- Katılım
- 18 Mar 2018
- Mesajlar
- 42
Bugün sabah motor marş aldı. Ekranda yine 11 Volt yazıyordu ama çalıştırınca hemen 14'e yükseldi. Birkaç hafta çok dikkat ederek uzun mesafelerde tek kontak aç-kapa şeklinde kullanmaya çalışacağım. Bakalım, akü kendine gelirse bu problemden yırttım demektir.
Ayrıca benim aldığım ilk sahibi plakayı baya sağlam silikonlamış. Tavsiye ederim. Bir ara unutmazsam fotosunu yüklerim. Kaya gibi duruyor.
Ayrıca benim aldığım ilk sahibi plakayı baya sağlam silikonlamış. Tavsiye ederim. Bir ara unutmazsam fotosunu yüklerim. Kaya gibi duruyor.