En Sevdiğiniz Nostaljik Şarkılar (Yerli Ve Yabancı)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.



 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neşelenmek bir şey değilde sonra gerçek olmadığını görünce çok koyuyor...

 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454

Geri dön beni sev dön diyemem ki

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------














---------- Mesajlar birleştirildi - 16:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------



 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biri beni 15. otoyol' a ışınlasa...

Altıma da henderson excelsior sltreamline verse...

Arka fonda bu şarkılar dönse...

Çok mu şey istiyorum, ey ahali?



 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok

Evet muzik zevkim karmakarisiktir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------

Hocam son of anarchy izlememe ihtimalinize %0 diyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

https://youtu.be/ruQ7vqhja5M

https://youtu.be/HBMyzA_3beY

https://youtu.be/zbeErgE4quA

https://youtu.be/b6NDdF-R2uk


Bu arada araya karisayim, ben Son of Anarchy hic izlemedim. Sarki diziden cok cok once vardi.
 
Katılım
4 Mar 2020
Mesajlar
501
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok

Sonuncu her ne kadar nostaljik olmasa da (2015'te yayinlandi album), bana cok daha eski hissettiriyor. Ozellikle klibi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

Hocam ben size demedim, alıntılamayı unutmuşum @U_KALKAVAN a hitaben demiştim.


Biliyorum, araya kaynadim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam son of anarchy izlememe ihtimalinize %0 diyorum.

Bende bu %0 ihtimaline çok bile vermişsiniz diyorum. :)

Amerikan düşkünü değilim ama... upuzun çöl yollarında karbüratörlü bir harley davidson ile gezmenin, o çöl esintisini hissetmenin, 80' lerin ve 90' ların %1 kültürünü yaşamanın daha doğrusu yaşayamamanın hüznünü taşıyorum.

Şarkılarla avunuyoruz işte.
 
Katılım
4 Mar 2020
Mesajlar
501
Bende bu %0 ihtimaline çok bile vermişsiniz diyorum. :)

Amerikan düşkünü değilim ama... upuzun çöl yollarında karbüratörlü bir harley davidson ile gezmenin, o çöl esintisini hissetmenin, 80' lerin ve 90' ların %1 kültürünü yaşamanın daha doğrusu yaşayamamanın hüznünü taşıyorum.

Şarkılarla avunuyoruz işte.

İzledikten sonra insanın kanı kaynıyor ve hayatı sorgular bir hal alıyor. Şarkıları ise bambaşka bir türdeler. Çoğu bilinen bilinmeyen dizileri izlemişimdir ve izlediklerim arasında şarkıları bu kadat etkileyene rastlamadım. Başlangıcında çalan "this life" ezberimdedir. Fakat beni en çok etkileyen şarkısı Jack Savoretti Soldier's Eyes'dır. Hayatta bir kez bile olsa kaliforniyanın güneşin batışına çıkan yollarında sürmek isterim. Ya onlar çok şanslı ya da bizler çok şanssızız. Neyse daha moralimi bozmadan susayım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst