Bir jant temizleyici rezaleti - Boyası çözüldü resmen!

Katılım
10 Şub 2020
Mesajlar
430
Arkadaşlar, merhaba.

Newmix adlı firmanın yerli üretim yaptığını ve n11deki olumlu yorumlarına bakarak jant temizleyiciyi aldım, uyguladım boyayı resmen çözdü.(matlastirdi) Adamları aradım ilk defa duyuyoruz dediler.

ürün bu : https://urun.n11.com/parlatici-ve-temizleyici-sprey/newmix-jant-temizleyici-lastik-parlatici-500er-ml-P237948762

fnTdfL.jpg


HbN1IW.jpg


qRI4ic.jpg


IHaz7M.jpg


Arkadaşlar böyle yapması normal mi? Faturalar vs duruyor, üründe duruyor, tüketici hakem heyetine şikayet etsem zararını karsilarlar mi? Yoksa ben mi abartiyorim.
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
İlk defa mı temizlediniz jantınızı?
Daha önce böyle bir renk vermesi oldu mu?
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
geçmiş olsun şikayetle bir şey çıkacağını sanmam. jantı söküp boyacılarda vernik attırabilirsin. parlaklığı geri nasıl gelir onlar daha iyi bilir tabi.
bu tür jant temizleyici ürünlerden hep korkmuşumdur. bu arada motosiklet jantı temizlemenin en ucuz ve en etkili yolu litresi 5-6 liradan gaz yağı alıp fısfısa doldurarak fısfıstan beze ardından bezide janta sürmek üzere temizlemek.
 
Katılım
10 Şub 2020
Mesajlar
430
İlk defa mı temizlediniz jantınızı?
Daha önce böyle bir renk vermesi oldu mu?

Hayır olmadı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:44 ----------

Boyacılara güvenmiyorum.kendim halletmeye çalışacağım. Niye çıktı bu turuncu renk anlamadım. Çıkan şey vernik mi oluyor?
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Aslında kötü durmamış ama yine de sizin gözü rahatsız ediyorsa lastiği ve jantı söküp kendiniz de üzerine sprey vernik atabilirsiniz. Uzay gemisi'ne katılıyorum, gaz yağıyla tertemiz olur jantlarınız.
 
Katılım
10 Şub 2020
Mesajlar
430
Aslında kötü durmamış ama yine de sizin gözü rahatsız ediyorsa lastiği ve jantı söküp kendiniz de üzerine sprey vernik atabilirsiniz. Uzay gemisi'ne katılıyorum, gaz yağıyla tertemiz olur jantlarınız.

Önceden gazyağı kullanıyordum, fakaat motor sürekli yağ korkunca rahatsiz ediyordu, böyle bir şey denyiyim, dedim pişmanım valla.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Önceden gazyağı kullanıyordum, fakaat motor sürekli yağ korkunca rahatsiz ediyordu, böyle bir şey denyiyim, dedim pişmanım valla.

Boşverin üzülmeyin, tecrübe denen şey başımıza gelen kötü olaylardan aldığımız derslerdir.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Biraz cila ile eski haline dönebilir. Boyatmayla uğraşmadan önce cilalamayı deneyin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
belkide Jantın rezilliğidir
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Matlasma zincir yağından oluyor, gazyağı ile silsende, yağ tam çıkmıyor, fakat ön jant pırıl pırıl duruyor
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adam temizlerken boyayı kaldırmış bende ayda 1 defa petrol da su tutsam zor geliyor :)
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
hocam bende mt7 grubunda daha yeni sordum bu soruyu.ama şöyle bir durumda var BENCE ,eğer jant pürüzlü bir yüzeyse boya tam olarak oraya oturmadığından renk atması olabilir.örneğin ben würth genel temizleme spreyi balata spreyi olarakta geçiyor sarı mt7 jantını temizlemek için almadım aslında zincir vs temizlerim genel olarak dursun diye almıştım.normal jant temizleyici spreyler aldımve bir işe yaramadığını gördüm boya atması vs olmadı dedim birde würth ile deniyelim.gerçekten muhteşem temizliyor boya vs atma sorunu olmadı direk jantın üzerine zaten az biraz sıkıp sildiğim zaman zincir yağı pisliği saniyesinde döküyor akıyor.başta dediğim pürüzlü jant mevzusunu arkadaş tabi genelde kimse kullanmamıştır ama aseton ile şöyle bir tur gezdirdi cf moto nk250 modeline.baya baya mavi renk sildiği beze çıktı.eğer boya akıtma sorunu oluyorsa kullandığın temizlemede kesinlikle kullanmamalısın ama tavsiyem budur mt07 nigh flow için sorun yok 2 3 defa kullandım hatta bugün kullandım.
img-4882.jpg
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Jantı bilmem de Würth'ün genel temizleme spreyini zincir için asla tavsiye etmem. Zincirin ömrünü kısaltırsınız...
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Jantı bilmem de Würth'ün genel temizleme spreyini zincir için asla tavsiye etmem. Zincirin ömrünü kısaltırsınız...

bende tavsiye etmiyorum çünkü bir halta yaramıyor.ne kadar güzel yağ mazot vs pislik çıkartıyorsa zincir için boşa geçen bir zaman ayrıca para ve zaman israfı.eski motorumda 1 kere denedim töbe ettim gittm insan gibi motul c1 aldım dünya varmış.1 kere zincir temizlemek için kutunun 5te3ünü yedim ancak temizlendi.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
bende tavsiye etmiyorum çünkü bir halta yaramıyor.ne kadar güzel yağ mazot vs pislik çıkartıyorsa zincir için boşa geçen bir zaman ayrıca para ve zaman israfı.eski motorumda 1 kere denedim töbe ettim gittm insan gibi motul c1 aldım dünya varmış.1 kere zincir temizlemek için kutunun 5te3ünü yedim ancak temizlendi.

Ben WD-40 kullanıyorum o iş için, gayet güzel...
 
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
hocam bende mt7 grubunda daha yeni sordum bu soruyu.ama şöyle bir durumda var BENCE ,eğer jant pürüzlü bir yüzeyse boya tam olarak oraya oturmadığından renk atması olabilir.örneğin ben würth genel temizleme spreyi balata spreyi olarakta geçiyor sarı mt7 jantını temizlemek için almadım aslında zincir vs temizlerim genel olarak dursun diye almıştım.normal jant temizleyici spreyler aldımve bir işe yaramadığını gördüm boya atması vs olmadı dedim birde würth ile deniyelim.gerçekten muhteşem temizliyor boya vs atma sorunu olmadı direk jantın üzerine zaten az biraz sıkıp sildiğim zaman zincir yağı pisliği saniyesinde döküyor akıyor.başta dediğim pürüzlü jant mevzusunu arkadaş tabi genelde kimse kullanmamıştır ama aseton ile şöyle bir tur gezdirdi cf moto nk250 modeline.baya baya mavi renk sildiği beze çıktı.eğer boya akıtma sorunu oluyorsa kullandığın temizlemede kesinlikle kullanmamalısın ama tavsiyem budur mt07 nigh flow için sorun yok 2 3 defa kullandım hatta bugün kullandım.
https://st2.myideasoft.com/idea/et/70/myassets/products/226/img-4882.jpg?revision=1566053081

aynısı benim 250 nkmın başına geldi. ben balata spreyi olarak 404 kullandım direk jant temizliği için değil balatalara sıktım. ama doğal olarak janta dökülüyo sprey. oradan silerken de mavi boyayı hafiften aldığını gördüm. asetonlu ürünleri boyaya gelebilecek yerlerde kullanmayın.

balata spreyi alacaksanız paraya kıyın bence de würth alın. ama zincir temizlemeye kullanmayın tabi sadece balata, jant, motor bloğu temizliğinde iyi.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
motoru sıfır mı aldınız? ikinci el ise acaba aldığınız kişi motorun jantlarını boyamış olabilir mi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst