TOP SPEED (Motosiklet.TV)

Katılım
2 May 2018
Mesajlar
682
Gerçekten 200-210 yapan motosikletlerin top speed videolarına baktığınızda şerit çizgilerinin nasıl hızlı aktığını göreceksiniz.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,543
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Farklı ebatta dişli kullanılmış mı acaba?
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Gerçekten 200-210 yapan motosikletlerin top speed videolarına baktığınızda şerit çizgilerinin nasıl hızlı aktığını göreceksiniz.

Çok net yapıyor 200 üzeri. Sanıyorum öndeki SUV siz yanılttı. Porsche Cayenne o yanılmıyorsam. O da 180 üstü gidiyor. Ondan öyle gelmiş size. Z650 elli ile çok yakın bu blok 200 üzeri yapması garip bir şey değil.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
bencede arka dişli küçülmüş olabilir.rüzgara yakalanan yüksek bir motor çokda güçlü değil 205 km hız eğer stok haliyse gayet başarılı.virajdaki hızı tabiki göz önüne almıyorum o açıda yanlış ölçüyor çünkü.ama genel olarak fazla ölçüyor gibi geldi başka bir motorla kıyaslamak lazım.gerçi yokuş aşağı rüzgarda arkadaysa olmayacak iş değil
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
videoyu görunce 200 değil de 120 yapıyor gibi geldi sanki. göstergeye baktım hani topspeed di diye şaşırdım
 
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
682
Çok net yapıyor 200 üzeri. Sanıyorum öndeki SUV siz yanılttı. Porsche Cayenne o yanılmıyorsam. O da 180 üstü gidiyor. Ondan öyle gelmiş size. Z650 elli ile çok yakın bu blok 200 üzeri yapması garip bir şey değil.

Porsche'den sonra aynı ritmle Doblo'yu geçiyor. Hatta neredeyse tüm araçları aynı ritmle geçiyor. Yani aynı anda hepsi 180 üstü gitmiyordur.

Dediğim gibi MT-09, MT-10 top speed videolarında 190-200 hızlar incelendiğinde şeritlerin çok daha seri aktığı görülüyor.

Gerçi o motoru alacak kişi için top speedin 205 ya da 180-190 olmasının önemi yoktur. Video sahibi pazarlamayı yanlış noktaya yapıyor. Bilmiyorum var mı ama mutlaka tırt bir noktası vardır motosikletin. Sele sertliği, gidon mesafesi ve yüksekliği gibi daha faydalı değişikliklere yönelmeli.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
aynı yolu ara ara kullanıp ara ara hız denemesi yaptığım oluyor.
bence gayet 200 küsür yapıyor. 200 gösterip te 140 ile gidecek hali yok ya
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
681
türk milletine türk usulü marketing :) harika :thumleft:

Eldiven kullanılmadığı için top speed denemesi yapılmış olabilir.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Vallahi hastası filan değilim. Ancak makinenin 200 ü geçtiği çok video var.

 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
bundan bi 5-10 yıl sonra acaba bizim çançinçon malı motorumuz o hızda gitmeyi bıraktım normal olarak hala gidebilecek mi acaba? onu da düşünmek lazım :mrgreen:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
162
Şerit çizgileri bu konuda bir kıstas değildir bence. Çünkü şerit çizgileri standart olmuyor. Gidiş geliş veya çift şeritli yoldaki şerit ile otobandaki şeritler farklı. Otobanlarda yüksek hıza uygun olsun diye daha uzun ve araları daha açık oluyor. Ordan bir göz yanılgısı olabilir.

Sapmanın da %5-10 arası olacağını düşünüyorum ki bu tolerans bütün motorlu araçlarda var. Kimisinde %5 kimisinde %7.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst