- Katılım
- 30 Ağu 2014
- Mesajlar
- 5,467
km hesabı yapmadım ama martta monster'ı aldım marttan beri 15.000 km sürdüm her gün işe git gel 48 km elimde oluyor mkoy gibi yoğun trafiğe de giriyorum onun harici hafta sonu gezmeleri ya da hafta içide akşam gezerken vs giydim son 1,5 aydır kışlık eldivenlere geçtim onun haricinde sürekli elimdeydiler hazirandan ekime kadar hatta neredeyse her haftasonuda yıkandı makinede çok da memnunum havalar biraz daha ısınsın da giyeyim diye bekliyorum açıkcası![]()
ben yaklaşık 25 bin km kadar kullandım 1,5 sene sonunda patlamaya başladı. gerçi diktirdim uçlarını hala kullanıyorum, ama tüylenme yaptı iyice
yenisini alsam mı dedim 400 liraya dayanmış. 100 liraya almıştım.