- Katılım
- 26 Kas 2017
- Mesajlar
- 7,547
Ben anlatmaya çalışayım. Motor ağır çeviren alet ise tam sentetik iyidir. R25,R6,R1 gibi deli divane 14-15k çeviriyorsa, yağ fazla ısındığı için tam randımanlı çalışıyor.
Fakat pulsar, mt-07 gibi max 10k çeviren ve hatta normal kullanımda 5-6-7-8k devir çeviren aletlerde debriyajda sıyırma yapıyor. Tam işlev görmüyor ve tam randımanlı yağ çalışmıyor. O yüzden yarı sentetik iyidir.
Daha da dandik motor teknolojilerinde ise madeni yağ yeterli.
Bunun birde kullanım ömrü var. Pulsar 5k km’de bir yağ değiştirdiğinden daha fazlasına da gerçek yok. Mondial wolf gibi makineler max 2000km’de bir değiştirdiğinden ise mineral yağ atıp, devam etmek yetiyor.
Kısacası şanzıman problemi yaşatır ama en çoğu para israfı olur.
Fakat pulsar, mt-07 gibi max 10k çeviren ve hatta normal kullanımda 5-6-7-8k devir çeviren aletlerde debriyajda sıyırma yapıyor. Tam işlev görmüyor ve tam randımanlı yağ çalışmıyor. O yüzden yarı sentetik iyidir.
Daha da dandik motor teknolojilerinde ise madeni yağ yeterli.
Bunun birde kullanım ömrü var. Pulsar 5k km’de bir yağ değiştirdiğinden daha fazlasına da gerçek yok. Mondial wolf gibi makineler max 2000km’de bir değiştirdiğinden ise mineral yağ atıp, devam etmek yetiyor.
Kısacası şanzıman problemi yaşatır ama en çoğu para israfı olur.