Bir jant temizleyici rezaleti - Boyası çözüldü resmen!

Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
ne gerek var böyle ürünlere felan... altı üstü bir jant... ön jant toz olur, arka jant da hem toz hem yağ olur...
5 liralık mazot alsanız bir sene yeter de artar bile... gaz yağ da olur ama her yerde bulunmaz... mazot ne iyi yöntemdir...

zincir yağları da aynı şekil.... millet württür zürttür, ayfondur 20-30 tl para veriyolar zincir spreylerine....
sanayiden en ucuz sprey yağı aldım yıllardır... 5-6 TL... 4 silindirli motorum da5 yıldan fazla kullandım... did felan değil haa en ucuz zincirde...
ne kopma oldu ne de problem yaşadım... hala da kullanmaya devam ediyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2020
Mesajlar
6
Ben XCP nin ONE modelini kullanıyorum, 100ml aldım 20₺ ye, aylardır kullanıyorum 😊

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

Ben XCP nin ONE modelini kullanıyorum, 100ml aldım 20₺ ye, aylardır kullanıyorum 😊

Linki şu: https://www.formulaxstore.com/xcp-one-cok-amacli-bakim-spreyi


yok artık. böyle bir şey gerçekten mümkün mü ?

https://www.formulaxstore.com/xcp-universal-temizleyici-400ml-aerosol-sprey

bunu mu almamız gerekiyor? valla bende alıcam. nasıl böyle hepsini çıkardı ki... şaşırdım
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
Ya abi neden macera seviyorsunuz. Al gaz yağı jantını temizle, zincirini temizle, arka salıncağı temizle.
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Gaz yağı ya da motulun jant temizleyicisini öneririm
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
aynı firmanın lastik parlatıcısı ve hızlı cilası var,onlar iyi iş yapıyor ama şansa ben bunu hiç kullanmadim :D çünkü motorumun jantı hiç yağ ve kir tutmaz hep silerim eheh
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Bundan sonra gaz yagi ile temizlersiniz, kafanizda boyle sorunlar olmaz.
 
Katılım
30 Ocak 2018
Mesajlar
227
Bu jant temizleyiciler çok sıkıntılı ürünler. Ben de almıştım marka hatırlamıyorum arabamda kullanıyordum. Kokusu aynı tuz ruhu gibiydi. İyi temizliyordu balata tozlarını çözüyordu. Bir zaman sonra bir baktım ki bijonlar pas tutmuş. O zaman anladım ne tehlikeli birşey olduğunu.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
böyle antin kuntin para tuzaklarına paranızı kaptırmayın. motosiklet üzerindeki bütün lekeleri, açılmayan somunları veya pas tutmuş yerleri balata spreyi, wd40 veya mazot üçlüsünden biriyle halledebilirsiniz. bu üçlüden başka herhangi bir şey para tuzağından başka birşey değildir.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
ATAS Vinet

Bu ürünü 1/4 ya da 1/10 aralığında kirin ağırlığına göre sulandırıp kullanabiliyorsunuz. Çok amaçlı temizleyicidir. Tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst