Bu sefer tavsiye edilmeyen ürünleri konuşalım mı?

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Eh be yavru, fotolardan bile belli oluyor telefon tutucusunun tutmayacağı ve o eldivenin yazlık olduğu. Almadan önce soraydın iyidi.



Neyse konumuza dönelim
Regina marka zincir dişliden uzak durun. Tamam zincir kalite, 10k km yol yaptım santim salmadı ama aşırı ses çıkartıyor

30 tl hediye çekim vardı ondan aldım :queen:

eldiveni yazn kullancam artık yapacak bişi yok
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Konuyu görünce benim de aklıma direk riderdenim den aldığım kot ve yaşadığım sorun aklıma geldi :)
Şöyle bir başlık açmıştım:
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/180711-rider-denim-pantolondaki-uretim-hatasi-ve-firmanin-ayibi.html

Sizin konuyu görünce direk gözüme çarptı. Aynı pantolon olmasına rağmen sizin iç tarafta astar görünüyor. Bende hiç bir şey yoktu. Üst kumaşın altında ne koruma ne başka bir şey. Astar olsaydı belki gündelik giyerdim sıcak tutar diye direk çöpe postalamazdım :mrgreen:
 
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
682
ALPİNESTARS LARGO DRYSTAR ELDİVEN

1 senedir kullanıyorum. Şu an için kullanmak zorunda olduğumdan kullanıyorum. Ay başında kurtulacağım umarım.

10 dakikalık yağmurda su alıyor. İlk aldığım günlerde bilekteki cırt tarafı sökülmüştü. Kendim terzide diktirmiştim. İşaret ve orta parmakların uçları delindi. Isı yalıtımı yok. Bir süre sonra soğuk ve ıslaklıktan zevk almaya başlıyorsunuz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alpinestar Air Carbon SMX yazlik eldiven...

Ve gercek ust deriden uretilmeyen her turlu eldiven...

Giydigim en rahat yazlik eldivendi, pufur pufur. Super de rahat. Parmaklari delindi 1 sene icinde... Suet turevi sentetik maddeden uretilen her yeri lif lif ayrildi. Urun orijinal, internetten almadim. Ucuz bir sey olsa neyse ama $80'lik eldiven icin kabul edilebilir bir durum degil...

Herkes botun su almasından şikayetçi :) en baba bot iki sezon sonra hafiften su almaya başlar , 4-5 marka bot kullandım (çok beğenilen YDS hariç) en beğendiğim HeinGericke Alman malı bir bot oldu , 5-6 yıldır ayağımda burundan çoraplar ıslanıyor, bir tavsiye : kışın bildiğimiz market poşetini çorabın üzerine son kat geçirip botu giyin , çoraplarınız ıslanmayacağı için ayaklarınız uzun süre üşümez ;)

Hava almadigi icin ter yapip yine usutmez mi? 15-20 dakika yol icin belki, ama uzeri cozum olmaz bence...
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Aslında bot yağmurluğu diye bir şey var. En garantisi o. Ayağı poşete sokmak yerine botu poşete sokmak gibi
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
Aslında bot yağmurluğu diye bir şey var. En garantisi o. Ayağı poşete sokmak yerine botu poşete sokmak gibi ��

onuda kullandım 1 ayda parçalandı önce sıkı tutsun diye olan lastik bantları gidiyor sonrada ufak tefek delinip su geçiriyor ayda yılda bir kullanıyorsanız kışın sorun olmaz ama benim gibi her gün kullanıyorsanız çöp oluyor
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
Aliexpress ten kesinlikle mont, bot, eldiven almayın.

3 Sene önce 1 adet yazlık mont aldım.2 tane de eldiven aldım furygan ve dainese marka.İlk düşmede yırtılıcak cinsden çok güzel duruyo ama.Mukavemet sıfır.

Hiç kaza yapmadım bu ekipmanlarla iyi ki de yapmamışım.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
onuda kullandım 1 ayda parçalandı önce sıkı tutsun diye olan lastik bantları gidiyor sonrada ufak tefek delinip su geçiriyor ayda yılda bir kullanıyorsanız kışın sorun olmaz ama benim gibi her gün kullanıyorsanız çöp oluyor

O zaman yine çare paraya kıyıp kaliteli bir kışlık çizme almak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aliexpress ten kesinlikle mont, bot, eldiven almayın.

3 Sene önce 1 adet yazlık mont aldım.2 tane de eldiven aldım furygan ve dainese marka.İlk düşmede yırtılıcak cinsden çok güzel duruyo ama.Mukavemet sıfır.

Hiç kaza yapmadım bu ekipmanlarla iyi ki de yapmamışım.

Cunku amac koruma degil, orijinaline benzerlik ve ucuzluk...

Bunun icin de ilk alindiginda duzgun gorunen ucuz ve dayaniksiz malzeme kullanmaktan baska careleri yok.

Fiyati ucuz oldugu icin fiyatina gore daha fazla deger sunuyor zannediyoruz ama tahminim bir cok fason urunde oldugu gibi kar marji orijinal urunden fazla?

Bir defa tuketiciye karsi bir sorumluluklari yok... Alpinestar eldiven aldim, cabuk yiprandi, markadan uzak duruyorum. Peki Aliexpress'teki urunu kim uretti? Kim bilir kim? Bugun o, yarin bu. N'aparsa yapsinlar, internetten gorup ucuz fiyatlariyla aklini celecek musteri de bulurlar...
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
......Hava almadigi icin ter yapip yine usutmez mi? 15-20 dakika yol icin belki, ama uzeri cozum olmaz bence...


Tüm kıyafetin üzerine yağmurluk giydiğinizde de iki üç saat sonra terleme oluyor , o ter kurumaya başladığında yine üşürsünüz , burda amaç süreyi uzatmak vede kısa bir mola ile yola devam edebilmek , dışarıdan aldığınız soğuk su çamaşırınızı ve çoraplarınızı ıslatırsa kolay kolay devam edemezsiniz , kimse aşırı yağmur yağarken evden çıkmaz bunlar hep yolda karşılaştıklarımızdan edindiğimiz tecrübeler :)
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
Cunku amac koruma degil, orijinaline benzerlik ve ucuzluk...

Bunun icin de ilk alindiginda duzgun gorunen ucuz ve dayaniksiz malzeme kullanmaktan baska careleri yok.

Fiyati ucuz oldugu icin fiyatina gore daha fazla deger sunuyor zannediyoruz ama tahminim bir cok fason urunde oldugu gibi kar marji orijinal urunden fazla?

Bir defa tuketiciye karsi bir sorumluluklari yok... Alpinestar eldiven aldim, cabuk yiprandi, markadan uzak duruyorum. Peki Aliexpress'teki urunu kim uretti? Kim bilir kim? Bugun o, yarin bu. N'aparsa yapsinlar, internetten gorup ucuz fiyatlariyla aklini celecek musteri de bulurlar...


Kesinlikle haklısın Haşmet abi.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
kışlık ekipmanı ne olursa olsun kendini kanıtlamış marka almak şart şu an alpinestars mont ve eldiven kullanıyorum 2 side gram su geçirmiyor sağanaklara vs rağmen ama bot sağolsun havadaki nemi içeri alıcak utanmasa o derece :D

Bu konuyu inceleyip denemenizi öneririm :wiinkk:
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
link gözükmüyor ama parafin muhabbetini söylüyorsunuz sanırım aklımda var aslında sadece işin üşengeçlik kısmındayım şu aralar iş youğunluğundan kaynaklı :D

Aynen. İş yoğunluğunda foruma bakınca öyle oluyor, kusura bakmayın link eklemeyince yazılanın pek anlamı kalmamış :rendeer:

Parafin konusundan bahsediyorum. Çok basit işlem, birşeyler izlerken dahi kolaylıkla yapılabilir. Ancak karıştırma işlemini kapalı kaba sahip bir karıştırıcıyla dinlendirerek 10dk' da yaparsanız çok daha hızlı olur ve uygulama/kurutma işleminde kesinlikle solunmaması gerektiğini, açık alanda yapmanızın önemini de tekrar hatırlatırım :cat:
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
alpinestars sp8 ve spartan eldivenler 1 sene sonunda yıpranmaya başladı. 2 sene de parmaklar delindi.
aliexpressten aldığım çakma revit 3 yıldır iğne ucu kadar delik açılmadı, deformasyon olmadı.
alpinestars eldiven pek önermiyorum. derisi de çok sert ayrıca, revit daha yumuşak.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
alpinestars sp8 ve spartan eldivenler 1 sene sonunda yıpranmaya başladı. 2 sene de parmaklar delindi.
aliexpressten aldığım çakma revit 3 yıldır iğne ucu kadar delik açılmadı, deformasyon olmadı.
alpinestars eldiven pek önermiyorum. derisi de çok sert ayrıca, revit daha yumuşak.

bende de spartan var yazlık 1.5 sene oldu en ufak yıpranma vs yok defalarca yıkandı beyaz olduğu için çok kirleniyor sadece :)
 
Katılım
13 Haz 2018
Mesajlar
277
4riders Mile eldiven.
3-4 ayda parmakların birleştiği noktadan açılma yaptı, yama yapmak zorunda kaldım.
Daha sonra bilek lastiği ile derinin birleştiği nokta ayrılmaya başladı yine yama yaptırdım.
Cırt kısmı falan dağıldı.
Sonuç uzak durun :)
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
kaç bin km kullandınız hocam?

km hesabı yapmadım ama martta monster'ı aldım marttan beri 15.000 km sürdüm her gün işe git gel 48 km elimde oluyor mkoy gibi yoğun trafiğe de giriyorum onun harici hafta sonu gezmeleri ya da hafta içide akşam gezerken vs giydim son 1,5 aydır kışlık eldivenlere geçtim onun haricinde sürekli elimdeydiler hazirandan ekime kadar hatta neredeyse her haftasonuda yıkandı makinede çok da memnunum havalar biraz daha ısınsın da giyeyim diye bekliyorum açıkcası :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst