motorsiklete benzinliklerde hava basmak sorunu.

Katılım
10 Ağu 2020
Mesajlar
86
sevgili dostlar. selamlar saygılar.
gecen gece şehir içi giderken (2 kişi) lastik indi veya patladı.(inmiş)
ite kaka benzinliğe gittim. millet aramasının lastiğini şişiriyor benim motor olmuyor.
sorum şu ki
araba lastiğinde oluyor. benim lastiği niye şişirmiyor.

lastikçiye gittim 2 dakikada sağolsun hal etti.
iyi akşamlar.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Benzinliklerdeki şişirme makinelerinin büyük bir kısmının kalibrasyonunun yapılmadığını duymuştum. Hem sıcak lastik hem de kalibrasyonu bozuk makinede lastik şişirmek sağlıklı sonuç vermeyebilir. Xiaomi'nin çok güzel bir lastik şişirme ve basınç ölçer aleti vardı, imkan olsa da onu taşısak.
 
Katılım
10 Ağu 2020
Mesajlar
86
sevgili dostum.
araba sübabı ve motor sübabı arasındaki farlı anlayamadım.
benim sübop başka birşey sanırım.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Lastik tamamen inmiş,jant yere basmışsa,benzinliklerde olan pompalarda patlak lastik tuşuna basmalısınız.
Yoksa 30-35 psı ayarladığınızda lastikten gelen bir geri basınç olmadığından pompa lastiğe takıldığını bile anlamayacaktır.
Sanırım anlatabilmişimdir...
 
Katılım
10 Ağu 2020
Mesajlar
86
teşekkürler sevgili samet.
inanın bilmiyordum.
el elden üstündür. akıl akıldan üstündür.
bilmemek değil öğrenmememk ayıp.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Lastik tamamen inmiş,jant yere basmışsa,benzinliklerde olan pompalarda patlak lastik tuşuna basmalısınız.
Yoksa 30-35 psı ayarladığınızda lastikten gelen bir geri basınç olmadığından pompa lastiğe takıldığını bile anlamayacaktır.
Sanırım anlatabilmişimdir...
Benzin istasyonlarındaki pompaların bu özelliğini 41 senede oğrenememiş olmak . Gerçekten benim için
büyük ayıp. Lakin , Samet sen paylaşmasan , ancak öbür tarafda öğrenecektik. Eh artık diğer tarafda
onu öğrenmeye mecalimiz kalır mıydı bilemem ? Teşekkürler Samet.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Ben de fark etmiştim o patlak lastik butonunu ama ne işe yaradığını tam bilmiyordum.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Benzinliklerdeki şişirme makinelerinin büyük bir kısmının kalibrasyonunun yapılmadığını duymuştum. Hem sıcak lastik hem de kalibrasyonu bozuk makinede lastik şişirmek sağlıklı sonuç vermeyebilir. Xiaomi'nin çok güzel bir lastik şişirme ve basınç ölçer aleti vardı, imkan olsa da onu taşısak.

xioami'nin bu cihazına ara ara internetten bakıyorum, sepete atıyorum ama hep daha öncelikli bir masraf çıkınca almaktan vazgeçiyorum. Xmax gibi zaten dev bagajı olan scooterlarda taşımak da sorun olmaz, güzel bir alet.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
sevgili dostlar. selamlar saygılar.
gecen gece şehir içi giderken (2 kişi) lastik indi veya patladı.(inmiş)
ite kaka benzinliğe gittim. millet aramasının lastiğini şişiriyor benim motor olmuyor.
sorum şu ki
araba lastiğinde oluyor. benim lastiği niye şişirmiyor.

lastikçiye gittim 2 dakikada sağolsun hal etti.
iyi akşamlar.

arkadaşlar yazmış zaten. patlak tuşuna basmanız gerektiğini. ben başka bişy sormak istiyorum.
cmyk ismini neden kullandınız. matba işiyle mi uğraşıyorsunuz grafiker misiniz.
meraktan soruyorum sadece
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Ayrıca patlak lastik tuşuna bastığınızda pompa kesintisiz olarak 10-15 saniye gibi yüksek basınçlı hava verir ki lastik janta basabilsin. Sonrasında hava ayarı yapabilirsiniz.
 
Katılım
10 Ağu 2020
Mesajlar
86
selamlar sevgili mavzer.
evet bi ara grafikerlik yaptım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst