Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
arkadaşların dediği demirin biraz farklı versiyonu var bende, ancak alacaksan tek parça olanı al.

darbelerden de koruyor motoru , yanlardan kavisli.

bi de gidon topuzu takarsan motoru devirsen bile minimum hasarla atlatıyorsun
 
Katılım
29 May 2013
Mesajlar
19
cevaplar için teşekkürler... İlk etapta çanta demirini alayım da... Sonrasında telefon tutacağı filan var.
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
55
Arkadaşlar merhaba,

Aklıma takıldı da, kullanım kılavuzunda ilk bakım aralığı 500-750 km olarak belirtilmiş.Diğer yandan da ilk 1000 km rodaj yapıyoruz, mantıken ilk bakımın 1000 km'de olması gerekirdi diye düşünüyorum. Bu yüzden ilk bakıma 700 km civarı sokmayı düşünüyorum. Sizler ilk bakımınızı kaç km'de yaptınız?
 
Katılım
8 Nis 2020
Mesajlar
18
750km yi geçirme. 750km geçerse motorun garanti dışı kalır. Rodaj da 1000km de bitmiyor. Kitapçığa göre 2000km bana göre 2500 km ye kadar rodaj devam eder. Çok zorlamaya gelmez motor.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
52
cevaplar için teşekkürler... İlk etapta çanta demirini alayım da... Sonrasında telefon tutacağı filan var.

Galeriden bulduklarımla göstereyim. Bende aramıştım zamanında, fotoğraflardaki çanta demirini ve telefon tutacağını tercih ettim. En ufak pişmanlığım olmadi. Yakınlaştırıp bakabilirsin.

Telefon tutacagi


Canta demiri
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Katılım
28 Nis 2020
Mesajlar
6
selamlar 2015 veya 2016 model ns 200 almak istiyorum daha önceden takip ettigim kronik sorunlarının oldugunu bildigim bir motor en önemlisi stop etme sorununa günümüzde kalıcı bir çözüm bulunmusmudur veya sizin eklemek istediginiz bir sorun var mıdır
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
selamlar 2015 veya 2016 model ns 200 almak istiyorum daha önceden takip ettigim kronik sorunlarının oldugunu bildigim bir motor en önemlisi stop etme sorununa günümüzde kalıcı bir çözüm bulunmusmudur veya sizin eklemek istediginiz bir sorun var mıdır

2015 mk1b kullanıyorum.
stop etme sorunu hiç yaşamadım,
gösterge sorunu hiç yaşamadım.

gösterge sorunu yaşayanlar genelde aküden dolayı sorun yaşıyorlar. yuasa aküm var taş gibi. hiç gösterge sorunu yaşamadım.
stop etme ise bazen hissediyorum, yavaşken debriyaj çektiğimde stop edecekmiş gibi oluyor fakat etmiyor. hafif ara gaz veriyorum topluyor.

benim yaşadığım diğer kronik sorunlar ise arka diskin yamulması oldu. diski değiştirdim. ayrıca civataların alayı paslı idi değiştirdim.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
2015 mk1b kullanıyorum.
stop etme sorunu hiç yaşamadım,
gösterge sorunu hiç yaşamadım.

gösterge sorunu yaşayanlar genelde aküden dolayı sorun yaşıyorlar. yuasa aküm var taş gibi. hiç gösterge sorunu yaşamadım.
stop etme ise bazen hissediyorum, yavaşken debriyaj çektiğimde stop edecekmiş gibi oluyor fakat etmiyor. hafif ara gaz veriyorum topluyor.

benim yaşadığım diğer kronik sorunlar ise arka diskin yamulması oldu. diski değiştirdim. ayrıca civataların alayı paslı idi değiştirdim.

2014 lere gore senin motordaki akü konumu revize edildi.denge sensorunun yeri revize edildi.

Senin motor buyuk ihtimal,2015 mart/nisan üretim partisinden.

2015 mayis uretimli motoru kullanan arkadasim,bu zamana kadar hic sorun yaşamadi,bende kullandigimda kesinlikle stop etmedi.
 
Katılım
21 May 2018
Mesajlar
282
selamlar 2015 veya 2016 model ns 200 almak istiyorum daha önceden takip ettigim kronik sorunlarının oldugunu bildigim bir motor en önemlisi stop etme sorununa günümüzde kalıcı bir çözüm bulunmusmudur veya sizin eklemek istediginiz bir sorun var mıdır

2016 modeli var bende. hem ekran resetleme hem de stop etme sorunu var. stop etme sorununun sebebi debriyajı kaçırma falan değil sürücüyle alakasız. genelde bende ışıkta durunca boşta veya debriyaj çekiliyken hafif aragazı verince veya kalkınca oluyor. ayrıca garip bir şekilde ben de dahil olmak üzere bir çok kişi sağ aynanın bollaştığından bahsediyor :D
 
Katılım
8 Nis 2020
Mesajlar
18
selamlar 2015 veya 2016 model ns 200 almak istiyorum daha önceden takip ettigim kronik sorunlarının oldugunu bildigim bir motor en önemlisi stop etme sorununa günümüzde kalıcı bir çözüm bulunmusmudur veya sizin eklemek istediginiz bir sorun var mıdır

2020 model var bende. 700km deyim. Ekran resetleme var. Stop etme sorunu 5 defa falan oldu. Genelde ışıklarda dururken birinci viteste debriyajı çekince oluyor. Stop etme sorunu var kısacası. Sağ ayna aynen yumuşak. Serviste sıktırdım vidaları ama nafile giderken ayarı bozuluyor sürekli.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
52
Bende 2016model var su an, 56bini geçtim. Ayna oynama hic olmadi, resetleme filan hic yaşamadım. Stop etme sorunu sadece ilk çalıştırdığımda hemen yola çıkarsam yaşıyorum, o da bir kez sadece. İlk çalıştırdığımda bir iki dakika bekleyip yola çıkarsam hiç sorun yaşamıyorum. Bu sorunları neden yaşamadım anlamadım, sürpriz yumurta heralde bu motorlar 😀
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Ayna sıkıntısı yaşadım vidalarını sıkınca düzeldi ama aynaları değiştirdim ki ŞÜKÜR yani artık yeni aynalar ile arkayı görebiliyorum.

motoru ne zaman calıstırsam ekran resetliyor istisnasız.

Stop etme olayını hiç yaşamadım acıkası.
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
84
2017 200ns var 24bin km civarı oluyor, bazen kalkışlarda stop ediyor , varta akü ile değişmeme rağmen resetleme sorunu soğuk havalarda oluyor sadece, aynalar discover 125 st ile değiştirmiştim alır almaz iş görüyor baya
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Ayna sıkıntısı yaşadım vidalarını sıkınca düzeldi ama aynaları değiştirdim ki ŞÜKÜR yani artık yeni aynalar ile arkayı görebiliyorum.

motoru ne zaman calıstırsam ekran resetliyor istisnasız.

Stop etme olayını hiç yaşamadım acıkası.

ekran reset olayı için satılan bir modül var. internetten araştırabilirsin.
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Ayna sıkıntısı yaşadım vidalarını sıkınca düzeldi ama aynaları değiştirdim ki ŞÜKÜR yani artık yeni aynalar ile arkayı görebiliyorum.

motoru ne zaman calıstırsam ekran resetliyor istisnasız.

Stop etme olayını hiç yaşamadım acıkası.

Aynayı ne aynası ile değiştirdin? Ben de aynada sürekli omzumu görmekten sıkıldım açıkcası.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
ekran reset olayı için satılan bir modül var. internetten araştırabilirsin.

gerekli değil hocam, bi saat sıfırlanıyor. onun dışında bir zararı yok. motor acılınca 4 saniye beklememek için ugrasmaya değmez.

Aynayı ne aynası ile değiştirdin? Ben de aynada sürekli omzumu görmekten sıkıldım açıkcası.

tvs apache ile değiştirdim, sonra fark ettim ki ben önceden arkamı görmüyormuşum resmen. huzura erdim.
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
84
37T dişi kullanan var mı? Artısı, eksisi nedir? 17500deyken motorum servis 40t kullandı tork iyi fakat vites çok çabuk değişim istiyor ve top speedde düşüş oldu.
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
319
Hem biraz yaygın popüler kültürü eleştirelim hemde biraz makara yapıp gezelim diye elimizin altındaki binlerce video dan farklı birşey ortaya cıkartmaya calıştım. Eleştiriye acığım, fikirleriniz benim için önemli, yanlız bunu dedim diye de yerden yere de vurmayın, sonuçta ilk denemem ve iddalı da değilim. NOT : Herhangi bir kaza söz konusu değildir, aynı zamanda videonun iceriğinden cokta alakasız değildir.

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst