- Katılım
- 18 Eki 2020
- Mesajlar
- 391
- Motosikleti
- Kanuni Seyhan MZ 301 - 2001
Evet arkadaşlar sizlere güzel bir haber vermek için konuyu up’luyorum. 17 şubatta Aliexpress’ten Otom marka 300cc’lik big bore kit siparişini vermiştim. Ürün bu gün elime ulaştı. Satıcı ürünü 20 dolar göstermiş ve gümrükten sorunsuz geçmiş. Ptt ye sadece 39 lira verdim. Şimdi vakit kaybetmeden bunu taktırmak istiyorum. İstanbul anadolu yakasında bu işi uygun fiyata yapacak bi usta tavsiyesi olan varmıdır?
Ürünü aldığım linki ve resimleri aşağıya bırakıyorum.
https://tr.aliexpress.com/item/32885603652.html

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Ürünü aldığım linki ve resimleri aşağıya bırakıyorum.
https://tr.aliexpress.com/item/32885603652.html

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
