Bilgi için teşekkürler. Almak istediğim ürün 1400₺ tutarında ve 1.5kg kargo ağırlığı var. 5$ diye yazdırsak gümrüktekiler anlamazmı bunun 5$ lık birşey olmadığını.
https://m.tr.aliexpress.com/item/32...1ww7sf2iSBuNkSnhJq6zDcpXa8.jpg_640x640Q90.jpg
Anlarlarsa seni gümrük dağıtım merkezine çağırırlar zaten(Ankara'da Yenimahalle tarafında, İstanbul'da nerede bilmiyorum) ve alım belgesini/kredi kartı ödeme bilgisini(ekran görüntüsünü vs) isterler, onun üstünden vergini verip yine alırsın. Yani normalde ödemen gereken neyse onu ödersin.
Ama riski azaltmak için 5$ değil de 30$ yazdır sen de. Sorun çıkarsa en fazla gümrüğe gidip ödemen gereken vergi tutarını verir alırsın, ama sorun çıkmazsa güzel kârdasın.
Son düzenleme:
