- Konu Yazar
- #1
Merhaba formunuza yeni katıldım burada bir çare bulacağımı düşünüyorum vespa lx 150 3v ie motorum var sabahları zor çalışıyordu şimdi artık hiç çalışmıyor marş basıyor ama çalışmıyor. Bujiye baktım ateşleme var, hararet müşhürü çalışıyor oksijen sensörü çalışıyor hava filtresi temiz enjektör püskürtmesi gayet iyi siboplara baktım sıkışmamış horozlar sağlam sibop aralıkları iyi ama çaışmıyor yardımcı olursanız sevinirim daha ne yapabilirim.
Vespam Çalışmıyor !!!
Vespam Çalışmıyor !!!