1 Aralık 2021 Honda Güncel Fiyat Listesi (ZAM)

Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Ohaaa 30 kasımda konu açıldığında 169500 olan cbr650R 194900 olmuş.Yokkk artıkk
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Bir Africa twin
Bir pcx sahibi olduğum için kendimi ekstra lüks zengin gibi hissettiren hondaya teşekkür ediyorum 🤪🤪🤪
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Oha africa 240 olmus,x adv 258
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Benim X-ADV hayalim havaya uctu boylece. Ekonomiyi bu hale getirenleri hala alkislayanlara bir miktar ozlu soz hazirladim, bilgileri olsun.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Olm rifki,zekama neden laf ediyon ?

Euro su saatten sonra 6 7 tl zor olur diyerek kahkaha attirdin bana,simdi su guzel ortami neden bozuyon ?

Olm mt9 u kasko yapmadin di mi :)

Buyuk hata olur sana diyim,ama kasko da kol gibidir,malum 180 bin borumu.

mt09 a kasko :):):queen: kapalı garajda yok :queen::queen: yaz 10 bin tl yıllık.hırsıza yaramaz daha piyasası oturmadı:santa:

haa size ne yazdık bu daha başlangıç devamı gelicek bunu diyeli zaten 4 gün olmuş :) bu kadar yakın beklemiyordum bana da süpriz oldu :cherry: cb650r 182 bin tl vericem haa :queen::mrgreen::mrgreen: yer yarılsa o motora o parayı :queen::) neyse büyük konuşmamak lazım.
haa bu arada malesef ki devamı gelicek siz ona düz 200 diyebilirsiniz.ama honda çok pis diss atmış oldu yamaha ya.mt09 ile cb650r fiyatı şu an aynı:) bulabiliyorsanız mt09 a hücum zam gelmeden.210 dan altı kurtarmaz zam gelir ise
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mt09 a kasko :):):queen: kapalı garajda yok :queen::queen: yaz 10 bin tl yıllık.hırsıza yaramaz daha piyasası oturmadı:santa:

haa size ne yazdık bu daha başlangıç devamı gelicek bunu diyeli zaten 4 gün olmuş :) bu kadar yakın beklemiyordum bana da süpriz oldu :cherry: cb650r 182 bin tl vericem haa :queen::mrgreen::mrgreen: yer yarılsa o motora o parayı :queen::) neyse büyük konuşmamak lazım.
haa bu arada malesef ki devamı gelicek siz ona düz 200 diyebilirsiniz.ama honda çok pis diss atmış oldu yamaha ya.mt09 ile cb650r fiyatı şu an aynı:) bulabiliyorsanız mt09 a hücum zam gelmeden.210 dan altı kurtarmaz zam gelir ise

Honda kullanicisini enflasyona ezdirmiyor,allah razi olsun onlardan.

Mart ayinda 2016 model africami 180.000 tl ye satacam ins,sifiri 280 olur cunku.

Hep derim honda alemlerin kralidir.

Bakin sahibinde ktm 1290 adv ler,ducati multi ler bunlar zamaninda kac bin dolarlara alindi simdi ikinci elleri nerdeyse africa kadar ehehe..
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Honda kullanicisini enflasyona ezdirmiyor,allah razi olsun onlardan.

Mart ayinda 2016 model africami 180.000 tl ye satacam ins,sifiri 280 olur cunku.

Hep derim honda alemlerin kralidir.

Bakin sahibinde ktm 1290 adv ler,ducati multi ler bunlar zamaninda kac bin dolarlara alindi simdi ikinci elleri nerdeyse africa kadar ehehe..

arkadaş için gtümü yırtarak bulduğum cb650r ve cb1000r motorları aldıramaıüdım zam öncesini yakalamıştım.örneğin 30 kasımda 8000km de 2019 model 20 çıkışlı cb1000r 136 bin liraydı.3 4 tane ilan bu fiyatlarsaydi termignoni egzozlu.mt9 alamasaydım bu paraya o motoru bırakmazdım sonuç 170 180 ler oldu 1 günde.300km de cb650r lar 130 140k arasıydı 2021 model şu an onlarda 180 buldu.para olaydı vallaha billaha al sat yapardım
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
4 gün içinde ikinci zam
https://cdn2.honda.com.tr/assets/files/KSgdd5zPJ21638542746272.pdf

rrudce7.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu fiyatlardan motor alan yaya kalir.

Dolarda düşus bekliyorum,buyuk fonlar 14 seviyelerinden girer bence.

Eger 1 ay icinde 15 asilirsa,samimi soyluyorum temel gida maddelerini stoklarim.

Bu durum bizi cok farkli yerlere goturebilir bence.

Neden yaya kalsın? Sürekli zam geliyor zaten.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neden yaya kalsın? Sürekli zam geliyor zaten.

Ben diyorum ki dolar bir miktar dusecek,dolayisiyla fiyatlarda ona gore guncellenir.

Yok eger bu fiyatlardan motor alip doviz de artmaya devam ederse guzelim dolarlarinizla motor aldiginiza pisman olabilirsiniz,cunku boyle bir ortamda nakit(doviz, altin) da kalmak cok onemli.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Ben diyorum ki dolar bir miktar dusecek,dolayisiyla fiyatlarda ona gore guncellenir.

Yok eger bu fiyatlardan motor alip doviz de artmaya devam ederse guzelim dolarlarinizla motor aldiginiza pisman olabilirsiniz,cunku boyle bir ortamda nakit(doviz, altin) da kalmak cok onemli.

dostum hangi sebepten dolayi dusecegini tahmin ediyorsun?
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
şu performansı yamahadan da bekliyoruz. r25 120 bin olsa da 100 bine satıp kredi borçlarımı kapatıp geri kalanını da dövize atıp unutsam :p
 
Katılım
17 May 2019
Mesajlar
275
Bu fiyatlardan motor alan yaya kalir.

Dolarda düşus bekliyorum,buyuk fonlar 14 seviyelerinden girer bence.

Eger 1 ay icinde 15 asilirsa,samimi soyluyorum temel gida maddelerini stoklarim.

Bu durum bizi cok farkli yerlere goturebilir bence.

Hocam necmettin erbakan gibi birde “çil yavrusu gibi dağılırlar” deseydini tam olacaktı.
26 ya 2019 r25 alan arkadasika yalvarmistim nolur alma bu paraya degmez etme dedim suan dedigim icin cok pismanim iyiki beni dinlememişte almış. Yani seçime kadar bu boyle gider büyük ihtimal seçimden sonrada dogru kararlar verip yururlerse belki o zmaan roller farkli olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst