bi kaç kişi öyle dedi
ortalama haftada 1-2 kere başıma geliyor usta da ne anlayacak bilmem
o2 sensörü ve ayaklık sensöründen şüpheleniyorum
Arkadaşlar aranızda 2018 xmax300 kullanan oldu mu? Bu sene dominardan xmax300 e geçmeyi düşünüyorum. Gerek konfor gerek bagaj olsun ihtiyaçlarım doğrultusunda böyle bir karar aldım. Takıldığım nokta, dominardan sonra güç bakımından yetersiz gelir mi bana ? iki motoru kullanmış arkadaşlarımda yorum yaparsa memnun olurum.
Dominarın kendi çapındaki torku ve 140-150 gibi hızlara seri bir şekilde çıkıyor olması (sürekli çevreyolu kullandığım için bu ivmelenme meselesi benim için önemli) bana şehiriçi-şehirdışı gayet yetiyor. Aynı durum xmax300de de olur mu?
Arkadaşlar aranızda 2018 xmax300 kullanan oldu mu? Bu sene dominardan xmax300 e geçmeyi düşünüyorum. Gerek konfor gerek bagaj olsun ihtiyaçlarım doğrultusunda böyle bir karar aldım. Takıldığım nokta, dominardan sonra güç bakımından yetersiz gelir mi bana ? iki motoru kullanmış arkadaşlarımda yorum yaparsa memnun olurum.
Dominarın kendi çapındaki torku ve 140-150 gibi hızlara seri bir şekilde çıkıyor olması (sürekli çevreyolu kullandığım için bu ivmelenme meselesi benim için önemli) bana şehiriçi-şehirdışı gayet yetiyor. Aynı durum xmax300de de olur mu?
bu arkadaşla isterseniz bir görüşün oda dominardan sonra scooter aldı ama kaçlık bilmiyorum.
https://www.youtube.com/channel/UC_19lYSz0v4CnW7TQxuN6Lg
video desteklemiyor sanırsam benim bilgisayardan ötürü, youtube de MotoHayat M.M.E diye aratırsanız bulabilir sorabilirsiniz.
Çok teşekkür ederim hocam, izledim youtube dan xmax250 almış bu arkadaş. 250 ile 300 arasında da belirgin bir güç farkı var diye biliyorum.
Merhaba o kişi benim.
Sanırım şu an xmax300 getirilmiyor, çünkü 250 ile arasında 5hp güç farkı olmasına rağmen sağlam bir fiyat farkı vardı. Ben de zaten 250'yi bile zor alabileceğim için vergi dilimini filan da düşünüp 300'e bulaşmadım. Haa ama 300 benim duyduğum izlediğim tam kıvamında olmuş deniyor. İmkanım olsa alabilirdim, o kadar fiyat farkı beni aşıyordu, ki 250 için bile Domi üstüne bi miktar ihtiyaç kredisi çektim. Benim xmax250'nin rodajı tamamlandı. Motordan şimdilik gayet memnunum. Kullanım amacım neredeyse yüzde 90 işe git gel olduğu için ve biraz da sağlık sebepleriyle scooter'a geçtim zaten kanalda bahsettim videolarda. Xmax250 2019 model yeni kasa biliyorsunuz aynı 300 gibi bluecore motoru var ve ben henüz 3 litre üstüne çıkamadım yakıt sarfiyatında. Motor 130 - 140'ı çok rahat görüyor, 120 ile ise güle oynaya gidiyor. Ben zaten dominarda da 110 - 120 aralığında süren biri olduğum için bana güç ve hız anlamında hiç bir düşüş ya da gariplik yaşatmadı xmax, şimdilik oldukça memnunum. Amortisörler sert deniyordu standart halinden bi kademe düşürünce o da iyileşti. Daha ilk 2000km içinde olduğum için çok fazla atıp tutmayayım ama aldığıma en azından şimdilik pişman değilim, 13 yıllık vitesli motosiklet kullanımım sonrası çok tereddütteydim ama o pratikliğe çabuk alışıyor insan, robot gibi geliyor adeta, yağmur çamurdaki az ıslanma ve rahatlık da cabası. Şu ara kış nedeniyle az biniyorum ve bir de ev taşıma ve fizik tedavi telaşem var o sebeple video filan paylaşma işi bir süre duracak ama havalar ısınsın motor km yapsın ben de biraz daha iyileşeyim, çünkü bir fizik tedavi sürecindeyim (yok motor kazası filan diil, omzumda bir tendon yırtığı var o sebepten) tüm bunlardan sonra belki 5000km bakımı sonrası xmax250 2019 model için detaylı bir video çekeceğim hatta dominardan sonra xmax 250 arasındaki fark ve hissiyatlarımı da anlatacağım kanalda.
Şu an için en önemli bir kaç hissiyat farkını yazayım:
Domi sonrası xmax çok pratik
Domi'ye göre hantallık daha az, sanki alet kendi kendine gidiyor.
Titreşim yok denecek kadar az.
Yakıt sarfiyatı daha iyi gibi.(en azından benim sürüş tarzımla)
Bagaj topcase olmamasına rağmen benim Domideki 45lt çantadan daha fazla, koca spor çantam ve kapalı kaskım motorun sele altına sığıyor daha ne olsun.
Kirlendiğinde filan gidip yıkaması daha kolayıma geliyor, zincir yağlama v.s. derdi de yok.
Haa ama açık söyliyeyim vitesli motosiklet sürmek bana göre çok daha zevkli. Bu sebeple scooter gerçekten benim gibi ihtiyaç değilse keyfi sürüş için ben vitesli motosikleti tercih ederim doğrusu.
Kısaca:
-Pratiklik, kullanışlılık, eğlencelilik ve %90 şehiriçi işe okula gidiş geliş amaçları için scooter
-Sportif sürüş, daha çok adrenalin, sürüş yetilerini daha iyi geliştirme, daha fazla zevk, bacaklarının arasında motoru hissetmek içinse vitesli motosiklet derim ben.
İmkanlarım daha iyi olsaydı xmax'ın yanına bir de vitesli motosiklet çekerdim, ama en azından şimdilik o imkana sahip değilim maalesef.
Şimdilik bu kadar, herkese selamlar.:king:
Naçiz kanalımdan iyi kötü amatörce paylaşımlar yapmayı deniyorum, ilgilenirseniz hepinizi beklerim efenim. Youtube "MotoHayat M.M.E"
Yok hiç bir denge sorunu yok, bilakis çok dengeli alet, duracak kadar yavaş hızlarda bile üstelik. Aralardan geçme mevzusunda evet genişliği kimi zaman sorun oluyor, ama büyük motosikletlerin geçebildiği her yerden rahatlıkla geçiyor, üstelik gidon turu çok fazla. Benim boy 1.85, ona rağmen selede en arkaya dayanarak oturunca ayakların ucu yere değiyor sele biraz yüksek 79.5 cm diye biliyorum, siz üstüne oturup hatta mümkünse test etmeden almayın bence. Ben zamanında eski kasasını test etmiştim. Ama kullanıcıları ikisi arasında sadece görüntü benziyor diyor. Yeni kasanın çok iyi yönde geliştirildiğini söylüyorlar, ki eski kasa Endonezya üretimiyken, yeniler Fransa üretimi ve bluecore motorlu. 300 de, 250 de aynı kasa zaten. 2018 ve sonrası yani. Hakkınızda hayırlısı.Çok memnun oldum, çok teşekkür ederim bilgiler için hocam. Peki boy konusunda, sele yüksekliği fazla mı ? Benim boyum 1.76, sorun olur mu ? Ayrıca birde denge sorunu diye bir şey duymuştum. Önceki modellerde çok varmış sanırım,düşük hızlarda arabaların arasındayken bir denge problemi varmış motorda
Arkadaşlar herkese merhaba
1 ay önce dominar alarak aranıza katıldım bir şey soracağım alalı 1.000km daha olmadı bu süre içinde radyatör suyunu tamamını eksiltti aldığımda içinde antifriz yoktu eski sahibi koymamış alır almaz ben ekledim fakat dediğim gibi 1k km olmadan yine eksildi, motor hararet ışığını yakmıyor eksilmenin sebebini bilen varmi acaba.
Birde eski model pulsarda suyu yağa karıştırma sorunu vardı dominarda da varmı acaba bu sorun.
Merhaba cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.
motorumu alalı 20 gün oldu 2017 model 17.000 km de şuan 18.000 km oldu, aldığımda antifriz yedek depo boştu eski sahibine neden boş diye sorduğumda orasının ne işe yaradığını bile bilmiyorum dedi mekanik olarak pek motordan anlamıyor gibiydi ben alır almaz hemen ekledim max seviyesinin biraz üzerine çıktım, 20 gün oldu motorumu yıkarken fark ettim yedek depo boşalmış içinde hiç sıvı kalmamış.
sizin tahminlerinize göre motorumu kontrol ettim egzozdan çıkan beyaz bir duman yok, egzozun ucunda ve üzerinde beyaz leke göremedim belki yıkadağım için izler silinmiş olabilir, motor yağı normal seviyesinde ve içine baktığımda köpük göremedim parmağıma biraz yağ sürdüm rengi kahverengi ve su gibi sıvı veya cıvık değil.
bugün bir şey fark ettim antifriz suyunun arkasında kullanmadan önce %50 oranında su ile seyreltin yazıyormuş ben ilk koyduğumda seyretmedim şuan yarı yarıya seyreltip tekrar max seviyesine kadar ekledim acaba bununla ilgisi olabilme ihtimali nedir.
görsel yüklemeyi beceremedim öğrenir öğrenmez görsel paylaşacağım.
Merhaba cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.
motorumu alalı 20 gün oldu 2017 model 17.000 km de şuan 18.000 km oldu, aldığımda antifriz yedek depo boştu eski sahibine neden boş diye sorduğumda orasının ne işe yaradığını bile bilmiyorum dedi mekanik olarak pek motordan anlamıyor gibiydi ben alır almaz hemen ekledim max seviyesinin biraz üzerine çıktım, 20 gün oldu motorumu yıkarken fark ettim yedek depo boşalmış içinde hiç sıvı kalmamış.
sizin tahminlerinize göre motorumu kontrol ettim egzozdan çıkan beyaz bir duman yok, egzozun ucunda ve üzerinde beyaz leke göremedim belki yıkadağım için izler silinmiş olabilir, motor yağı normal seviyesinde ve içine baktığımda köpük göremedim parmağıma biraz yağ sürdüm rengi kahverengi ve su gibi sıvı veya cıvık değil.
bugün bir şey fark ettim antifriz suyunun arkasında kullanmadan önce %50 oranında su ile seyreltin yazıyormuş ben ilk koyduğumda seyretmedim şuan yarı yarıya seyreltip tekrar max seviyesine kadar ekledim acaba bununla ilgisi olabilme ihtimali nedir.
görsel yüklemeyi beceremedim öğrenir öğrenmez görsel paylaşacağım.
Merhaba cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.
motorumu alalı 20 gün oldu 2017 model 17.000 km de şuan 18.000 km oldu, aldığımda antifriz yedek depo boştu eski sahibine neden boş diye sorduğumda orasının ne işe yaradığını bile bilmiyorum dedi mekanik olarak pek motordan anlamıyor gibiydi ben alır almaz hemen ekledim max seviyesinin biraz üzerine çıktım, 20 gün oldu motorumu yıkarken fark ettim yedek depo boşalmış içinde hiç sıvı kalmamış.
sizin tahminlerinize göre motorumu kontrol ettim egzozdan çıkan beyaz bir duman yok, egzozun ucunda ve üzerinde beyaz leke göremedim belki yıkadağım için izler silinmiş olabilir, motor yağı normal seviyesinde ve içine baktığımda köpük göremedim parmağıma biraz yağ sürdüm rengi kahverengi ve su gibi sıvı veya cıvık değil.
bugün bir şey fark ettim antifriz suyunun arkasında kullanmadan önce %50 oranında su ile seyreltin yazıyormuş ben ilk koyduğumda seyretmedim şuan yarı yarıya seyreltip tekrar max seviyesine kadar ekledim acaba bununla ilgisi olabilme ihtimali nedir.
görsel yüklemeyi beceremedim öğrenir öğrenmez görsel paylaşacağım.
15 bin bakımda ne yapılıyor arkadaşlar, tahmini ücreti nedir?