- Konu Yazar
- #1
sevgili dostlar. selamlar saygılar.
gecen gece şehir içi giderken (2 kişi) lastik indi veya patladı.(inmiş)
ite kaka benzinliğe gittim. millet aramasının lastiğini şişiriyor benim motor olmuyor.
sorum şu ki
araba lastiğinde oluyor. benim lastiği niye şişirmiyor.
lastikçiye gittim 2 dakikada sağolsun hal etti.
iyi akşamlar.
gecen gece şehir içi giderken (2 kişi) lastik indi veya patladı.(inmiş)
ite kaka benzinliğe gittim. millet aramasının lastiğini şişiriyor benim motor olmuyor.
sorum şu ki
araba lastiğinde oluyor. benim lastiği niye şişirmiyor.
lastikçiye gittim 2 dakikada sağolsun hal etti.
iyi akşamlar.