- Katılım
- 15 Nis 2003
- Mesajlar
- 1,384
Gerçekten 200-210 yapan motosikletlerin top speed videolarına baktığınızda şerit çizgilerinin nasıl hızlı aktığını göreceksiniz.
Çok net yapıyor 200 üzeri. Sanıyorum öndeki SUV siz yanılttı. Porsche Cayenne o yanılmıyorsam. O da 180 üstü gidiyor. Ondan öyle gelmiş size. Z650 elli ile çok yakın bu blok 200 üzeri yapması garip bir şey değil.