- Katılım
- 18 Ağu 2016
- Mesajlar
- 13
Kalyoncu veya e kuralkandan alacaksanız doğru gönderirler. Ben 2 ay önce taktım eğer borudan bahsediyorsanız gri olan. Sanırım bi kısmı yani genişleyen kısmı içe boruyu tutucu kısma girecek. Yani o kısmı içe doğru tuttuğunuzda ince kısım elcik stopa denk gelecek.
dediğiniz gibi de sağı soluda 2iside aynı gibi yani sağa takmaya kalksam ucu kalın içe doğru ayını oluyor solo takmaya kalksam aynı oluyor gibi resimlerde gördüğüm kadarı ile bir fark yok gibi keşke anlayabildiğimiz bir yeri olsaydı teşekkürler
