bunu hangi kura göre yaptılar bilemicez tabi ama euro 15 i dolar 13 ü geçeli baya oldu devam da ediyor.2 senedir otomobil sektörünün yaşadıkları ve daha da abartarak yaşamakta olduğu durumu motosiklet sektörü olarak kasım ayının ortasında yaşamaya başladı.şu an şaşırıyorsunuz ama şaşırmayın daha bu fiyatlara 50 daha koyun 'en az'.bir göz attım bmw ducati vs markalara 400 den en boş paketi başlıyor ek vergi olmamasına rağmen.yani bu japon serisi vs 250k ya oturucak geçicek.alabilen varsa durumu olan varsa alsın ne olursa alsın diyorum.xmax pcx mt07 vs vs.r25 140 150 de durur gibi görünüyor.10 gün önce 142 ye mt09 aldım şu an 182 oldu,aralık ayında 200ü geçicek.ayrıca bayiler aynı otomobil gibi satış yapma mantığına girdi yani aksesuarsız satış yapmıyorlar.bazı bayiler ön cam tank pad vs 7000 8000tl ye yaslayıp motorla birlikte almanı mecbur tutuyor.banada 1 2 3 yıl hangisini seçersen seç garanti uzatma mecburiyeti yaptılar.seçimlere kadar bu iş bitmez katlanarak devam eder nereye kadar eski fiyatlara döner genel olarak ülke onu kestirmek çok güç.ama euro ne yaparsan yap 15 den 6 7 tl ye şu saatten sonra zor gelir kısaca geçmiş olsun iş bitti