cevaplar için teşekkürler... İlk etapta çanta demirini alayım da... Sonrasında telefon tutacağı filan var.


yerel üreticilere sesleniyorum. sesimi duyun ve şu motosiklet için doğru düzgün parçalar üretmeye başlayın artık. aşağıya bırakacağım linkten bakıp üretime başlayabilirsiniz.
https://www.fireparts.com.co/pulsar/accesorios-para-pulsar-200-ns.html
selamlar 2015 veya 2016 model ns 200 almak istiyorum daha önceden takip ettigim kronik sorunlarının oldugunu bildigim bir motor en önemlisi stop etme sorununa günümüzde kalıcı bir çözüm bulunmusmudur veya sizin eklemek istediginiz bir sorun var mıdır
2015 mk1b kullanıyorum.
stop etme sorunu hiç yaşamadım,
gösterge sorunu hiç yaşamadım.
gösterge sorunu yaşayanlar genelde aküden dolayı sorun yaşıyorlar. yuasa aküm var taş gibi. hiç gösterge sorunu yaşamadım.
stop etme ise bazen hissediyorum, yavaşken debriyaj çektiğimde stop edecekmiş gibi oluyor fakat etmiyor. hafif ara gaz veriyorum topluyor.
benim yaşadığım diğer kronik sorunlar ise arka diskin yamulması oldu. diski değiştirdim. ayrıca civataların alayı paslı idi değiştirdim.
selamlar 2015 veya 2016 model ns 200 almak istiyorum daha önceden takip ettigim kronik sorunlarının oldugunu bildigim bir motor en önemlisi stop etme sorununa günümüzde kalıcı bir çözüm bulunmusmudur veya sizin eklemek istediginiz bir sorun var mıdır
selamlar 2015 veya 2016 model ns 200 almak istiyorum daha önceden takip ettigim kronik sorunlarının oldugunu bildigim bir motor en önemlisi stop etme sorununa günümüzde kalıcı bir çözüm bulunmusmudur veya sizin eklemek istediginiz bir sorun var mıdır
Ayna sıkıntısı yaşadım vidalarını sıkınca düzeldi ama aynaları değiştirdim ki ŞÜKÜR yani artık yeni aynalar ile arkayı görebiliyorum.
motoru ne zaman calıstırsam ekran resetliyor istisnasız.
Stop etme olayını hiç yaşamadım acıkası.
Ayna sıkıntısı yaşadım vidalarını sıkınca düzeldi ama aynaları değiştirdim ki ŞÜKÜR yani artık yeni aynalar ile arkayı görebiliyorum.
motoru ne zaman calıstırsam ekran resetliyor istisnasız.
Stop etme olayını hiç yaşamadım acıkası.
ekran reset olayı için satılan bir modül var. internetten araştırabilirsin.
Aynayı ne aynası ile değiştirdin? Ben de aynada sürekli omzumu görmekten sıkıldım açıkcası.