- Katılım
- 8 Haz 2006
- Mesajlar
- 2,033
Kusura bakma ama hic marka takintin yokmus gibi durmuyor.
Honda alininca barzo,bmw ducati alininca elit,zevk sahibi bir beyefendi olunuyor dana gore.
Benim bir marka veya model hakkinda fikir sahibi olmam icin butunnn rakiplerini test etmeme gerek yok.
Bu isleri benden iyi yapan,benden bir milyon kat daha tecrubeli insanlat var.
Bir de bilinen gercekler var abicim..adamlar aha motoGp tecrubemizi bu motorda kullandik diyor,goruntuler ve yorumlar da bunu kanitlar nitelikte..ama sen brembo be ohlins kullanarak fark yaratanazsin honda demeye getirmisin..
Abicim honda dan bahsediyoruz bak,en ust seviye motor yapmak bu adamlarin isi iste neden kabul etmiyorsun ?
Asil ben diyorum,avrupalilar breambo ohlins gibi ust seviye komponentler kullanarak fark yaratmak istediler yillarca...basarili da oldular bir yere kadar.
Ama yolun sonu gorundu,gecmis olsun.Ducati artik titanium fren manetleri falan kullansin..farkli olmak lazim...
Ben anladim seni kardes. Rep. Ozur diliyorum.
100 kmde 3 lt yaktiranlardansin. Saygim sonsuz.