olur, tost olur. Pardon vatandas su saatten sonra kasar bile olamaz. Olsa olsa kasar gorunumlu son kullanma tarihi gecmis eritme peyniri olur.

Sen beni ciddiye almadın galiba :)

https://www.bloomberght.com/deutsche-tcmb-sonraki-ceyrek-1000-baz-puan-faiz-artirmak-zorunda-kalabilir-2294116

Sonraki ceyrek yapacağına simdi yapamaz mi :) ummet donmeye alisik. "laik bir ulkede ne nas i" diye bir aciklamayla 800 puan arttirlarsa sasirma :)

Bu arada soyle bişey de var

https://eksisozluk.com/entry/131127760

Yaa fed faiz artsa ne olur onlarin enflasyonu da hayvan gibi yuksek..

Altin cazip gelmeye basladi,bir uzman olarak altin diyorum :p
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Sen beni ciddiye almadın galiba :)

https://www.bloomberght.com/deutsche-tcmb-sonraki-ceyrek-1000-baz-puan-faiz-artirmak-zorunda-kalabilir-2294116

Sonraki ceyrek yapacağına simdi yapamaz mi :) ummet donmeye alisik,bence "laik bir ulkede ne nas i" diye bir acikla yaparsa sasirma :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------



Sen beni ciddiye almadın galiba :)

https://www.bloomberght.com/deutsche-tcmb-sonraki-ceyrek-1000-baz-puan-faiz-artirmak-zorunda-kalabilir-2294116

Sonraki ceyrek yapacağına simdi yapamaz mi :) ummet donmeye alisik. "laik bir ulkede ne nas i" diye bir aciklamayla 800 puan arttirlarsa sasirma :)

Bu arada soyle bişey de var

https://eksisozluk.com/entry/131127760

Yaa fed faiz artsa ne olur onlarin enflasyonu da hayvan gibi yuksek..

Altin cazip gelmeye basladi,bir uzman olarak altin diyorum :p

eksideki iddiayi bende gordum, Hatta soyle soyleyim, 1 haftadir saglam dalgali seyreden kurda alim satim emirleriyle 3-5 corba parasi cikardim.

En son dun 13,80 den alip artik beklemeye gececektim kiiii, eksideki hicbir dayanagi olmayan iddiayi kendime mazaret sunup 14,35 ten bugun bozdum.

Suan 14.40. Bende 14.25, 14.15 ve 14.00 a 3 ayri alim emri girdim. Nasil olcak icimden bir ses hata yaptim diyor.

Neyse tahminim soyle, yarin artarak 14.70 e gelir, mb mudehalesi gelir ise 14 civarinda bende son kez alip 3-5 kurusumun pic olmamasi icin dahada bok tlye donerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eksideki iddiayi bende gordum, Hatta soyle soyleyim, 1 haftadir saglam dalgali seyreden kurda alim satim emirleriyle 3-5 corba parasi cikardim.

En son dun 13,80 den alip artik beklemeye gececektim kiiii, eksideki hicbir dayanagi olmayan iddiayi kendime mazaret sunup 14,35 ten bugun bozdum.

Suan 14.40. Bende 14.25, 14.15 ve 14.00 a 3 ayri alim emri girdim. Nasil olcak icimden bir ses hata yaptim diyor.

Neyse tahminim soyle, yarin artarak 14.70 e gelir, mb mudehalesi gelir ise 14 civarinda bende son kez alip 3-5 kurusumun pic olmamasi icin dahada bok tlye donerim.

:) Yaa nereye kadar gidecek hacii 20 olursa sence orda durur mu artik ?

Rahat ol ya,gerekirse ulke satariz araplara yine de secime kadar idare ederiz.

Harbi artmasın aq sosyal patlama yasanir,benim evde sopa bile yok olm naparim ben :(

Arjantin de bile millet komsunu soyuyomus..biz de neler olur kimbilir..allah korusun
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
:) Yaa nereye kadar gidecek hacii 20 olursa sence orda durur mu artik ?

Rahat ol ya,gerekirse ulke satariz araplara yine de secime kadar idare ederiz.

Harbi artmasın aq sosyal patlama yasanir,benim evde sopa bile yok olm naparim ben :(

Arjantin de bile millet komsunu soyuyomus..biz de neler olur kimbilir..allah korusun

bilemiyorum ki doatum simdide araplarla 22 tl den swap anlasmasi yapildi deniyor..Bizde biat kulturu var, millet acliktan olse de isyan etmez rahat ol:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst