- Katılım
- 7 Ocak 2018
- Mesajlar
- 2,545
- Motosikleti
- Suzuki Burgman UH200
İşte kural aslında aynen bu. Ama anlayana...
Anlayacak olan anlamıştı zaten. Anlayamayanlara çare bulunsa iyiydi...:silent:
İşte kural aslında aynen bu. Ama anlayana...
Şimdi başlıkta sana hitaben hiçbirşey yazmamışken benim yorumumu alıntı yaparak bana hitaben tehditkar,küçük düşürücü ve iddialı şu aşağıdaki yorumu yapan sensin.
"Arabanın önünden, yeşil ışıkta yaya çıkıyor? Ve buna rağmen hata sürücüye mi verilecek... Komikmiş, gel aynı yerde aynı pozisyonda biçeyim. İstediğin avukatı tut uğraştır beni, çok merak ettim."
Peki buna karşılık sana ben ne demişim,
"Avukat tutmama gerek yok merak etme.)
Teklifini kabul ediyorum.Buna benzer, ancak yazdığın gibi yayaları biçtiğin bir görüntü varsa çek ve bana yolla yada sosyal medyada yayınladığı bir mecra varsa linki ver. uğraştırmazsam ŞEREFSİZİM. "
Benim sözlüğümde şerefsiz kelimesinin karşılığı ; gerek yüze karşı,gerek sosyal platformarda birşeyi iddia edip, bir şeyi yapacağını söyleyip daha sonra bu söylediğini yapmayandır. Ben sizin yazdığınızda söylediğiniz gibi görüntüleri bana vermeniz halinde merakınızı gidereceğimi, uğraştıracağımı ( burdaki uğraştırmadan kasıt adli ve idari, yoksa kaba kuvvetle işim olmaz) bildiğim için yapmazsam şerefsizim dedim. Sizinde bu iddianızın arkasında durup söylediklerinizi yapacağınızı bildiğim için size hitaben böyle bir şey söylemedim.
Ancak son mesajınızdaki " Bunu kanıtlamana gerek yok, kimin ne olduğu attığı yorumlardan anlaşılıyor zaten " gibi normalde dansözlükle uğraşan serbest meslek erbabı kişilerin sanat hayatlarında yaptıkları gibi kelimeleri kıvırmaya çalışırsanız o zaman bu iş farklı bir boyut alır.Ki ben öyle yapmayacağınızı düşünüyorum,
Şimdi teklifinizi kabul ettiğimi bir kez daha tekrar ederek, daha önce idari/adli bir soruşturmaya konu olmamamış olması şartıyla olay tarihi ne olursa olsun ( ceza hukukunda hak düşürücü süreler vardır ancak ben o yönden de size avantaj veriyorum olay tarihi eski olsada olur.) iddia ettiğiniz gibi geçiş üstünlüğü yüzde yüz sizdeyken, yol hakkı sizdeyken yüzde birmilyon haklıyken bir yayayı biçtiğiz, hadi yayayı da geçtim bir canlıyı biçtiğinize dair bir görüntü, link vs bana gönderin. Bende mesaimi harcayayım sonra soruşturmanın ve olursa davanın tüm detaylarını burda paylaşalım ve hep beraber trafikte haklıyken bir canlıya zarar verince ne oluyor öğrenelim,Eğer iddia ettiğiniz gibi bir şey olmaz diyorsanız zaten tüm yargılıma ve vekalet ücreti karşı taraftan çıkar o yönden de rahat olun.
Ha bunu yapmıyorsanız o halde hayali nikler ardında bu site gibi Türkiye menşeli yöneticilerinin çoğunluğunun ülkemizde olduğu bir sosyal platformda, insanları tehdit, aşağılama küçük düşürücü yorumlar ve iddialarda bulunurken bir kez daha düşünmenizi tavsiye ederim,
Sizin bana hitaben şerefsiz imanıza hak veren celikatlı) abi ise 1987 yılında ehliyet aldığını söylüyor nerden baksan babamı geçtim dedem yaşında yani 60 küsür... bu yaştaki kişilerin gerek cezai gerek fiili ehliyetleri,bunların hukuktaki yeri ve geçerliliği, bu kişilerin vücutlarının gerek fizyolojik, gerek biyolojik gerekse ruhsal reflekslerine ne derece hakim olup olmadıklarını az çok bildiğimden onu hoş görüyorum. Öyle düşünsün varsın tonton beyamca.
Salihin en eski hesabı mı bu beyler? Aklı yerinde bir insanın bu kadar boş konuşabileceğini zannetmiyorum.
Aslında bir an gerçekten söylediklerinin arkasında duracak,yanlış da olsa iddiasını/düşüncesini sonuna kadar savunacak birine mi rastladım diye düşünmedim değil, ancak maalesef yine klasik, sosyal mecralarda bol miktarda bulunan hayali bir nick arkasına saklanmış bir klavye delikanlısı...
Bunun dışında bu tartışmaya dair söyleyecek başkacada bir şey yok aslında,Allah trafikte heleki yaya olarak karşılaştırmasın ne diyim.
Sizin bana hitaben şerefsiz imanıza hak veren celikatlı) abi ise 1987 yılında ehliyet aldığını söylüyor nerden baksan babamı geçtim dedem yaşında yani 60 küsür... bu yaştaki kişilerin gerek cezai gerek fiili ehliyetleri,bunların hukuktaki yeri ve geçerliliği, bu kişilerin vücutlarının gerek fizyolojik, gerek biyolojik gerekse ruhsal reflekslerine ne derece hakim olup olmadıklarını az çok bildiğimden onu hoş görüyorum. Öyle düşünsün varsın tonton beyamca.
Salihin en eski hesabı mı bu beyler? Aklı yerinde bir insanın bu kadar boş konuşabileceğini zannetmiyorum.
vay anasını! trafik lambalarını disko topu zanneden bir güruh var. nası ehliyet aldınız siz be?
İyi de bu herif habire ara gaz veren öküzün teki. Bu arada emin değilim ama kanalın ismine bakacak olursak Ürdün asıllı olma ihtimali yüksek...Bakınız. İngiltere' de bile yayayı yeşil ışıkta yola atlayınca höpürdetiyorlar. Yok medeniyetmiş bilmem neymiş.
Alın size başkenti efendim. Buyurun.
Abiler onceki yorumlara bakmadim acikcasi yani dikkatli bakmadim. Ama bildigim kanun derki "Trafik zabitasi,polisi olmayan ve trafik isigi olmayan yerlerde YAYA ADIM ATINCA DURMAK ZORUNDASIN. Fakat trafik zabitasi,polisi olan isikli yerlerde polisi dikkate almak zorundasin. Polisin olmadigi trafik isiklarinin oldugu yerlerde YESIL KIME YANIYORSA YOL HAKKI ONUNDUR"
matematiğinde anlama kabiliyetin kadar berbatmış. 19 yaşında ehliyet aldım. 60 küsür diyor ya? ve ekliyor, hiç anlamadığı hukuktan girerek hakkımda çıkarımlar yapıyor. allah çevrendeki insanlara sabırlar ihsan eylesin.
1-Ehliyeti kaç yaşında aldığınızı yazmadığınız için ortalama 20-25 felandır diye düşündüm.Doğru söylüyorsanız ve 1987 19 yaşındaysanız, kaba bir hesapla şimdi 52 yaşında felansınız ki benim için hala yüksek bir yaş, bu yaşta torun sevmek yerine "trafikte haklıysanız önüne geleni biçmek mubahtır" kıvamında birşeyi savunmanızın takdiri yüce kamuoyunun)
2-Hukuktan hiç anlamadığım kısmı ise;
![]()
Tam büroda pandemi sonrası 15 Haziran itibarı ile başlayan adli işlere ilişkin dosyaları çalışırken forumu okumamla, içtiğim kahveyi filmlerdeki gibi ekrana püskürtmen bir oldu. Hayatımda böyle isabetli, böyle nokta atış bir tahmin görmemiştim.Bir yandan da üzüldüm yıllardır hiç anlamadığım hukukla hayatımı idame ettiriyormuşum meğer,Hoş beyamca bizim diplomayı felanda beğenmez ama ona yapacak bir şey yok.
3-Dediğim gibi yaştan dolayı sizle fazla muhatap olmak istemezdim ama diğer arkadaşınız fos çıktığına göre geçmiş mesajlarınızda olduğu gibi haklıyken kasti olarak trafikte birini öldürüp ceza almayacağınız, otobanda yolunuza ne çıkarsa çıksın ezip geçibileceğiniz tarzdaki, yada arkadışınız dediği gibi bu olayın aynısını kurgulayıp bir yaya biçerek bir şey olmayacağı iddianızdaysanız, varsa buna ilişkin görüntü vs mesaj kutum her daim size açık bey amca
Son olarak bu konuyu daha da uzatmanın bir anlamı yok. Ben kendi adıma burda ne kuralı, ne hakkı he haksızı tartışmıyorum. Diyorum ki trafikte insan hayatı, hayvan hayatı, bitki hayatı tüm kurallardan üstündür. Ama sanırım bunu anlatamıyorum beyamcanın dediği gibi ya anlatışımda sorun var ( hoş ceza münazaralarında hep iyi not almışımdır) yada gramerimde.
Mesela rahmetli Barkın abide boğaz köprüsünde bir yayayla karşılaşacağını hesap edemedi (bunu kim hesap edebilir ki),duramadı şimdi oda öbürüde öldüler. Barkın abi yüzde yüz haklıydı ama öldü.gibi.
Kendi adıma tarafıma yönelik bir hakaret,tehdit vs olmadığı müddettçe bu konuya daha fazla zaman ayıramayacağım. Yukarıda belirttiğim gibi trafikte kasti olarak yol hakkı, geçiş hakkı, ışık hakkı gibi haklar kendisindeyken insan/canlı biçerek ceza almayacağını düşünenler varsa sözümün her zaman arkasındayım.Beklerim.
1-Ehliyeti kaç yaşında aldığınızı yazmadığınız için ortalama 20-25 felandır diye düşündüm.Doğru söylüyorsanız ve 1987 19 yaşındaysanız, kaba bir hesapla şimdi 52 yaşında felansınız ki benim için hala yüksek bir yaş, bu yaşta torun sevmek yerine "trafikte haklıysanız önüne geleni biçmek mubahtır" kıvamında birşeyi savunmanızın takdiri yüce kamuoyunun)
2-Hukuktan hiç anlamadığım kısmı ise;
https://i.imgyukle.com/2020/06/17/CxhfgN.jpg
Tam büroda pandemi sonrası 15 Haziran itibarı ile başlayan adli işlere ilişkin dosyaları çalışırken forumu okumamla, içtiğim kahveyi filmlerdeki gibi ekrana püskürtmen bir oldu. Hayatımda böyle isabetli, böyle nokta atış bir tahmin görmemiştim.Bir yandan da üzüldüm yıllardır hiç anlamadığım hukukla hayatımı idame ettiriyormuşum meğer,Hoş beyamca bizim diplomayı felanda beğenmez ama ona yapacak bir şey yok.
3-Dediğim gibi yaştan dolayı sizle fazla muhatap olmak istemezdim ama diğer arkadaşınız fos çıktığına göre geçmiş mesajlarınızda olduğu gibi haklıyken kasti olarak trafikte birini öldürüp ceza almayacağınız, otobanda yolunuza ne çıkarsa çıksın ezip geçibileceğiniz tarzdaki, yada arkadışınız dediği gibi bu olayın aynısını kurgulayıp bir yaya biçerek bir şey olmayacağı iddianızdaysanız, varsa buna ilişkin görüntü vs mesaj kutum her daim size açık bey amca
Son olarak bu konuyu daha da uzatmanın bir anlamı yok. Ben kendi adıma burda ne kuralı, ne hakkı he haksızı tartışmıyorum. Diyorum ki trafikte insan hayatı, hayvan hayatı, bitki hayatı tüm kurallardan üstündür. Ama sanırım bunu anlatamıyorum beyamcanın dediği gibi ya anlatışımda sorun var ( hoş ceza münazaralarında hep iyi not almışımdır) yada gramerimde.
Mesela rahmetli Barkın abide boğaz köprüsünde bir yayayla karşılaşacağını hesap edemedi (bunu kim hesap edebilir ki),duramadı şimdi oda öbürüde öldüler. Barkın abi yüzde yüz haklıydı ama öldü.gibi.
Kendi adıma tarafıma yönelik bir hakaret,tehdit vs olmadığı müddettçe bu konuya daha fazla zaman ayıramayacağım. Yukarıda belirttiğim gibi trafikte kasti olarak yol hakkı, geçiş hakkı, ışık hakkı gibi haklar kendisindeyken insan/canlı biçerek ceza almayacağını düşünenler varsa sözümün her zaman arkasındayım.Beklerim.
abi boşver adam bildiğin ihtiyar troll
matematiğinde anlama kabiliyetin kadar berbatmış. 19 yaşında ehliyet aldım. 60 küsür diyor ya? ve ekliyor, hiç anlamadığı hukuktan girerek hakkımda çıkarımlar yapıyor. allah çevrendeki insanlara sabırlar ihsan eylesin.
1-Ehliyeti kaç yaşında aldığınızı yazmadığınız için ortalama 20-25 felandır diye düşündüm.Doğru söylüyorsanız ve 1987 19 yaşındaysanız, kaba bir hesapla şimdi 52 yaşında felansınız ki benim için hala yüksek bir yaş, bu yaşta torun sevmek yerine "trafikte haklıysanız önüne geleni biçmek mubahtır" kıvamında birşeyi savunmanızın takdiri yüce kamuoyunun)
2-Hukuktan hiç anlamadığım kısmı ise;
https://i.imgyukle.com/2020/06/17/CxhfgN.jpg
Tam büroda pandemi sonrası 15 Haziran itibarı ile başlayan adli işlere ilişkin dosyaları çalışırken forumu okumamla, içtiğim kahveyi filmlerdeki gibi ekrana püskürtmen bir oldu. Hayatımda böyle isabetli, böyle nokta atış bir tahmin görmemiştim.Bir yandan da üzüldüm yıllardır hiç anlamadığım hukukla hayatımı idame ettiriyormuşum meğer,Hoş beyamca bizim diplomayı felanda beğenmez ama ona yapacak bir şey yok.
3-Dediğim gibi yaştan dolayı sizle fazla muhatap olmak istemezdim ama diğer arkadaşınız fos çıktığına göre geçmiş mesajlarınızda olduğu gibi haklıyken kasti olarak trafikte birini öldürüp ceza almayacağınız, otobanda yolunuza ne çıkarsa çıksın ezip geçibileceğiniz tarzdaki, yada arkadışınız dediği gibi bu olayın aynısını kurgulayıp bir yaya biçerek bir şey olmayacağı iddianızdaysanız, varsa buna ilişkin görüntü vs mesaj kutum her daim size açık bey amca
Son olarak bu konuyu daha da uzatmanın bir anlamı yok. Ben kendi adıma burda ne kuralı, ne hakkı he haksızı tartışmıyorum. Diyorum ki trafikte insan hayatı, hayvan hayatı, bitki hayatı tüm kurallardan üstündür. Ama sanırım bunu anlatamıyorum beyamcanın dediği gibi ya anlatışımda sorun var ( hoş ceza münazaralarında hep iyi not almışımdır) yada gramerimde.
Mesela rahmetli Barkın abide boğaz köprüsünde bir yayayla karşılaşacağını hesap edemedi (bunu kim hesap edebilir ki),duramadı şimdi oda öbürüde öldüler. Barkın abi yüzde yüz haklıydı ama öldü.gibi.
Kendi adıma tarafıma yönelik bir hakaret,tehdit vs olmadığı müddettçe bu konuya daha fazla zaman ayıramayacağım. Yukarıda belirttiğim gibi trafikte kasti olarak yol hakkı, geçiş hakkı, ışık hakkı gibi haklar kendisindeyken insan/canlı biçerek ceza almayacağını düşünenler varsa sözümün her zaman arkasındayım.Beklerim.
Yine yanlış hesap, yaş 51. Matematik bu kadar kötü ise analitik düşünce de sıfırdır. Yani hukuk işinden para kazanman tesadüf falan olsa gerek. Allah temsil ettiğin kişilere sabır versin.
Ama bildigim kanun derki "Trafik zabitasi,polisi olmayan ve trafik isigi olmayan yerlerde YAYA ADIM ATINCA DURMAK ZORUNDASIN.
Hemfikiriz hocam.O aslında şöyle, yaya yola her adım attığında değil, sadece yaya geçidi veya okul/yaya geçebilir tabelası olan yerlerde... Yani caddede keyfine giderken yola atlayan birine vursan, yaya suçlu, sürücü değil.
tamam buna itiraz eden yok zaten. olması gereken bu ama bununda sınırları var. adam otobana atlıyorsa durmazsın yani. durursan bir salak yüzünden onlarca kişinin ve senin hayatın tehlikeye girer. burada araca yeşil ışıkta yansa yaya geçidinden geçen haklıdır diyenler var, hayır haklı değiller, yok öyle bir şey.
Hemfikiriz hocam.
Abi otobana yaya giremez![]()
İyi de bu herif habire ara gaz veren öküzün teki. Bu arada emin değilim ama kanalın ismine bakacak olursak Ürdün asıllı olma ihtimali yüksek...
Hızı sınırın 20-30 üzerinde ise tali kusurlu anca sayılır. Asli kusur yayanın.
Yaya ölürse motorcu ceza almaz.
Motorcu ölürse yaya ceza alır.
Çocuk da çıksa aynı. Çocuk ölürse motorcu ceza almaz ve tazminat ödemez.
Motorcu ölürse çocuk ceza almaz ama ailesi tazminat öder
Trafik ışığı olduğu yerde diğer kuralların çoğu rafa kalkar yani.
matematiğinde anlama kabiliyetin kadar berbatmış. 19 yaşında ehliyet aldım. 60 küsür diyor ya? ve ekliyor, hiç anlamadığı hukuktan girerek hakkımda çıkarımlar yapıyor. allah çevrendeki insanlara sabırlar ihsan eylesin.
1-Ehliyeti kaç yaşında aldığınızı yazmadığınız için ortalama 20-25 felandır diye düşündüm.Doğru söylüyorsanız ve 1987 19 yaşındaysanız, kaba bir hesapla şimdi 52 yaşında felansınız ki benim için hala yüksek bir yaş, bu yaşta torun sevmek yerine "trafikte haklıysanız önüne geleni biçmek mubahtır" kıvamında birşeyi savunmanızın takdiri yüce kamuoyunun)
2-Hukuktan hiç anlamadığım kısmı ise;
https://i.imgyukle.com/2020/06/17/CxhfgN.jpg
Tam büroda pandemi sonrası 15 Haziran itibarı ile başlayan adli işlere ilişkin dosyaları çalışırken forumu okumamla, içtiğim kahveyi filmlerdeki gibi ekrana püskürtmen bir oldu. Hayatımda böyle isabetli, böyle nokta atış bir tahmin görmemiştim.Bir yandan da üzüldüm yıllardır hiç anlamadığım hukukla hayatımı idame ettiriyormuşum meğer,Hoş beyamca bizim diplomayı felanda beğenmez ama ona yapacak bir şey yok.
3-Dediğim gibi yaştan dolayı sizle fazla muhatap olmak istemezdim ama diğer arkadaşınız fos çıktığına göre geçmiş mesajlarınızda olduğu gibi haklıyken kasti olarak trafikte birini öldürüp ceza almayacağınız, otobanda yolunuza ne çıkarsa çıksın ezip geçibileceğiniz tarzdaki, yada arkadışınız dediği gibi bu olayın aynısını kurgulayıp bir yaya biçerek bir şey olmayacağı iddianızdaysanız, varsa buna ilişkin görüntü vs mesaj kutum her daim size açık bey amca
Son olarak bu konuyu daha da uzatmanın bir anlamı yok. Ben kendi adıma burda ne kuralı, ne hakkı he haksızı tartışmıyorum. Diyorum ki trafikte insan hayatı, hayvan hayatı, bitki hayatı tüm kurallardan üstündür. Ama sanırım bunu anlatamıyorum beyamcanın dediği gibi ya anlatışımda sorun var ( hoş ceza münazaralarında hep iyi not almışımdır) yada gramerimde.
Mesela rahmetli Barkın abide boğaz köprüsünde bir yayayla karşılaşacağını hesap edemedi (bunu kim hesap edebilir ki),duramadı şimdi oda öbürüde öldüler. Barkın abi yüzde yüz haklıydı ama öldü.gibi.
Kendi adıma tarafıma yönelik bir hakaret,tehdit vs olmadığı müddettçe bu konuya daha fazla zaman ayıramayacağım. Yukarıda belirttiğim gibi trafikte kasti olarak yol hakkı, geçiş hakkı, ışık hakkı gibi haklar kendisindeyken insan/canlı biçerek ceza almayacağını düşünenler varsa sözümün her zaman arkasındayım.Beklerim.
mahkeme katibi veya memuru olman kanunları bildiğini göstermez, bilmediğinde ortada zaten netice olarak evrak elemanısın ayrıca büyüklerine karşı alaycı ve saygısız davranışların gerçekten hiç hoş değil davranış ve düşüncelerini son derece yanlış buluyorum ayrıca mahkeme dosyalarınıda internette bu şekilde yayınlamanında bir cezası vardır elbet
mahkeme katibi veya memuru olman kanunları bildiğini göstermez, bilmediğinde ortada zaten netice olarak evrak elemanısın ayrıca büyüklerine karşı alaycı ve saygısız davranışların gerçekten hiç hoş değil davranış ve düşüncelerini son derece yanlış buluyorum ayrıca mahkeme dosyalarınıda internette bu şekilde yayınlamanında bir cezası vardır elbet
Katipmiymis bu ya da evrak memuru mu? Peeeeh, bende avukat falan sanmıştım. Senin kadar bakmadım yolladiklarina.