Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Yamaha R25 2019 model için uygun fiyatlı ve apaçi sesi vermeyen slip on egzoz lazım.
Amacım trafikte ayna kullanmayan araç sürücülerine karşı daha duyulur olmak ama çevreyi Tiger egzoz sesi gibi rahatsız etmemek. Görüntü olarak da apaçi olmayan uygun fiyatlı ne var? Akrapoviç Carbon hem ses hem görüntü yönünden en iyisi ama fiyatı çok yüksek.

abi egzozla görünür olmak diye bişey yok bence ses arkaya gidiyo sonuçta önündeki adam senin yine duymuyor.Kalan hep baş ağrısı
 
Katılım
7 Tem 2015
Mesajlar
408
Radyatör koruma kullanan var mı?

Genel yorumlar soğutmayı olumsuz etkilediğini söylüyor, bu bilgi doğru mu? Alacaktım, son anda vazgeçtim.

Bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Radyatör koruma kullanan var mı?

Genel yorumlar soğutmayı olumsuz etkilediğini söylüyor, bu bilgi doğru mu? Alacaktım, son anda vazgeçtim.

Bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim...

Ben kullanıyorum, herhangi bir sıkıntısını görmedim. Yalnız alırken korumanın çerçevesinde lastiğimsi ya da sünger gibi bir şeyle çevrili olandan alın yoksa ön tarafta zırıltı yapar.
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
Arkadaşlar merhabalar
Youtube'da videoları çekilen ''R25 kronik sorunlar'' başlığı altında anlatılan sorunlar çözüldü mü?
Motosikletin yeni serilerinde bu sorunlar var mı? veya hangi model yılından sonra bu sorunlar çözüldü? bilgilendirirseniz memnun olurum. Teşekkür ederim.
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Arkadaşlar merhabalar
Youtube'da videoları çekilen ''R25 kronik sorunlar'' başlığı altında anlatılan sorunlar çözüldü mü?
Motosikletin yeni serilerinde bu sorunlar var mı? veya hangi model yılından sonra bu sorunlar çözüldü? bilgilendirirseniz memnun olurum. Teşekkür ederim.

2017den sonra çözüldü. Yeni kasalarda gidon titremesi(özellikle elleri bırakınca çok belli oluyor) bazı serilerinde amortisör yağ sızıntısı ve Led farların az yanması gibi sorun yaşayanlar olmuş bilginize
 
Katılım
29 Ocak 2021
Mesajlar
1
Herkese iyi akşamlar arkadaşlar. 2016 model r25 sahibiyim. Bakımlarını yapmak için yağ filtresi ararken sitenin birinde mann mw64/1 marka model bir filtre olduğunu gördüm. Satıcı uyumlu olduğunu söylemiş. Filtrenin markasından yana bir şüphem yok. Alman otomobillerinin bir kısmı fabrika çıkışı bu markanın filtreleriyle geliyor. Fakat bu filtre arabalar için üretilmiş bir filtre olduğundan sizce motosikletimde herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım ?
Filtrenin özellikleri şu şekilde ama orjinalinin değerlerini bilmediğimden kullanıp kullanmamak arasında kaldım: https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER Katalog Europa/Oil Filter/MW 64~1
Sizce ne yapmalıyım ? Eğer konuyu açıklığa kavuşturabilirsek bu filtre r25 ve mt25 için kaliteli ve hesaplı bir filtre olabilir.
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Herkese iyi akşamlar arkadaşlar. 2016 model r25 sahibiyim. Bakımlarını yapmak için yağ filtresi ararken sitenin birinde mann mw64/1 marka model bir filtre olduğunu gördüm. Satıcı uyumlu olduğunu söylemiş. Filtrenin markasından yana bir şüphem yok. Alman otomobillerinin bir kısmı fabrika çıkışı bu markanın filtreleriyle geliyor. Fakat bu filtre arabalar için üretilmiş bir filtre olduğundan sizce motosikletimde herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım ?
Filtrenin özellikleri şu şekilde ama orjinalinin değerlerini bilmediğimden kullanıp kullanmamak arasında kaldım: https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER Katalog Europa/Oil Filter/MW 64~1
Sizce ne yapmalıyım ? Eğer konuyu açıklığa kavuşturabilirsek bu filtre r25 ve mt25 için kaliteli ve hesaplı bir filtre olabilir.

Hiç uğraşma, orijinale devam
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Merhaba, başlıkta aradım da ama bulamadım. O yüzden sormak istiyorum:

R25 yağ filtresi ve yağını değiştirdim. Ancak yinede olduğu yerde yağ damlatmaya uzun sürelerde örneğin 3 haftada mesela dokunmayıp baktım devam ediyor. Sebebi ne olabilir?

Tapa var o değil. Beyaz bir kutu var ondan olabileceği söylendi ama parçanın adını bilmiyorum. Sebebi de buldum sayılmaz hoş ama yaşayan var mıdır?

Teşekkürler.

'yağ birikintisi','yağ kaçağı','yağ damlatma',yağ birikintisi,yağ kaçağı,yag damlatma,yag birikintisi,yag kacagi,yag damlatma,yag_damlatma,yag_birikintisi,yag_kacagi
 
Katılım
1 Eyl 2018
Mesajlar
346
Herkese iyi akşamlar arkadaşlar. 2016 model r25 sahibiyim. Bakımlarını yapmak için yağ filtresi ararken sitenin birinde mann mw64/1 marka model bir filtre olduğunu gördüm. Satıcı uyumlu olduğunu söylemiş. Filtrenin markasından yana bir şüphem yok. Alman otomobillerinin bir kısmı fabrika çıkışı bu markanın filtreleriyle geliyor. Fakat bu filtre arabalar için üretilmiş bir filtre olduğundan sizce motosikletimde herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım ?
Filtrenin özellikleri şu şekilde ama orjinalinin değerlerini bilmediğimden kullanıp kullanmamak arasında kaldım: https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER Katalog Europa/Oil Filter/MW 64~1
Sizce ne yapmalıyım ? Eğer konuyu açıklığa kavuşturabilirsek bu filtre r25 ve mt25 için kaliteli ve hesaplı bir filtre olabilir.

https://www.yagcarsisi.com/index.php?route=product/product&path=335_359_223&product_id=7873
Tam kodunu bilmiyorum. Ama ben mann kullandım üzerinde de hala takılı herhangi bir sorun yaşamadım. Aldığımda orjinali ile iki kat fiyat farkı vardı. Yeni değişim için khan 204 aldım ama henüz takmadım. Yerli olduğu ve sertifikalı ürün olduğu için tercih ettim. Mann iyidir pişman olacağınızı düşünmüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------

Merhaba, başlıkta aradım da ama bulamadım. O yüzden sormak istiyorum:

R25 yağ filtresi ve yağını değiştirdim. Ancak yinede olduğu yerde yağ damlatmaya uzun sürelerde örneğin 3 haftada mesela dokunmayıp baktım devam ediyor. Sebebi ne olabilir?

Tapa var o değil. Beyaz bir kutu var ondan olabileceği söylendi ama parçanın adını bilmiyorum. Sebebi de buldum sayılmaz hoş ama yaşayan var mıdır?

Teşekkürler.

'yağ birikintisi','yağ kaçağı','yağ damlatma',yağ birikintisi,yağ kaçağı,yag damlatma,yag birikintisi,yag kacagi,yag damlatma,yag_damlatma,yag_birikintisi,yag_kacagi

Yağın nereden damladığıyla ilgili bir görsel eklesen daha iyi bir fikir verebiliriz. Ayrıca motor yağı olduğuna emin misin? Mesela kullandığın zincir yağı nedir bilmiyorum. Ama fazla yağlama da bazen ön dişlinin oraya birikip damlama yapabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
https://www.yagcarsisi.com/index.php?route=product/product&path=335_359_223&product_id=7873
Tam kodunu bilmiyorum. Ama ben mann kullandım üzerinde de hala takılı herhangi bir sorun yaşamadım. Aldığımda orjinali ile iki kat fiyat farkı vardı. Yeni değişim için khan 204 aldım ama henüz takmadım. Yerli olduğu ve sertifikalı ürün olduğu için tercih ettim. Mann iyidir pişman olacağınızı düşünmüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------



Yağın nereden damladığıyla ilgili bir görsel eklesen daha iyi bir fikir verebiliriz. Ayrıca motor yağı olduğuna emin misin? Mesela kullandığın zincir yağı nedir bilmiyorum. Ama fazla yağlama da bazen ön dişlinin oraya birikip damlama yapabilir.

Bugünlerde gideceğim yaptırmaya Yamaha ile görüştüm. Bakalım editlerim İnşAllah unutmazsam.

Başka bir sorum daha olacaktı Pirelli Rosso 2 lastiklerim ama değişim zamanı geldi, ebat olarak max kaçlık uygun olur? Deneyimleyen varsa paylaşırsa sevinirim.
 
Katılım
1 Eyl 2018
Mesajlar
346
Bugünlerde gideceğim yaptırmaya Yamaha ile görüştüm. Bakalım editlerim İnşAllah unutmazsam.

Başka bir sorum daha olacaktı Pirelli Rosso 2 lastiklerim ama değişim zamanı geldi, ebat olarak max kaçlık uygun olur? Deneyimleyen varsa paylaşırsa sevinirim.

Benim motorda ön 120 arka 160 lık. Aldığım kişi taktırmış. Sonradan arkadaşların orjinal ebatlı R25'ini kullandım. Deneyimim şu yönde, geniş tabanlı lastik yüksek hızlı uzun virajlarda, dar tabanlı lastik ise düşük hız dar virajlarda başarılı. Şimdi kendime yeni lastik alıyor olsam. 150 tabanlı bir lastik alırdım.
 
Katılım
24 Mar 2020
Mesajlar
30
Arkadaşlar merhaba, hepinize kazasız belasız sürüşler. 2018 model 2020 çıkışlı 4300km'de R25 sahibiyim. İlk bakımını 960km civarında yaptırdım önümüzdeki 3-4 gün içerisinde 5000 bakımını da yaptıracağım. Soruma gelecek olursak son 2-3 gündür motorumda bir gariplik var. Normal şekilde gaz açarken yani yavaş yavaş hızlanırken veya deviri 7-8-8.5k ya sabitlediğimde, o şekilde sürmek istediğimde sanki birisi arkadan motorumu tutuyormuş gibi oluyor. Yani motor gitmek istiyor ama birisi tutuyor, çok hafif ileri geri yapıyor motor. Arka lastiği, zincir muhafazayı kontrol ettim acaba lastiğin dönüşünü engelleyen bir şey mi var diye ama yok. Hava filtresini söküp baktım gayet normal, aşırı bir pislik yok, kutunun içine giren bir şey yok. Son zamanlarda yaptığım tek değişiklik benzini shell v power almak yerine normalinden almıştım. Dedim belki ondan olabilir, depoyu boşaltıp v power aldım hala sorunum devam ediyor. 4200kmdeki motorun enjektörlerinin de tıkandığını falan düşünmüyorum. Gözüme takılan tek şey zincirin maşaya temas etmesini engelleyen plastik parça oldu. Motor dururken kontrol ettiğimde zincirim sürekli bu parçaya temas ediyor. Sorunum bundan kaynaklı olabilir mi yoksa başka bir şeyden mi şüphelenmeliyim? https://resimlinki.com/i/oxkD199
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Arkadaşlar merhaba, hepinize kazasız belasız sürüşler. 2018 model 2020 çıkışlı 4300km'de R25 sahibiyim. İlk bakımını 960km civarında yaptırdım önümüzdeki 3-4 gün içerisinde 5000 bakımını da yaptıracağım. Soruma gelecek olursak son 2-3 gündür motorumda bir gariplik var. Normal şekilde gaz açarken yani yavaş yavaş hızlanırken veya deviri 7-8-8.5k ya sabitlediğimde, o şekilde sürmek istediğimde sanki birisi arkadan motorumu tutuyormuş gibi oluyor. Yani motor gitmek istiyor ama birisi tutuyor, çok hafif ileri geri yapıyor motor. Arka lastiği, zincir muhafazayı kontrol ettim acaba lastiğin dönüşünü engelleyen bir şey mi var diye ama yok. Hava filtresini söküp baktım gayet normal, aşırı bir pislik yok, kutunun içine giren bir şey yok. Son zamanlarda yaptığım tek değişiklik benzini shell v power almak yerine normalinden almıştım. Dedim belki ondan olabilir, depoyu boşaltıp v power aldım hala sorunum devam ediyor. 4200kmdeki motorun enjektörlerinin de tıkandığını falan düşünmüyorum. Gözüme takılan tek şey zincirin maşaya temas etmesini engelleyen plastik parça oldu. Motor dururken kontrol ettiğimde zincirim sürekli bu parçaya temas ediyor. Sorunum bundan kaynaklı olabilir mi yoksa başka bir şeyden mi şüphelenmeliyim? https://resimlinki.com/i/oxkD199

Debriyaj ayarıyla zincir gergi ayarını kontrol edin
 
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
830
O esnada yanlışlıkla arka frene azar azar basıyor olmayın sakın? Bunu fark etmeden süren kişi sayısı çok maalesef. Sizi tenzih ediyorum fakat aklıma bu ihtimal de geldi.

Ayrıca bu söylediğim değil ise şunu da yazın lütfen; tüm devir aralıklarında mı motor isteksiz yoksa sadece 7-8 bin devir aralığında mı yapıyor bunu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst