CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Bugün sabah motor marş aldı. Ekranda yine 11 Volt yazıyordu ama çalıştırınca hemen 14'e yükseldi. Birkaç hafta çok dikkat ederek uzun mesafelerde tek kontak aç-kapa şeklinde kullanmaya çalışacağım. Bakalım, akü kendine gelirse bu problemden yırttım demektir.

Ayrıca benim aldığım ilk sahibi plakayı baya sağlam silikonlamış. Tavsiye ederim. Bir ara unutmazsam fotosunu yüklerim. Kaya gibi duruyor.
 
Katılım
29 Eki 2019
Mesajlar
11
Üstad plastik ise sarsıntı kasis kırılıyor kesinliklr metal taktir. Ben motorumu 90 km 2.el aldım aldığım kişi dr aküyü garantşden servis te değiştirmiş. Sanırım orjşnal akü sıkıntı bu modelde. Kazasız belasız günler

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------

Koruma takozu önerisi olan var mi
Mt25 in takozu çok kısa kaldı yaptırmadım
Daha uzun şık nereden buluruz. Birde 400 nk nın kısa ön camını gp kompozit ten alıp takmayı düşünüyorum
Tavsiyesi olan var mı

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:58 ----------

Merhaba arkadaşlar sanırım bu 250nk larda antifiriz yok
Suyun rengi bildiğimiz saf su gibi haznede ne yeşil ne turuncu antifşrşz rengi yok. Motor şu sıcaklığı da sabah dış ortam ne ise o sanki
Sorum şu
Yeşil antifiriz mi konulacak yoksa turuncu renkli olan antifşrşz mi
Bilen varsa yazabilir mi
Üç kuruş antifiriz bile koymayan servise yazıklar olsun ya
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
daha önceleri arkadaşın akü problemini paylaşmıştım.sorun bitmiyor arkadaşlar.bu gelicek 4 yada 5.akü.garantiden sıkıntı olmuyor istiyorlar geliyor ama kabak tadı vermeye başladı ayda 1 motorun akü patlıyor.servis değiştirdik bu sefer daha detaylı incelemeye girdi akü gelmiş bakalım haber bekliyoruz yarına çıkar.baya bir soğuttu motordan arkadaşımı bakalım sonuç ne olucak.yeni servis daha ilgili gibi bir sonuç alıcaz sanırım
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Üstad plastik ise sarsıntı kasis kırılıyor kesinliklr metal taktir. Ben motorumu 90 km 2.el aldım aldığım kişi dr aküyü garantşden servis te değiştirmiş. Sanırım orjşnal akü sıkıntı bu modelde. Kazasız belasız günler

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------

Koruma takozu önerisi olan var mi
Mt25 in takozu çok kısa kaldı yaptırmadım
Daha uzun şık nereden buluruz. Birde 400 nk nın kısa ön camını gp kompozit ten alıp takmayı düşünüyorum
Tavsiyesi olan var mı

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:58 ----------

Merhaba arkadaşlar sanırım bu 250nk larda antifiriz yok
Suyun rengi bildiğimiz saf su gibi haznede ne yeşil ne turuncu antifşrşz rengi yok. Motor şu sıcaklığı da sabah dış ortam ne ise o sanki
Sorum şu
Yeşil antifiriz mi konulacak yoksa turuncu renkli olan antifşrşz mi
Bilen varsa yazabilir mi
Üç kuruş antifiriz bile koymayan servise yazıklar olsun ya

bazı antifirizler saf su gibidir o yüzden seviyesi iyi ise dokunmayın.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
ediyolar servis sıkıntı tabi doğal olarak akü takip yolladı 3 kere.şimdi 4. başka servise geçti yeni arkadaşlar bakalım ne dicek ama sıkıntı gözükmüyormuş farklı akü taktılar daha pahalı marka olanından.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
ediyolar servis sıkıntı tabi doğal olarak akü takip yolladı 3 kere.şimdi 4. başka servise geçti yeni arkadaşlar bakalım ne dicek ama sıkıntı gözükmüyormuş farklı akü taktılar daha pahalı marka olanından.

Her defasinda aku degiştirmek çözüm değildir.

Ana sorunu halletmek önemli,

Servisin yapacagi ilk iş.(tabi yetkili)

El terminalini(diagnostik)ile ecudan tum kontrolleri saglamak

Olmadi,

Motosiklet çalişirken voltmetre ile akunun voltunu ölçmek olacak

Relantide 12-12.5
Gaz verince 13.8-14.5

Olarak ekranda bu degerleri gormesi,bu degerler altinda parametreler var ise arizanin kaynagini yani

Sirasiyla

Sigorta
Konjektor
Stator
Ecu
Yakit pompa tesisati(surekli çalişan bir sistem ve ciddi akim çeker)


Bileşenlerini kontrol etmesi gerek.

Hemen aku degiştirmek,tamamen baştan savma bir iştir.

Bu sekilde tekrara duşen durumda,

Servis bana Abi yine aku değişecek dese,hass..tir ordan der terslerim..

Hadi ilk aku arizaliydi iyi şarj olmadi
Digeride fab.hataliydi
Ulen bu akude mi sorunlu.

Bu da mi gol değil hesabi

Uzar gider..
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Her defasinda aku degiştirmek çözüm değildir.

Ana sorunu halletmek önemli,

Servisin yapacagi ilk iş.(tabi yetkili)

El terminalini(diagnostik)ile ecudan tum kontrolleri saglamak

Olmadi,

Motosiklet çalişirken voltmetre ile akunun voltunu ölçmek olacak

Relantide 12-12.5
Gaz verince 13.8-14.5

Olarak ekranda bu degerleri gormesi,bu degerler altinda parametreler var ise arizanin kaynagini yani

Sirasiyla

Sigorta
Konjektor
Stator
Ecu
Yakit pompa tesisati(surekli çalişan bir sistem ve ciddi akim çeker)


Bileşenlerini kontrol etmesi gerek.

Hemen aku degiştirmek,tamamen baştan savma bir iştir.

Bu sekilde tekrara duşen durumda,

Servis bana Abi yine aku değişecek dese,hass..tir ordan der terslerim..

Hadi ilk aku arizaliydi iyi şarj olmadi
Digeride fab.hataliydi
Ulen bu akude mi sorunlu.

Bu da mi gol değil hesabi

Uzar gider..

uzadı gitti zaten 5 ay oldu sorun çözülmedi.o yüzden daha büyük motorlara cf serisine ve daha iyi bir usta varmış ona gittiler oda resmi servisi bakalım bu hafta belli olur
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
uzadı gitti zaten 5 ay oldu sorun çözülmedi.o yüzden daha büyük motorlara cf serisine ve daha iyi bir usta varmış ona gittiler oda resmi servisi bakalım bu hafta belli olur

Zor iş,

Paranla rezil olmanin tam karşiliği.

Hadi parayida geçtimde..zaman kaybi,ugraş,motordan soğumak ayri olay
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Zor iş,

Paranla rezil olmanin tam karşiliği.

Hadi parayida geçtimde..zaman kaybi,ugraş,motordan soğumak ayri olay

motor 2000kmde temmuzdan beri.ilk akü 4 ay gitti sonra taktıkları her akü 40 gün.bu seferde akü biterse farklı yollara başvurucak arkadaş.ama şu an için çok zor ilerler o süreç.umarım hallolur motorla ilgili hiç bir sıkıntı yok.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
motor 2000kmde temmuzdan beri.ilk akü 4 ay gitti sonra taktıkları her akü 40 gün.bu seferde akü biterse farklı yollara başvurucak arkadaş.ama şu an için çok zor ilerler o süreç.umarım hallolur motorla ilgili hiç bir sıkıntı yok.

Arkadaşına söyler misin motor beklediği zaman akü kutup başını çıkarıp beklesin.Aküyü dışarıdan şarj ettikten sonra kontrol etsin. Eğer boşalırsa akü sorunludur. Boşalmazsa motorda sorun var demektir.
 
Katılım
29 Eki 2019
Mesajlar
11
Tüketici kanuju gereği aynı sorun 3 veya 4 kez tekrar eder ve çözülmezse malın iadesini paranı veya yenisi ile değişimini isteme hakkın var
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Garantili akü değişimi hangi servisten yaptınız hocam? Şehir neresi?

Bende de akü problemi var malesef. Ankaradayım. Olur da servis çamura yatarsa diye nereye gideceğimi bileyim.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Garantili akü değişimi hangi servisten yaptınız hocam? Şehir neresi?

Bende de akü problemi var malesef. Ankaradayım. Olur da servis çamura yatarsa diye nereye gideceğimi bileyim.

antalya hocam.en başta soğuk vs oldu dedi ama başka bir sorun belliki.haber bekliyoruz hala 4 5 tane akü kondu hepsimi sorunlu yani öle bi dünya yok.tahminimiz aldığımız yerin motorla vs hiç alakası yok dangalak bir satıcı vs onlar orjinal aküyü iyi şarj etmeden takıyorlar 4 5 ay sonra zaten bozuluyor.istenen akülerde çin malı dandirik akülerdi.ama en kötü akü 6 ay giderdi yani
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
antalya hocam.en başta soğuk vs oldu dedi ama başka bir sorun belliki.haber bekliyoruz hala 4 5 tane akü kondu hepsimi sorunlu yani öle bi dünya yok.tahminimiz aldığımız yerin motorla vs hiç alakası yok dangalak bir satıcı vs onlar orjinal aküyü iyi şarj etmeden takıyorlar 4 5 ay sonra zaten bozuluyor.istenen akülerde çin malı dandirik akülerdi.ama en kötü akü 6 ay giderdi yani

Anladım. Geçmiş olsun hocam. Bende de malesef aynı problem var gibi. 3 defadır vurdurarak çalıştırıyorum ve motora zararlı. Bugün servisi arayıp bilgi isteyeceğim. Ankaradayım.

Yukarıda bir arkadaş motorun kutup başlarını söküp ona göre boşalıp boşalmamasını gözlemlemeyi tavsiye etmiş. Baya mantıklı. En azından sorunun kaynağının akü olup olmadığına karar verilir.
 
Katılım
29 Eki 2019
Mesajlar
11
Anladım. Geçmiş olsun hocam. Bende de malesef aynı problem var gibi. 3 defadır vurdurarak çalıştırıyorum ve motora zararlı. Bugün servisi arayıp bilgi isteyeceğim. Ankaradayım.

Yukarıda bir arkadaş motorun kutup başlarını söküp ona göre boşalıp boşalmamasını gözlemlemeyi tavsiye etmiş. Baya mantıklı. En azından sorunun kaynağının akü olup olmadığına karar verilir.

Enjeksiyonlu bir araç olduğu için enjektörlere ciddi zarar verebilir aküsüz çalıştırmak aman dikkat kardeşim
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Anladım. Geçmiş olsun hocam. Bende de malesef aynı problem var gibi. 3 defadır vurdurarak çalıştırıyorum ve motora zararlı. Bugün servisi arayıp bilgi isteyeceğim. Ankaradayım.

Yukarıda bir arkadaş motorun kutup başlarını söküp ona göre boşalıp boşalmamasını gözlemlemeyi tavsiye etmiş. Baya mantıklı. En azından sorunun kaynağının akü olup olmadığına karar verilir.

sizin hiç akü değişmedimi ? ayrıca ne zaman aldınız kaç binde ? yani servis o kadarını heralde akıl etmiştir.motor arkadaşın ama yakından takip ediyorum bu sefer baya bi kaldı serviste.arkadaşlar ilgili anladığım kadarıyla hemen salıvermicekler
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Enjeksiyonlu bir araç olduğu için enjektörlere ciddi zarar verebilir aküsüz çalıştırmak aman dikkat kardeşim

Üstad çok haklısınız. Enjeksiyonlu motor için zararlı.

Malesef benden önceki sahibinden 90 km'de aldım. Alırken bana söylemişti "kısa mesafede kullandım, akü sağlıklı değil" diye. Adam iyi bir insan. Daha sonra onun tavsiye ettiği yere gidip 300 bakımını yaptırdım. Yetkili kişi de kibar iyi birine benziyor, olumlu yorumlar duymuştum. "Senden önceki sahibini tanıyorum, 5-6 km kısa mesafelerde kullandı, akü sağlıklı şarj olamadı, biraz uzun mesafelerde kullan ondan sonra tekrar değerlendirelim" deyince ben de acemi motorcu olarak ses etmedim. Bu Antalyadan yazan arkadaşınki gibi olursa diye canım sıkılıyor şimdi. Motor çok güzel baya ısındım, sevdim, ama şanssızlık beni buldu işte.

Önümüzdeki haftaiçi yine aynı sıkıntıyı çıkarırsa (çıkaracağından eminim çünkü 3 defadır aynı), artık servise gidip güzellikle bu işi garanti kapsamında çözmelerini isteyeceğim. Umarım sorun çıkarmazlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------

sizin hiç akü değişmedimi ? ayrıca ne zaman aldınız kaç binde ? yani servis o kadarını heralde akıl etmiştir.motor arkadaşın ama yakından takip ediyorum bu sefer baya bi kaldı serviste.arkadaşlar ilgili anladığım kadarıyla hemen salıvermicekler

Hocam benim daha hiç değişmedi. Bir önceki mesajda yazdığım gibi oldu en son durum. Bilemiyorum belki de akü tek kontakta uzun mesafeler gidersem düzelir diye umut ediyorum. 300 km bakımında öyle söylediler.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Sanayide satılan nikelajlı plakalıktan taktım. Civatalari sabitleyici ile sabitledim. Bir yıldır taş gibi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst