- Katılım
- 31 Mar 2018
- Mesajlar
- 2,648
@y.selimbatu, sizi şahsen tanımam. Ara sıra forumdaki yazılarınıza dek geliyorum.
Bazısına katıldığım oluyor, bazısına katılmıyorum. Bazen katılmadıklarımda merak edip internetten açıp okuyorum.
Bu başlıktada aynen böyle oldu. İlk yazdığınız mesaja önce katılmadım ama internetten biraz araştırma yapınca aslında
konunun farklı boyutları olduğunu öğrendim. Sonra aklıma kesin kazanırız diye girdiğimiz ama karşımıza iki tane yargıtay
kararı çıkınca şapa oturup, aslında haklıyken ceza ödediğimiz davalar geldi.
Baktım hem söylediğiniz doğru ve mantıklı hemde bununla ilgili örnekler var.
Ama benim asıl kızdığım siz @celikat'la hiç muhatap olmamışken, @celiklat'ın size yazdığı cevaptaki satır aralığında okunan
tahriği ve hiç gerekmediği halde kullandığı sert uslup (hatta hakarette var satır aralarında).
Sonraki sizin mesajınızı okuyunca evet uslubunuz sert ama, durup dururken değil, tahrik edildikten sonra yaptığınız bir hareket.
Tüm bunlara rağmen @celikat'ın aradan sıyrılmaya çalışıp "mağdurumda ben mağdurum" edebiyatına hiç gelemedim.
İster @celikat bana yapsın bu hareketi, ister başkasına.
Saygı bekleyen adam önce kendisine, sonra başkasına saygı duyacak...
Bazısına katıldığım oluyor, bazısına katılmıyorum. Bazen katılmadıklarımda merak edip internetten açıp okuyorum.
Bu başlıktada aynen böyle oldu. İlk yazdığınız mesaja önce katılmadım ama internetten biraz araştırma yapınca aslında
konunun farklı boyutları olduğunu öğrendim. Sonra aklıma kesin kazanırız diye girdiğimiz ama karşımıza iki tane yargıtay
kararı çıkınca şapa oturup, aslında haklıyken ceza ödediğimiz davalar geldi.
Baktım hem söylediğiniz doğru ve mantıklı hemde bununla ilgili örnekler var.
Ama benim asıl kızdığım siz @celikat'la hiç muhatap olmamışken, @celiklat'ın size yazdığı cevaptaki satır aralığında okunan
tahriği ve hiç gerekmediği halde kullandığı sert uslup (hatta hakarette var satır aralarında).
Sonraki sizin mesajınızı okuyunca evet uslubunuz sert ama, durup dururken değil, tahrik edildikten sonra yaptığınız bir hareket.
Tüm bunlara rağmen @celikat'ın aradan sıyrılmaya çalışıp "mağdurumda ben mağdurum" edebiyatına hiç gelemedim.
İster @celikat bana yapsın bu hareketi, ister başkasına.
Saygı bekleyen adam önce kendisine, sonra başkasına saygı duyacak...
