- Katılım
- 8 Eyl 2016
- Mesajlar
- 2,484
Ohaaa 30 kasımda konu açıldığında 169500 olan cbr650R 194900 olmuş.Yokkk artıkk
GÜZEL GÜNLER GERİDE KALDI.
Bir çift lastik alamıyoruz bırak motosikleti..
Ekim başında 1700 liraya aldığım Mitaslar en son baktığımda 2870 TL'ydi. Şansa yaşıyoruz![]()
2818 yılında 2016 model motorumu 3bin tl'ye almıstım![]()
Gelecekte demekki fiyatlar çok uygun. Neyle ışınlandınız hocam ? Cihaz soğumadan bizi de bi ışınlar mısınız ?![]()
Olm rifki,zekama neden laf ediyon ?
Euro su saatten sonra 6 7 tl zor olur diyerek kahkaha attirdin bana,simdi su guzel ortami neden bozuyon ?
Olm mt9 u kasko yapmadin di mi
Buyuk hata olur sana diyim,ama kasko da kol gibidir,malum 180 bin borumu.
mt09 a kasko:queen: kapalı garajda yok :queen::queen: yaz 10 bin tl yıllık.hırsıza yaramaz daha piyasası oturmadı:santa:
haa size ne yazdık bu daha başlangıç devamı gelicek bunu diyeli zaten 4 gün olmuşbu kadar yakın beklemiyordum bana da süpriz oldu :cherry: cb650r 182 bin tl vericem haa :queen::mrgreen::mrgreen: yer yarılsa o motora o parayı :queen:
neyse büyük konuşmamak lazım.
haa bu arada malesef ki devamı gelicek siz ona düz 200 diyebilirsiniz.ama honda çok pis diss atmış oldu yamaha ya.mt09 ile cb650r fiyatı şu an aynıbulabiliyorsanız mt09 a hücum zam gelmeden.210 dan altı kurtarmaz zam gelir ise
Honda kullanicisini enflasyona ezdirmiyor,allah razi olsun onlardan.
Mart ayinda 2016 model africami 180.000 tl ye satacam ins,sifiri 280 olur cunku.
Hep derim honda alemlerin kralidir.
Bakin sahibinde ktm 1290 adv ler,ducati multi ler bunlar zamaninda kac bin dolarlara alindi simdi ikinci elleri nerdeyse africa kadar ehehe..
2818 yılında 2016 model motorumu 3bin tl'ye almıstım![]()
Bu fiyatlardan motor alan yaya kalir.
Dolarda düşus bekliyorum,buyuk fonlar 14 seviyelerinden girer bence.
Eger 1 ay icinde 15 asilirsa,samimi soyluyorum temel gida maddelerini stoklarim.
Bu durum bizi cok farkli yerlere goturebilir bence.
Neden yaya kalsın? Sürekli zam geliyor zaten.
Ben diyorum ki dolar bir miktar dusecek,dolayisiyla fiyatlarda ona gore guncellenir.
Yok eger bu fiyatlardan motor alip doviz de artmaya devam ederse guzelim dolarlarinizla motor aldiginiza pisman olabilirsiniz,cunku boyle bir ortamda nakit(doviz, altin) da kalmak cok onemli.
Bu fiyatlardan motor alan yaya kalir.
Dolarda düşus bekliyorum,buyuk fonlar 14 seviyelerinden girer bence.
Eger 1 ay icinde 15 asilirsa,samimi soyluyorum temel gida maddelerini stoklarim.
Bu durum bizi cok farkli yerlere goturebilir bence.