Yamaha R25 2019 model için uygun fiyatlı ve apaçi sesi vermeyen slip on egzoz lazım.
Amacım trafikte ayna kullanmayan araç sürücülerine karşı daha duyulur olmak ama çevreyi Tiger egzoz sesi gibi rahatsız etmemek. Görüntü olarak da apaçi olmayan uygun fiyatlı ne var? Akrapoviç Carbon hem ses hem görüntü yönünden en iyisi ama fiyatı çok yüksek.
Radyatör koruma kullanan var mı?
Genel yorumlar soğutmayı olumsuz etkilediğini söylüyor, bu bilgi doğru mu? Alacaktım, son anda vazgeçtim.
Bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim...
Arkadaşlar merhabalar
Youtube'da videoları çekilen ''R25 kronik sorunlar'' başlığı altında anlatılan sorunlar çözüldü mü?
Motosikletin yeni serilerinde bu sorunlar var mı? veya hangi model yılından sonra bu sorunlar çözüldü? bilgilendirirseniz memnun olurum. Teşekkür ederim.
Hangi modelden sonra ABS var? birisi 2017 modelini koymuş ABS demiş doğru mu?
Hangi modelden sonra ABS var? birisi 2017 modelini koymuş ABS demiş doğru mu?
Herkese iyi akşamlar arkadaşlar. 2016 model r25 sahibiyim. Bakımlarını yapmak için yağ filtresi ararken sitenin birinde mann mw64/1 marka model bir filtre olduğunu gördüm. Satıcı uyumlu olduğunu söylemiş. Filtrenin markasından yana bir şüphem yok. Alman otomobillerinin bir kısmı fabrika çıkışı bu markanın filtreleriyle geliyor. Fakat bu filtre arabalar için üretilmiş bir filtre olduğundan sizce motosikletimde herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım ?
Filtrenin özellikleri şu şekilde ama orjinalinin değerlerini bilmediğimden kullanıp kullanmamak arasında kaldım: https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER Katalog Europa/Oil Filter/MW 64~1
Sizce ne yapmalıyım ? Eğer konuyu açıklığa kavuşturabilirsek bu filtre r25 ve mt25 için kaliteli ve hesaplı bir filtre olabilir.
Herkese iyi akşamlar arkadaşlar. 2016 model r25 sahibiyim. Bakımlarını yapmak için yağ filtresi ararken sitenin birinde mann mw64/1 marka model bir filtre olduğunu gördüm. Satıcı uyumlu olduğunu söylemiş. Filtrenin markasından yana bir şüphem yok. Alman otomobillerinin bir kısmı fabrika çıkışı bu markanın filtreleriyle geliyor. Fakat bu filtre arabalar için üretilmiş bir filtre olduğundan sizce motosikletimde herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım ?
Filtrenin özellikleri şu şekilde ama orjinalinin değerlerini bilmediğimden kullanıp kullanmamak arasında kaldım: https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER Katalog Europa/Oil Filter/MW 64~1
Sizce ne yapmalıyım ? Eğer konuyu açıklığa kavuşturabilirsek bu filtre r25 ve mt25 için kaliteli ve hesaplı bir filtre olabilir.
Merhaba, başlıkta aradım da ama bulamadım. O yüzden sormak istiyorum:
R25 yağ filtresi ve yağını değiştirdim. Ancak yinede olduğu yerde yağ damlatmaya uzun sürelerde örneğin 3 haftada mesela dokunmayıp baktım devam ediyor. Sebebi ne olabilir?
Tapa var o değil. Beyaz bir kutu var ondan olabileceği söylendi ama parçanın adını bilmiyorum. Sebebi de buldum sayılmaz hoş ama yaşayan var mıdır?
Teşekkürler.
'yağ birikintisi','yağ kaçağı','yağ damlatma',yağ birikintisi,yağ kaçağı,yag damlatma,yag birikintisi,yag kacagi,yag damlatma,yag_damlatma,yag_birikintisi,yag_kacagi
https://www.yagcarsisi.com/index.php?route=product/product&path=335_359_223&product_id=7873
Tam kodunu bilmiyorum. Ama ben mann kullandım üzerinde de hala takılı herhangi bir sorun yaşamadım. Aldığımda orjinali ile iki kat fiyat farkı vardı. Yeni değişim için khan 204 aldım ama henüz takmadım. Yerli olduğu ve sertifikalı ürün olduğu için tercih ettim. Mann iyidir pişman olacağınızı düşünmüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------
Yağın nereden damladığıyla ilgili bir görsel eklesen daha iyi bir fikir verebiliriz. Ayrıca motor yağı olduğuna emin misin? Mesela kullandığın zincir yağı nedir bilmiyorum. Ama fazla yağlama da bazen ön dişlinin oraya birikip damlama yapabilir.
Bugünlerde gideceğim yaptırmaya Yamaha ile görüştüm. Bakalım editlerim İnşAllah unutmazsam.
Başka bir sorum daha olacaktı Pirelli Rosso 2 lastiklerim ama değişim zamanı geldi, ebat olarak max kaçlık uygun olur? Deneyimleyen varsa paylaşırsa sevinirim.
Arkadaşlar merhaba, hepinize kazasız belasız sürüşler. 2018 model 2020 çıkışlı 4300km'de R25 sahibiyim. İlk bakımını 960km civarında yaptırdım önümüzdeki 3-4 gün içerisinde 5000 bakımını da yaptıracağım. Soruma gelecek olursak son 2-3 gündür motorumda bir gariplik var. Normal şekilde gaz açarken yani yavaş yavaş hızlanırken veya deviri 7-8-8.5k ya sabitlediğimde, o şekilde sürmek istediğimde sanki birisi arkadan motorumu tutuyormuş gibi oluyor. Yani motor gitmek istiyor ama birisi tutuyor, çok hafif ileri geri yapıyor motor. Arka lastiği, zincir muhafazayı kontrol ettim acaba lastiğin dönüşünü engelleyen bir şey mi var diye ama yok. Hava filtresini söküp baktım gayet normal, aşırı bir pislik yok, kutunun içine giren bir şey yok. Son zamanlarda yaptığım tek değişiklik benzini shell v power almak yerine normalinden almıştım. Dedim belki ondan olabilir, depoyu boşaltıp v power aldım hala sorunum devam ediyor. 4200kmdeki motorun enjektörlerinin de tıkandığını falan düşünmüyorum. Gözüme takılan tek şey zincirin maşaya temas etmesini engelleyen plastik parça oldu. Motor dururken kontrol ettiğimde zincirim sürekli bu parçaya temas ediyor. Sorunum bundan kaynaklı olabilir mi yoksa başka bir şeyden mi şüphelenmeliyim? https://resimlinki.com/i/oxkD199