Vespa Bir Türlü Çalışmıyor Lütfen Yardımcı Olun !

Katılım
25 Şub 2020
Mesajlar
4
Motosikleti
Vespa gts 250
Merhaba formunuza yeni katıldım burada bir çare bulacağımı düşünüyorum vespa lx 150 3v ie motorum var sabahları zor çalışıyordu şimdi artık hiç çalışmıyor marş basıyor ama çalışmıyor. Bujiye baktım ateşleme var, hararet müşhürü çalışıyor oksijen sensörü çalışıyor hava filtresi temiz enjektör püskürtmesi gayet iyi siboplara baktım sıkışmamış horozlar sağlam sibop aralıkları iyi ama çaışmıyor yardımcı olursanız sevinirim daha ne yapabilirim.

Vespam Çalışmıyor !!!

 
Katılım
17 Eyl 2019
Mesajlar
4
selamlar. karbüratörü değiştir bence. parçalar ateş pahası ama. benim fikrim. haydi kal sağlıcakla.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,257
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Bujiye baktım ateşleme var,
hararet müşhürü çalışıyor
oksijen sensörü çalışıyor
hava filtresi temiz
enjektör püskürtmesi gayet iyi
siboplara baktım sıkışmamış
horozlar sağlam
sibop aralıkları iyi
ama çalışmıyor

Benzin var mı benzin?:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst