Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 26 Ağu 2016
- Mesajlar
- 886
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam son of anarchy izlememe ihtimalinize %0 diyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
https://youtu.be/ruQ7vqhja5M
https://youtu.be/HBMyzA_3beY
https://youtu.be/zbeErgE4quA
https://youtu.be/b6NDdF-R2uk
https://www.youtube.com/watch?v=Ffa2CONoW5Q
https://www.youtube.com/watch?v=ua2k52n_Bvw
https://www.youtube.com/watch?v=7rq9OvaJyRc
Evet muzik zevkim karmakarisiktir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------
Bu arada araya karisayim, ben Son of Anarchy hic izlemedim. Sarki diziden cok cok once vardi.
Hocam ben size demedim, alıntılamayı unutmuşum @U_KALKAVAN a hitaben demiştim.
Hocam son of anarchy izlememe ihtimalinize %0 diyorum.
Bende bu %0 ihtimaline çok bile vermişsiniz diyorum.![]()
Amerikan düşkünü değilim ama... upuzun çöl yollarında karbüratörlü bir harley davidson ile gezmenin, o çöl esintisini hissetmenin, 80' lerin ve 90' ların %1 kültürünü yaşamanın daha doğrusu yaşayamamanın hüznünü taşıyorum.
Şarkılarla avunuyoruz işte.