- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
Ramazan sence ybr mi yoksa fizy mi kardeşim hangisini tavsiye edersin ilk motorum olacak?
kesinlikle ybr arkadaşım.. fizy basit kullanımı kolay ama ybr başlangıç için daha ideal... düş kalk bişey olmaz ama fizy parçalanır.. bide ilerde scooter ile devam edeceksen fizy yok ben naket falan alırım ilerde dersen ybr...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------
27500 km de muayeneye girdik . sıkıntısız geçti çok şükür...