- Katılım
- 24 Ağu 2020
- Mesajlar
- 65
- Konu Yazar
- #1
Merhaba abilerim en son açtığım konuda çok linç yedim troll olduğumu düşünen var öncelikle şunu belirteyim ben çok çabuk fikir değiştiren insanım mesela bugün kral almak istiyorsam yarın Ducati almak isterim böyle bir insanım lütfen anlayış gösterin tamam MT 25 R25 seri motor ama 17 yaşında bir delikanlıyım
anlayış gösteren herkese sonsuz teşekkür ederim haftaya yada öbür hafta motorumu alacağım ve burada konu açacağım onuda bildireyim
Bu arada bu resimdeki delikanli benim
https://ibb.co/RgQNnSM
Anlayışınız için hepinize teşekkür ederim abilerim
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------
Up (yukari)
Bu arada bu resimdeki delikanli benim
https://ibb.co/RgQNnSM
Anlayışınız için hepinize teşekkür ederim abilerim
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------
Up (yukari)
Son düzenleme: