- Katılım
- 14 Mar 2016
- Mesajlar
- 1,991
Hayırlı olsun. Ama benim kafamda hala soru işaretleri var bu konuda. En başta da yağlama geliyor aklıma. Yani 250 cc lik bir hacme göre ayarlı bir yağlama sistemi daha büyük bir hacimi yine yeterince yağlayabilecek mi? Bir çok ülkede, hatta bizim ülkemizde bile (araba da daha çok) bu cc büyütme bir başka deyimle swap işlemi yapıldığını görüyoruz. Lakin sistemin sağlıklı çalışması için sadece motor değil bir çok kısımda değişikliğe gidiliyor. Ha senin motorda çok çok bir beygir veya tork artışı olmayacak belki ama, örneğin krank bu gücü kaldırabilecek mi?
Ah be gardaşım, çok geçmiş olsun.
Daha önce bu konuda uyarmak istemiştim ama... Keşke haksız çıksaydım.