DJI Osmo Aksiyon bir videoile sıfır titreşimli

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432


Uzun araştırmalar sonunda Motosiklet üzerinde titremeyen,ses ve rüzgarı makul ölçülerde kaydedebilen bir aksiyon kamerasını nihayet buldum. DJI OSMO aksiyon kamerasının" Rockstady" özelliği sayende sarsıntı titreme hemen hemen hiç yok. Adeta Gimball la çekim yapıyormuş gibi net çekimler yapılabiliyor. Full Şarzla yaklaşık 90 dakikalık çekim yapılabiliyor. 4k kullanıldığında yaklaşık 55 dakikalık bir çekim süresi oluyor. Yavaş ve hızlı çekim özellikleri var. Mikrofon ile ses yeterli düzeyde. Rüzgar sesini yaklaşık yüzde 35 çivarında kısabiliyor. Ayrıca harici mikrofon takılabiliyor. 30m kadar su altı çekimleri yapılabiliyor. En büyük özelliği ( Gopro 9 yeni aklı başına geldi) Kameranın ön kısmında bir ekran daha var. Selfi video yaparken kendinizi bu ekrandan görerek ayarlayabiliyorsunuz. Sesli komut özelliği de mevcut.

Gopro 7'nin pabucunu dama attırmış bir kameraymış. Üstelik fiyat olarak oldukça makul. Ben çok memnun kaldım. Motosiklet ile kısa bir video hazırladım. Videoda yol ve satıh inanılmaz bozuk ve engebeliydi. Çekimlerde görüntünün sarsilmadığı ve titremediğini görebilirsiniz.İlginiz ve izlediğiniz için teşekkür ederim.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
bu kamerayı seçmeden önce yeterince araştırma yaptınızmı.
sadece çekim örneklerine mi baktınız yoksa karşılaştırmalı incelemeleri izleidniz mi
 
Katılım
22 Eki 2020
Mesajlar
53
2.500 tl fiyatı var an itibariyle . Benim 2016 da 100 küsür liraya aldıgım xiaomi yi 2k dan 2.350 tl lik bi farkı göremedim . Yada siz satamadınız bilemiyorum .
 
Katılım
7 Eyl 2017
Mesajlar
281
Şuan hollanda free shop yanımda gopro9 black güncel euro kuru ile 3.150 ye falan denk geliyor napsam bilemedim
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
https://www.youtube.com/watch?v=UqRMhjzi3Pw


Uzun araştırmalar sonunda Motosiklet üzerinde titremeyen,ses ve rüzgarı makul ölçülerde kaydedebilen bir aksiyon kamerasını nihayet buldum. DJI OSMO aksiyon kamerasının" Rockstady" özelliği sayende sarsıntı titreme hemen hemen hiç yok. Adeta Gimball la çekim yapıyormuş gibi net çekimler yapılabiliyor. Full Şarzla yaklaşık 90 dakikalık çekim yapılabiliyor. 4k kullanıldığında yaklaşık 55 dakikalık bir çekim süresi oluyor. Yavaş ve hızlı çekim özellikleri var. Mikrofon ile ses yeterli düzeyde. Rüzgar sesini yaklaşık yüzde 35 çivarında kısabiliyor. Ayrıca harici mikrofon takılabiliyor. 30m kadar su altı çekimleri yapılabiliyor. En büyük özelliği ( Gopro 9 yeni aklı başına geldi) Kameranın ön kısmında bir ekran daha var. Selfi video yaparken kendinizi bu ekrandan görerek ayarlayabiliyorsunuz. Sesli komut özelliği de mevcut.

Gopro 7'nin pabucunu dama attırmış bir kameraymış. Üstelik fiyat olarak oldukça makul. Ben çok memnun kaldım. Motosiklet ile kısa bir video hazırladım. Videoda yol ve satıh inanılmaz bozuk ve engebeliydi. Çekimlerde görüntünün sarsilmadığı ve titremediğini görebilirsiniz.İlginiz ve izlediğiniz için teşekkür ederim.

Kullanan birisi olarak söylüyorum. Rocksteady açtığınız zaman çekilen görüntünün açısı, GoPro ya göre çok dar oluyor. Buda istenilen aksiyonun açısı daralıyor.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
uzun süredir aksiyon kameraların tümünü inceledim. Karşılaştırmalı incelemelerini inceledim. Osmo Kamerasının "Rockstady" özellliği Gopro8 ve Gopro9 la hemen hemen aynı. Sarsıntı ve titreme hiç yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------

Bu doğru. Belkide tek önemsiz bir kusuru. lakin çok da fark ettmiyor. Kamerayı göğüse yerleştirdiğinizde aynı soncu elde ediyorsunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------

Ben ürün Motor kullanırken ve ya titreşimi çok fazla olabilecek görüntülerin Rockstady denilen özelliği sayesinde sanki Gimball kullanıyor gibi kamera çok güzel çekimler yapılabiliyor. Benim istediğimde buydu bu kamerada bunu sağlıyor.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
ben bu incelemeyi görünce listemden çıkarttım
herp 7 yada 8 in titreşim önleyici özelliği ile gene daha geniş açı elde ediliyor

 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
2.500 tl fiyatı var an itibariyle . Benim 2016 da 100 küsür liraya aldıgım xiaomi yi 2k dan 2.350 tl lik bi farkı göremedim . Yada siz satamadınız bilemiyorum .

Sırf Rocksteady bile sizin o xaomi'yi çöp yapar, bir fikir sahibi olmadan önce biraz araştırın, ben bunu daha öncede yazmıştım, go pro'nun geniş açısını aksiyon işleri yapmıyorsanız ne için kullanacaksınız? yolları çekmek için mi? Açı olarak rocksteady modunda harika bir iş görecek kadar iyi, arada bir sürü para cebinizde oluyor, bir sürü çekim modu var, telefon entegrasyonu gayet iyi, aksesuar eksikleri var ama bolca da, go pro için bütçeniz sıkıntılı ise alabileceğiniz en iyi kameralardan biri, çekim kalitesi de çok iyi. Suya da daynıklı, koruma kabı olmadan sualtı çekimi yapabiliyorsunuz, evet rocksteady modunda videoyu go proya göre daha çok kırpıyor, kendi adıma ben havalarda motorla uçup, dağlardan kayak yaparak falan inemiyorum, çektiklerim genelde şehirde yollarda, gereksiz yere senede bir iki defa o geniş açıya belki ihtiyacım olacak bir durum için o kadar para vereceğime gider bütçemi mesela dji mini drone alırım daha iyi hem de go prodan kat be kat geniş açı ile çekim yaparım, olay manzaraysa.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Dili çözebilirsem yorum da yapacağım inşallah. Türkçe'yi andırıyor ilk izlenim olarak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst