S.a beyler
2017 Kasım ayında almış olduğum motoruma çok şükür şu ana kadar ciddi bir kaza yaşamadan gönül rahatlığıyla biniyorum. Rodajını kitabına göre yaptığıma inanıyorum. Bakımlarını zamanında ve eksiksiz olarak yaptırdım.
Ekipmanımdan sadece montum eksik onu da bir hafta içinde alıyorum. Tecrübelerimi soran olursa anlatırım ancak öncelikle bu motorla uzun süre devam edeceğimi öngördüğüm için bir kaç ekleme modifikasyon yapmayı istedim.
Önce motor koruma demiri, elcik koruma aldım. AliExpress'ten Ön far için LED ampul, powerjet karbüratör, performans açık hava filtresi siparişi verdim, kargonun ulaşmasını bekliyorum. Bir de performans egzos alacağım ama ne olsun henüz karar vermiş değilim. Okuyan olursa sizden ricam, kullananlardan performans egzos önerisinde bulunması.
Yine istek olursa motorun son halinin fotoğraflarını yayınlayıp deneyimlerini paylaşabilirim.
Dikkatli sürün, tekeriniz düz bassın.
Saygılar...