(SS'li)Troll konu yazmıyorum,Troll biri degilim ! (YakupAlp-Angarada bir adanali )

Katılım
24 Ağu 2020
Mesajlar
65
Merhaba abilerim en son açtığım konuda çok linç yedim troll olduğumu düşünen var öncelikle şunu belirteyim ben çok çabuk fikir değiştiren insanım mesela bugün kral almak istiyorsam yarın Ducati almak isterim böyle bir insanım lütfen anlayış gösterin tamam MT 25 R25 seri motor ama 17 yaşında bir delikanlıyım :) anlayış gösteren herkese sonsuz teşekkür ederim haftaya yada öbür hafta motorumu alacağım ve burada konu açacağım onuda bildireyim

Bu arada bu resimdeki delikanli benim :)

https://ibb.co/RgQNnSM


Anlayışınız için hepinize teşekkür ederim abilerim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------

Up (yukari)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Ehliyetini al, paranı cebine koy ondan sonra bizler sana yardımcı oluruz. Onun dışında konu kalabalığı yapmanın lüzumu yok
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,097
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Ehliyetini al, paranı cebine koy ondan sonra bizler sana yardımcı oluruz. Onun dışında konu kalabalığı yapmanın lüzumu yok

Hocam biraz sert olmamış mı bu cevap :) Biraz önceden araştırmanın zararı yoktur. Bu arkadaşın yanlışı araştırmaması. forumda 80 tane benzer konu var..
 
Katılım
19 Eki 2019
Mesajlar
163
Bu forumu lütfen en kısa zamanda terket ve zeka akıl sahibi olduğunda en azından bir tık olgunlaştığında geri gel.
 
Katılım
9 May 2018
Mesajlar
70
vay bee ne güzel başlık. dikkatimi çekti bi okuyayım dedim, profiline girdim diğer başlıklarına baktım. troll de olsan liseli de olsan sen de bu forumun bir rengisin kardeşim.
ikismaksçıyı banladınız,
hırboneni horladınız,
yakubu yedirmeyeceğiz :)

bilgi isteyen girer ilgili başlığına okur, motosohbete yazmışsın zaten ben de sohbete geldim.
yakup sana laflar hazırladım.
1) az daha koy yebere al.
2) 1000lik çok 600lük yeter.
3) motorda kaporta sensin.

haydi alakasız bi şekilde bitireyim, ben de şimdi 17 km ova yolu gitcem, keşke eldivenlerimi almış olsaydım.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Kardeş belki salih değilsin ama trolsün :)

motosiklet alacaksan tek konu üzerinden ilerle, herşeye yeni başlık acma. Cünkü alamayacagın ehliyetin motoruna "baslanır mı" diye soruyorsun.


Tek konu üzerinden devam edersen bu kadar tepki gelmez
 
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
326
Ne söyleniyorsunuz size de okuyacak vakit geçirecek bir şeyler oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst