1 Aralık 2021 Honda Güncel Fiyat Listesi (ZAM)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Honda Türkiye motosiklet fiyatlarına 2021 Aralık ayı itibariyle zam yaptı. Güncel fiyat listesini aşağıda görebilirsiniz.

İşte 1 Aralık 2021 Honda Motosiklet Fiyatları

https://cdn2.honda.com.tr/assets/files/JUGsHPVF5v1638339809314.pdf

A4K5hp.jpg
 

Ekli dosyalar

  • honda-motosiklet-aralik-fiyat-listesi-2021.jpg
    honda-motosiklet-aralik-fiyat-listesi-2021.jpg
    38.1 KB · Görüntüleme: 24,603
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay anasini avradini..

Bu zam beni sok etti


X adv diyor 224 diyor..Bu is bitti,espri bile yapamiyorum kitlendim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam zaten motoru değiştirmek istemiyordum, lakin istediğim zaman alabiliyor olmak iyi hissettiriyordu.

Artık alamayacağımı bilmek üzüyor.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
bunu hangi kura göre yaptılar bilemicez tabi ama euro 15 i dolar 13 ü geçeli baya oldu devam da ediyor.2 senedir otomobil sektörünün yaşadıkları ve daha da abartarak yaşamakta olduğu durumu motosiklet sektörü olarak kasım ayının ortasında yaşamaya başladı.şu an şaşırıyorsunuz ama şaşırmayın daha bu fiyatlara 50 daha koyun 'en az'.bir göz attım bmw ducati vs markalara 400 den en boş paketi başlıyor ek vergi olmamasına rağmen.yani bu japon serisi vs 250k ya oturucak geçicek.alabilen varsa durumu olan varsa alsın ne olursa alsın diyorum.xmax pcx mt07 vs vs.r25 140 150 de durur gibi görünüyor.10 gün önce 142 ye mt09 aldım şu an 182 oldu,aralık ayında 200ü geçicek.ayrıca bayiler aynı otomobil gibi satış yapma mantığına girdi yani aksesuarsız satış yapmıyorlar.bazı bayiler ön cam tank pad vs 7000 8000tl ye yaslayıp motorla birlikte almanı mecbur tutuyor.banada 1 2 3 yıl hangisini seçersen seç garanti uzatma mecburiyeti yaptılar.seçimlere kadar bu iş bitmez katlanarak devam eder nereye kadar eski fiyatlara döner genel olarak ülke onu kestirmek çok güç.ama euro ne yaparsan yap 15 den 6 7 tl ye şu saatten sonra zor gelir kısaca geçmiş olsun iş bitti
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Demokrasi tren miydi, otobüs müydü neydi. İnecekleri durağa geliyorlar herhalde.
Askeri vesayeti kaldırdık diyenler şimdi MGK kararını öne sürüyor -ki Fetö konusunda uyarı yapılan MGK kararını kaale almayanlara bir suç atfedilmediğine göre bu MGK kararları da aynı minvalde olacaktır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunu hangi kura göre yaptılar bilemicez tabi ama euro 15 i dolar 13 ü geçeli baya oldu devam da ediyor.2 senedir otomobil sektörünün yaşadıkları ve daha da abartarak yaşamakta olduğu durumu motosiklet sektörü olarak kasım ayının ortasında yaşamaya başladı.şu an şaşırıyorsunuz ama şaşırmayın daha bu fiyatlara 50 daha koyun 'en az'.bir göz attım bmw ducati vs markalara 400 den en boş paketi başlıyor ek vergi olmamasına rağmen.yani bu japon serisi vs 250k ya oturucak geçicek.alabilen varsa durumu olan varsa alsın ne olursa alsın diyorum.xmax pcx mt07 vs vs.r25 140 150 de durur gibi görünüyor.10 gün önce 142 ye mt09 aldım şu an 182 oldu,aralık ayında 200ü geçicek.ayrıca bayiler aynı otomobil gibi satış yapma mantığına girdi yani aksesuarsız satış yapmıyorlar.bazı bayiler ön cam tank pad vs 7000 8000tl ye yaslayıp motorla birlikte almanı mecbur tutuyor.banada 1 2 3 yıl hangisini seçersen seç garanti uzatma mecburiyeti yaptılar.seçimlere kadar bu iş bitmez katlanarak devam eder nereye kadar eski fiyatlara döner genel olarak ülke onu kestirmek çok güç.ama euro ne yaparsan yap 15 den 6 7 tl ye şu saatten sonra zor gelir kısaca geçmiş olsun iş bitti

Ulen rifki, 15 tl den 6 7 ye gelmesi mi ?

Olm 9 10 tl falan yazsaydin sadece tebussum edecektim ama simdi guldurdun beni.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Ulen rifki, 15 tl den 6 7 ye gelmesi mi ?

Olm 9 10 tl falan yazsaydin sadece tebussum edecektim ama simdi guldurdun beni.

seni unuttum tabi kusura bakma.senin zekana göre kısaca anlatırsak euro 7 civarlarına gelmeden eski hayatımıza kavuşamayız.şu an euro 5 lira desinler fiyatlarda buna göre oynama 1 saniyede olmaz.mallar ona göre alındı ona göre işler ayarlandı.bu arada euro 15.40 dolar 13.60 olmuş bile biz tartışırken.yine kısaca herkese geçmiş olsun şaşırtmaya devam
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ulen rifki, 15 tl den 6 7 ye gelmesi mi ?

Olm 9 10 tl falan yazsaydin sadece tebussum edecektim ama simdi guldurdun beni.

Ben de gıdıklayayım o zaman.

AMPULCÜ MODE=ON

At liradan bir sıfır, şaaakkk dolar 1,5 lira. At iki sıfır, şaaaakkkk dolar 15 kuruş.
Altı sıfırı birden atan reyiz, bir iki tanesini mi atamayacak?


AMPULCÜ MODE=OFF
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
seni unuttum tabi kusura bakma.senin zekana göre kısaca anlatırsak euro 7 civarlarına gelmeden eski hayatımıza kavuşamayız.şu an euro 5 lira desinler fiyatlarda buna göre oynama 1 saniyede olmaz.mallar ona göre alındı ona göre işler ayarlandı.bu arada euro 15.40 dolar 13.60 olmuş bile biz tartışırken.yine kısaca herkese geçmiş olsun şaşırtmaya devam

Olm rifki,zekama neden laf ediyon ?

Euro su saatten sonra 6 7 tl zor olur diyerek kahkaha attirdin bana,simdi su guzel ortami neden bozuyon ?

Olm mt9 u kasko yapmadin di mi :)

Buyuk hata olur sana diyim,ama kasko da kol gibidir,malum 180 bin borumu.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst