beyler bende sigarayi elektronik ile biraktim. 4 sene once elektronik ile tanismistim. farkli likitler, kendi yaptigim tarifler falan derken kafami baya siagaradan uzaklastirdim.
bir kac ay icinde elektronigin mis gibi kokusuna alisinca, atesliden nefret ettim tiksindim. yalniz bu sefer de elektronik bagimlisi olmustum.
2 sene once, trigliserid degerim 500 kusur cikinca, bu iste bi ibnelik var dedim. cunku duzenli spor yapiyordum, fittim ve trigliserid haricinde butun degerlerim cok iyiydi.
velhasil uzatmayim, elektronik kullanan arkadaslar bi kan testi yaptirin derim. herkeste olmuyor ama, e-sigara bazi kisilerde kan degerlerini
sapittiriyor. ozellikle trigliserid tavan yapiyor.
2 senedir dumanli buharli hicbirsey yok hayatimda. psikolojik olarak hala zorluk cekiyorum.
bir kac ay icinde elektronigin mis gibi kokusuna alisinca, atesliden nefret ettim tiksindim. yalniz bu sefer de elektronik bagimlisi olmustum.
2 sene once, trigliserid degerim 500 kusur cikinca, bu iste bi ibnelik var dedim. cunku duzenli spor yapiyordum, fittim ve trigliserid haricinde butun degerlerim cok iyiydi.
velhasil uzatmayim, elektronik kullanan arkadaslar bi kan testi yaptirin derim. herkeste olmuyor ama, e-sigara bazi kisilerde kan degerlerini
sapittiriyor. ozellikle trigliserid tavan yapiyor.
2 senedir dumanli buharli hicbirsey yok hayatimda. psikolojik olarak hala zorluk cekiyorum.