- Katılım
- 17 Eyl 2006
- Mesajlar
- 34
Slm arkadaşlar 6 ay önce bu motoru aldım ymco AGILITY 200I(enjeksiyon) ilk aylarda debriaj tarafından çok az yag kaçırıyodu servise gittim bişi olmaz dediler yag kaçırması çogaldı şuan krank ve defrensiyal keçesi arıyorum orjinal bulamıyorum aydında yok denizliye baktımorada da yok bu motoru aldıma çok pişmanım derdime çare olabilecek varsa yazarsa sevinirim teşekkürler...
slm arkadaşlar sorunu hallettim aslında keçe degilmiş sorun işi bilmeyen servis ustası yuzunden oldu farklı bi yere servise götürdüm motorsikletimi megersem marş ayaklıgı koymadıkları için motora ayaklıgın baglı oldugu deligi perçinle sıvamışlar perçin sıcaklıkla eriyince sızdırma oradan oluyor muş oraya bi civata sapladık sorun düzeldi...kimse de burada bu konuda bişi yazmamış ...hiç görüşünüz yokmuş yinede tşkler ben gibi bi arızası olan olursa bendeki sorunun aynı olabilir...