Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
13
Kalyoncu veya e kuralkandan alacaksanız doğru gönderirler. Ben 2 ay önce taktım eğer borudan bahsediyorsanız gri olan. Sanırım bi kısmı yani genişleyen kısmı içe boruyu tutucu kısma girecek. Yani o kısmı içe doğru tuttuğunuzda ince kısım elcik stopa denk gelecek.

dediğiniz gibi de sağı soluda 2iside aynı gibi yani sağa takmaya kalksam ucu kalın içe doğru ayını oluyor solo takmaya kalksam aynı oluyor gibi resimlerde gördüğüm kadarı ile bir fark yok gibi keşke anlayabildiğimiz bir yeri olsaydı teşekkürler
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
dediğiniz gibi de sağı soluda 2iside aynı gibi yani sağa takmaya kalksam ucu kalın içe doğru ayını oluyor solo takmaya kalksam aynı oluyor gibi resimlerde gördüğüm kadarı ile bir fark yok gibi keşke anlayabildiğimiz bir yeri olsaydı teşekkürler

Gidon kolu alnı ister sağa tak ister sola değişen birşey yok.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Beni en çok memnun eden yağ motul 5100 15w50 oldu.

yaz kış fark etmeksizin mi kullanıyorsunuz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------

bu arada hala güzel bir telefon tutucu bulamadım bu alete.

su geçirmez, telefonu içine koydugumuz fermuarlı tarzlardan bakıyorum, vr mıdır önerisi olan
 
Katılım
25 Eyl 2016
Mesajlar
368
Çok soğuk kış geçiren yerlerde ortalama 10 derece ve altıysa 10w40 10w50 kullanılması gerek diye biliyorum.

Ama ben Ankaradayım kışında yazında 15w50 kulanıyorum. 10 derecenin altında pek motosiklet kullanmıyorum zaten. Kullansam da 15w50 koyardım ama nedense beni daha çok memnun etti kışın da yazın da. Belki psikoojiktir ama vites geçişleri ve motor sesi daha



Bu da 200 ns kitapçığındaki grafik. Ortalama 15 derece ve üzerinde kullanılacaksa 15w50 daha mantıklı olduğu anlaşılıyor zaten.
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
84
Çok soğuk kış geçiren yerlerde ortalama 10 derece ve altıysa 10w40 10w50 kullanılması gerek diye biliyorum.

Ama ben Ankaradayım kışında yazında 15w50 kulanıyorum. 10 derecenin altında pek motosiklet kullanmıyorum zaten. Kullansam da 15w50 koyardım ama nedense beni daha çok memnun etti kışın da yazın da. Belki psikoojiktir ama vites geçişleri ve motor sesi daha

[url]https://i.hizliresim.com/I7Bcki.png[/url]

Bu da 200 ns kitapçığındaki grafik. Ortalama 15 derece ve üzerinde kullanılacaksa 15w50 daha mantıklı olduğu anlaşılıyor zaten.

https://www.bodrummotosikletkiralama.com/merak-edilenler/motor-yaglari-ve-bilmediklerimiz/

Doğru bilgi burada arakdaşım bakmanı öneririm.
 
Katılım
23 Nis 2014
Mesajlar
43
Merhaba arkadaşlar,
Motoru sipariş edeli 3 hafta oldu, gümrükte sıkıntı varmış motor hala teslim edilmedi.Bilgisi olan var mı?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Merhaba arkadaşlar,
Motoru sipariş edeli 3 hafta oldu, gümrükte sıkıntı varmış motor hala teslim edilmedi.Bilgisi olan var mı?

e zaten bugün aldın yarın teslim edilecek diye denmedi ki, 2020 modellerin ilk partisi zaten teslim olmuştu 2.partisi de mart sonu nisan başı idi sizde 2.partiye kaldığınıza göre bekleyeceksiniz ne kaldı şurada.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
ön fren balatalarını ebc sfa181 ile değiştirdim. meğer daha önce fren yapmıyormuşum. müthiş fark etti.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar

Arkadaşıma 200'lük bir motor bakıyoruz araştırmalar sonucunda iki motorda kararsız kaldık; Pulsar Ns200 & Tvs Rtr 200
bu motorların artıları eksileri internette var inceleme videolarında ama kullanıcı olarak Pulsardan memnunmusunuz yada nerden aldım lanet olsun :) dediğiniz şeyleri var mı ?
Rtr 200 ile ilgili kullanıcı yorumuna denk gelemedim malesef :(
Siz olsanız hangi modeli neden tercih ederdiniz ?

Teşekkürler.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Merhabalar

Arkadaşıma 200'lük bir motor bakıyoruz araştırmalar sonucunda iki motorda kararsız kaldık; Pulsar Ns200 & Tvs Rtr 200
bu motorların artıları eksileri internette var inceleme videolarında ama kullanıcı olarak Pulsardan memnunmusunuz yada nerden aldım lanet olsun :) dediğiniz şeyleri var mı ?
Rtr 200 ile ilgili kullanıcı yorumuna denk gelemedim malesef :(
Siz olsanız hangi modeli neden tercih ederdiniz ?

Teşekkürler.


3 haftadır pulsar kullanıyorum ben memnunum ancak teknık olarak tvs daha iyi bir motor.

tvs de aksesuar sıkıntısı ve tip çirkinliği ile ugrasırsın orası ayrı
 
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
118
Arkadaşlar,
Neşeniz bol olsun.

Motor yağı olarak Motul 7100 15W50 kullanıyorum, çok memnunum.
Ancak hem fiyat çok daha uygun hem de Bajaj DTS motorlarına için üretildiğini belirtilen yağ var.
Bu yağı kullandınız mı, önerir misiniz?

http://www.onlineyesilyurt.com/urun/motul-7100-4t-sentetik-15w50-motor-yagi_65884.aspx?CatId=31649

Teşekkürler.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Arkadaşlar,
Neşeniz bol olsun.

Motor yağı olarak Motul 7100 15W50 kullanıyorum, çok memnunum.
Ancak hem fiyat çok daha uygun hem de Bajaj DTS motorlarına için üretildiğini belirtilen yağ var.
Bu yağı kullandınız mı, önerir misiniz?

http://www.onlineyesilyurt.com/urun/motul-7100-4t-sentetik-15w50-motor-yagi_65884.aspx?CatId=31649

Teşekkürler.

yarı sentetık kullanılmalı , sentetik zamanla sıkıntı yapar dediler ama bilemedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst