Kawasaki Kawasaki KLR 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Güzel olmuş, sadece dış kaplama değişti değil mi? Sele doldu malzemesine bir şey yaptınız mı?

Herhangi bir yumuşatma veya jel uygulaması yapmadım, sadece dış kaplama değişti, uzun yolda airhawk kullanmayı düşünüyorum, boyum 1.75 ama seleyi alçaltmaya gerek duymadım normal hali ile rahat edebiliyorum.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Tur camı işi de halloldu, GP Kompozit’in Yamaha WR 250 uyumlu füme renk 46cm camı, ufak bir köşe parça müdahalesi ile montaj yapılabiliyor, wr250’nin amortisör civataları yana bakıyor, Klr650 ise öne bakıyor, araya L şeklinde bir parça ilave edince montaj rahatça yapılabiliyor.

JUl2l5.jpeg
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,036
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Sakil durmamış, gayet güzel yakışmış.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Eski zincir tahmin ettiğimden de kötü durumdaymış, RK’nın zincir dişli setini getirttim (15T/42T) en kısa sürede montaj yaptıracağım.

dNq5IY.jpeg


lHUIF7.jpeg


nFTOL1.jpeg
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Selamlar;
KLR 650 balansör gergi parçasını (dooichkey)solid dosyasını solidworks a yükledim.BURADAN tıktıklayın.30 gün süreli sanırım.

bu parçaya ihtiyacı olan mail adresini verirse dosyayı gönderirim.cnc tezgahta anında çıkarırlar.diğer torna tezgahlarında ise dosyayı yani teknik resim okuma bilgilerine göre yapabilirler.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2018
Mesajlar
2
Herkese selamlar,

Bir süre önce yazmıştım motosiklet alacağımı. Yaklaşık 7 ay önce nihayet 2005 model KLR 650 motosikletimi aldım. Artık gerekli bakım ve ilgiye başlıyorum.
JOSHUA bey benim motosikletimde de fan müşürü ile ilgili aynı ayar var. Hem otomatik devreye giriyor, hem manuel açıp kapatabiliyorsunuz. Antalya'nın yaz sıcağında trafikte devreye girmese bile manuel açıyorum ancak çok fark etmiyor ve sağ bacağımda ciddi sıcaklık hissediyorum. Öyle ki şortla kullanırken çok rahatsız ediyor. Bende de egzoz koruma demiri yok, sanırım onun da etkisi var. Bulursanız nereden temin ettiğinizi paylaşmanızı isterim.
Onun dışında tur camınız güzel olmuş. Ancak ben ön siperliği yine tur camı olan, 12 volt ve usb girişi de ekleyebileceğim, telefon (veya navigasyon cihazı) yerleştirdiğimde rüzgar, yağmurdan daha iyi korunabilecek nispeten daha hacimli bir modelle komple değiştirmek düşüncesindeyim. Elbette orijinal siperlik sistemini saklayacağım. Konuyla ilgili herkesin fikirlerine açığım.
Yan çanta sehpası ile ilgili Kaldera bey güzel bir çalışma yapmıştı. Ben onu da örnek alarak biraz farklı bir model için şablon hazırlıyorum. En kısa zamanda sizlerle paylaşacağım.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
motorunuzu iyi günlerde kullanın, egzoz manifold korumasını aliexpress'ten temin ettim

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

zincir ve dişli seti değişikliğimi yaptım, eski zincirimin durumu epey kötüydü, zincir ne kadar düzenli yağlanırsa ömrü o kadar uzun olur, yeni zincirim için otomatik yağlama sistemi düşünüyorum, fren balataları ve arka disk değişimi için sipariş verdim parça bekliyorum, marş motorum bazen tutukluk yapıyordu, söküp güzel bir bakım yaptım, kömür yatağı yıpranmış, kömürleri bitmiş, hepsini yeniledim şu an harika marş alıyor, yılda bir kömürleri kontrol etmekte fayda var, sağ arka sinyalim egzozdan ötürü erimişti, yerine benzer bir sinyal buldum, Zaman içinde gidonu ve fren-debriyaj manetlerini değiştirmek istiyorum.







 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
zincir yağlama olarak atp yi tavsiye ederim kullananlar memnun bi araştır istersen forumda var bende bu hafta taktıracağım
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,036
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
motorunuzu iyi günlerde kullanın, egzoz manifold korumasını aliexpress'ten temin ettim

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

zincir ve dişli seti değişikliğimi yaptım, eski zincirimin durumu epey kötüydü, zincir ne kadar düzenli yağlanırsa ömrü o kadar uzun olur, yeni zincirim için otomatik yağlama sistemi düşünüyorum, fren balataları ve arka disk değişimi için sipariş verdim parça bekliyorum, marş motorum bazen tutukluk yapıyordu, söküp güzel bir bakım yaptım, kömür yatağı yıpranmış, kömürleri bitmiş, hepsini yeniledim şu an harika marş alıyor, yılda bir kömürleri kontrol etmekte fayda var, sağ arka sinyalim egzozdan ötürü erimişti, yerine benzer bir sinyal buldum, Zaman içinde gidonu ve fren-debriyaj manetlerini değiştirmek istiyorum.

[url]https://i.hizliresim.com/mRrA3Y.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/E2z9gv.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/jAvb89.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/BGR7rV.jpg[/url]

Maşallah maşallah çok güzel oluyor.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bu güzel de benim taktıracağım fırçalı sistem hem temizliyor hemde yağlıyor
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Bugün grenajları söktüm, bakıma yolladım, civata bağlantı delikleri plastik kaynak ve üç boyutlu yazıcı ile tırnak imal edilerek tamir edilecek, grenajlar astarlanıp tekrar boyanacak, ben bu şekilde aldım ama motorumu satacak olursam zamanla, alacak olan arkadaşa bu şekilde teslim etmek içime sinmedi, o yüzden gerekli tamiratı yaltırıyorum, üzerindeki stickerları tekrardan yaptırmak zorunda kalacağım, yeni sticker yaptıran var mı aramızda, ya da kim yapıyor bilen var mıdır?



 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Grenajların stickerlarını Eskişehir,de Motodeko yapıyormuş, tamiri bitip boyadan çıkınca Motodeko'ya yollayacağım, stickerların uygulamasını yapıp gönderecekler, bana da yerine monte etmek kalacak. Bugün temizlik yaptık, özellikle jantlarla uğraştık, epey temizlendi güzel oldu.



 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Grenajların tamiri, boyası ve pastası bitti, şimdi sıra stickerlarını yaptırmakta





---------- Mesajlar birleştirildi - 13:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------





---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:21 ----------

kırık bağlantı braketleri 3d yazıcı kullanılarak yeniden yapıldı, grenajların kırık bağlantı delikleri kaynak yapılarak tamir edildi
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Elinde arka stop lambası olan var mıdır veya alternatif piyasada rahat bulunan lambalar ile değiştiren oldu mu?

 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
İçeriden kırmızı elektrik bandı çeksen? Veya sıcak silikon ile yapıştırsan? Ayrılmamış, daha gideri var bence.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim yan grenaj koptugunda grenaji da, sticker'i da internetten almistim. bikebandit.com gibi sitelere bakabilirsiniz.

Yan sanayi sticker orijinali gibi dayanikli olur mi, renkleri senelerce gunes isigina maruz kalip canli kalir mi emin degilim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst