Hondanın En Güçlüsü CBR1000RR-R Fireblade SP Türkiye'de Satışa Çıktı..

Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Kusura bakma ama hic marka takintin yokmus gibi durmuyor.

Honda alininca barzo,bmw ducati alininca elit,zevk sahibi bir beyefendi olunuyor dana gore.

Benim bir marka veya model hakkinda fikir sahibi olmam icin butunnn rakiplerini test etmeme gerek yok.

Bu isleri benden iyi yapan,benden bir milyon kat daha tecrubeli insanlat var.

Bir de bilinen gercekler var abicim..adamlar aha motoGp tecrubemizi bu motorda kullandik diyor,goruntuler ve yorumlar da bunu kanitlar nitelikte..ama sen brembo be ohlins kullanarak fark yaratanazsin honda demeye getirmisin..

Abicim honda dan bahsediyoruz bak,en ust seviye motor yapmak bu adamlarin isi iste neden kabul etmiyorsun ?

Asil ben diyorum,avrupalilar breambo ohlins gibi ust seviye komponentler kullanarak fark yaratmak istediler yillarca...basarili da oldular bir yere kadar.

Ama yolun sonu gorundu,gecmis olsun.Ducati artik titanium fren manetleri falan kullansin..farkli olmak lazim...

Ben anladim seni kardes. Rep. Ozur diliyorum.

100 kmde 3 lt yaktiranlardansin. Saygim sonsuz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
290 bin ver ,biyel kolu arızalı diye motor açsınlar.

300 motor icin tantana yapmaya degmez..ya ktm gibi blok piston dagilsaydi...

Hasmet neler cekti cocuk,anlatsa aglarsin :( cok uzucu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------

Ben anladim seni kardes. Rep. Ozur diliyorum.

100 kmde 3 lt yaktiranlardansin. Saygim sonsuz.

Kusura bakma,honda kullanan adami barzo diye yaftalaman hos olmadi..

İsiniz gucunuz prestij,bu kadar kasmayin valla hic gerek yok.

Ducati diavel kullanan bir adam gordugumde yemin ederim ki aklimdan gecen tek birsey oluyor;

Bu kadar cirkin motora nasil biniyorlar..
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Kusura bakma,honda kullanan adami barzo diye yaftalaman hos olmadi..

İsiniz gucunuz prestij,bu kadar kasmayin valla hic gerek yok.

Ducati diavel kullanan bir adam gordugumde yemin ederim ki aklimdan gecen tek birsey oluyor;

Bu kadar cirkin motora nasil biniyorlar..

Canli hic gormedigin ne kadar belli. Olm Allah tas eder adami.

Benim 20 yillik motosiklet sahipligi gecmisimde en iyi ilk 5 motorumun 3u japondur ama sen bagnaz kafayla bunu anlayamazsin. Bi sur yav gel verim bi sur de oyle konusak :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Canli hic gormedigin ne kadar belli. Olm Allah tas eder adami.

Benim 20 yillik motosiklet sahipligi gecmisimde en iyi ilk 5 motorumun 3u japondur ama sen bagnaz kafayla bunu anlayamazsin. Bi sur yav gel verim bi sur de oyle konusak :)

Yav tiger im varken korlas ta cok gordum..dunyanin en cirkin ve ne amaca hizmet ettigi bilinmeyen bir motor.

Valla paranizla rezil olmayin,haliniz vaktiniz yerinde belli ki..s1000xr alin bari.bmw in prestiji de var hem ;)
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Yav tiger im varken korlas ta cok gordum..dunyanin en cirkin ve ne amaca hizmet ettigi bilinmeyen bir motor.

Valla paranizla rezil olmayin,haliniz vaktiniz yerinde belli ki..s1000xr alin bari.bmw in prestiji de var hem ;)

Sen beni Ducati/Korlas musterisi ciksleriyle Triumph manyaklariyla karistirdin. Ben motor abazasiyim bro paramin yettigi her iki tekere binerim sevdigimi de tutarim. Arabaya param kalmaz benim.

Mondial 150 HSden gelme adamim kader kiymet bilirim. Bak profilimde 2006 uyeyim yaziyor. iste o 2006da mondial 150 forumlarindaydim. Hic bana sekil sukulcu yakistirmasi yapamazsin.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Asil ben diyorum,avrupalilar breambo ohlins gibi ust seviye komponentler kullanarak fark yaratmak istediler yillarca...basarili da oldular bir yere kadar.

Fanboy oldugun icin sana karsi cevap yazmak mantiksiz, ancak soru makul oldugu icin genele hitaben yaziyorum:

"Ohlins ve Brembo" = "iyi motosiklet" :)

Boyle bir sey yok. Eger olsaydi, her uretici bunlari takip yuksek fiyata satardi. Tam tersine, Ohlins ve Brembo gibi pahali parcalar kullanmak risklidir... Cunku motosiklet araba fiyatina gelir, hatta gecer... Sonucta zevk makinasi bunlar.

Cunku olay sadece pahali parca kullanmakla bitmiyor. Cok iyi calisilmasi ve adapte edilmesi gerekiyor... Profesyonellerin defalarca, saatlerce, gunlerce pist ve yol testleri yapmasi demek. Motosikletin basarili olacagindan adam gibi emin olmadiktan sonra girisilecek yatirim degil. Koleksiyonluk limitli ozel uretim makinalar degil bunlar. Piyasada muadilleriyle rekabet etmek zorunda olan, eger basarili olamazsa milyonlarca dolar zarar demek olan yatirimlar bunlar.

Cunku bu tip bir motosiklete, donanimli ve otomatik sanzimanli bir Civic parasini gomup alan insanlar, verdigi paranin karsiliginda ne alacagini hesap edip, muadilleriyle karsilastirip, test surusu yapip, ona gore karar verip aliyor. Fanboy olmak beles :) Ama kazandigin paradan saglam bir miktari iki tekere bosalmak, akillica karar vermeyi gerektiriyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fanboy oldugun icin sana karsi cevap yazmak mantiksiz, ancak soru makul oldugu icin genele hitaben yaziyorum:

"Ohlins ve Brembo" = "iyi motosiklet" :)

Boyle bir sey yok. Eger olsaydi, her uretici bunlari takip yuksek fiyata satardi. Tam tersine, Ohlins ve Brembo gibi pahali parcalar kullanmak risklidir... Cunku motosiklet araba fiyatina gelir, hatta gecer... Sonucta zevk makinasi bunlar.

Cunku olay sadece pahali parca kullanmakla bitmiyor. Cok iyi calisilmasi ve adapte edilmesi gerekiyor... Profesyonellerin defalarca, saatlerce, gunlerce pist ve yol testleri yapmasi demek. Motosikletin basarili olacagindan adam gibi emin olmadiktan sonra girisilecek yatirim degil. Koleksiyonluk limitli ozel uretim makinalar degil bunlar. Piyasada muadilleriyle rekabet etmek zorunda olan, eger basarili olamazsa milyonlarca dolar zarar demek olan yatirimlar bunlar.

Cunku bu tip bir motosiklete, donanimli ve otomatik sanzimanli bir Civic parasini gomup alan insanlar, verdigi paranin karsiliginda ne alacagini hesap edip, muadilleriyle karsilastirip, test surusu yapip, ona gore karar verip aliyor. Fanboy olmak beles :) Ama kazandigin paradan saglam bir miktari iki tekere bosalmak, akillica karar vermeyi gerektiriyor.

Hasmet,ben honda fanboy olabilirim belki.Peki yazilip cizilen sacma sapan seylere cevap vermiyim mi ?

300 motosiklet icin tantana yapan sizsiniz,kaldi ki bir allahin kulu magdur olmamis,yolda kalmamis.

https://motorbikewriter.com/ducati-recalls-panigale-v4-fifth-time/

Al bari sen cevir sunu, ben cevirirsem inandirici olmaz belki..amator musunuz nesiniz anlamadim gitti..
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Hasmet,ben honda fanboy olabilirim belki.Peki yazilip cizilen sacma sapan seylere cevap vermiyim mi ?

300 motosiklet icin tantana yapan sizsiniz,kaldi ki bir allahin kulu magdur olmamis,yolda kalmamis.

https://motorbikewriter.com/ducati-recalls-panigale-v4-fifth-time/

Al bari sen cevir sunu, ben cevirirsem inandirici olmaz belki..amator musunuz nesiniz anlamadim gitti..

Baba sen niye surekli bir Ducati boklama pesindesin? Hakli olabilirsin de kimse zaten V4S diye yanmiyorken sen niye tutusuyosun? Hic bi fikrin olmayan motorlari niye bilmeksizin bokluyosun?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Baba sen niye surekli bir Ducati boklama pesindesin? Hakli olabilirsin de kimse zaten V4S diye yanmiyorken sen niye tutusuyosun? Hic bi fikrin olmayan motorlari niye bilmeksizin bokluyosun?

Ne ilgisi var,ilk mesajimda dedim zaten recall her marka modelde olabilir diye ama millet anlamiyor ki..

S1000rr recall dedigim de ise 50000 motorda yakit pompasi problemi,450 motorda yag sizintisi,2020 model 340 adet motorda ise krank problemi nedeniyle recall olmuss..bunlar bir kismi,daha da olabilir.

Eee iste basta bunu dedim zaten ama iflah olmax honda hater lari oldugunuzdan burdan vurmaya calistiniz..

Bunlari soyleyince de ben fanboy oluyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sa

Hasmet,ben honda fanboy olabilirim belki.Peki yazilip cizilen sacma sapan seylere cevap vermiyim mi ?

300 motosiklet icin tantana yapan sizsiniz,

Ne istersen yaz Hırbocum. Keyfine göre istediğin marka hakkında herhangi bir sebepten ötürü atıp tutabilirsin. Hiç sorun değil. Hiç bir motosiklet firmasında hissem yok.

Ama "siz" nedir bilmiyorum. Şahsen kendi adıma kendi düşüncelerimi yazıyorum. Kimsenin yazdığının altına mühür de vurmuyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen beni Ducati/Korlas musterisi ciksleriyle Triumph manyaklariyla karistirdin. Ben motor abazasiyim bro paramin yettigi her iki tekere binerim sevdigimi de tutarim. Arabaya param kalmaz benim.

Mondial 150 HSden gelme adamim kader kiymet bilirim. Bak profilimde 2006 uyeyim yaziyor. iste o 2006da mondial 150 forumlarindaydim. Hic bana sekil sukulcu yakistirmasi yapamazsin.

"$35K Honda 1000RR-R motorcycle uses free Google Font on their dashboard:

That's why I go with Italians for my bikes."

Seni gidi sinsi honda hater i seni :mrgreen:
Ne istiyosun elin gariban honda sinda bu kadar:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O fiyata satmaz... Burada $28,500... Hatta o bile yüksek, çünkü Panigale $28400'ten başlıyor...

Bu arada motoGP teknolojisi olayı biraz traş bence. Her şeyden önce Honda'nın da Ducati'nin de motoGP motosikletleri V4. Panigale V4. Ama CBR1000RR sıralı 4? illa ki teknoloji transferi olmuştur, ama piyasa ürünü ile yarış motosikleti arasındaki fark Ducati'de daha az sanki...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O fiyata satmaz... Burada $28,500... Hatta o bile yüksek, çünkü Panigale $28400'ten başlıyor...

Bu arada motoGP teknolojisi olayı biraz traş bence. Her şeyden önce Honda'nın da Ducati'nin de motoGP motosikletleri V4. Panigale V4. Ama CBR1000RR sıralı 4? illa ki teknoloji transferi olmuştur, ama piyasa ürünü ile yarış motosikleti arasındaki fark Ducati'de daha az sanki...

Suzuki ve yamaha motogp de kullandiklari gibi inline 4 kullaniyor,ducati de motogp de kullandigi gibi v4 kullanmiss..lan honda yine uckagit yaptin kandirdin beni,neyseki hasmet gibi adamlar bize gercekleri gosteriyor...

Hasmet, belki dedigin gibi pazarlama hilesidir,motorun elde edecegi basarilara bakacagiz artik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst