- Konu Yazar
- #1
Selam herkese, uzun süredir foruma uğramıyordum.Tekrar bir uğrayım dedim. Özetle bu konu başlığını genelde ne tavsiye edersiniz diye açılanların aksine ne tavsiye etmezsiniz üzerine açmak istedim. Yani kullanıp da memnun olmadığınız, abi uzak durun bundan dediğiniz ürünleri burada toplayabiliriz.
Benim paylaşmak istediğim ürün kışlık eldiven. https://urun.n11.com/eldiven/prosev-4500-kislik-motosiklet-eldiveni-P213352379 Linki bu, prosev ürünü. Kendisini geçen sene 80 TL'ye almıştım. Yola çıktıktan 8-9 dk sonra ellerimi terletiyor, gram hava almıyor içeriye. Bu yüzden de eldiven içten ıslanıp su gibi oluyor. Akabinde de su gibi olan eldiven rüzgarı yiyip buz kesiyor. Ellerim uyuşmayı bırak kemiklerime kadar donuyor. Bu eldiveni almayın arkadaşlar...
Benim paylaşmak istediğim ürün kışlık eldiven. https://urun.n11.com/eldiven/prosev-4500-kislik-motosiklet-eldiveni-P213352379 Linki bu, prosev ürünü. Kendisini geçen sene 80 TL'ye almıştım. Yola çıktıktan 8-9 dk sonra ellerimi terletiyor, gram hava almıyor içeriye. Bu yüzden de eldiven içten ıslanıp su gibi oluyor. Akabinde de su gibi olan eldiven rüzgarı yiyip buz kesiyor. Ellerim uyuşmayı bırak kemiklerime kadar donuyor. Bu eldiveni almayın arkadaşlar...