Bu sefer tavsiye edilmeyen ürünleri konuşalım mı?

Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
168
Selam herkese, uzun süredir foruma uğramıyordum.Tekrar bir uğrayım dedim. Özetle bu konu başlığını genelde ne tavsiye edersiniz diye açılanların aksine ne tavsiye etmezsiniz üzerine açmak istedim. Yani kullanıp da memnun olmadığınız, abi uzak durun bundan dediğiniz ürünleri burada toplayabiliriz.

Benim paylaşmak istediğim ürün kışlık eldiven. https://urun.n11.com/eldiven/prosev-4500-kislik-motosiklet-eldiveni-P213352379 Linki bu, prosev ürünü. Kendisini geçen sene 80 TL'ye almıştım. Yola çıktıktan 8-9 dk sonra ellerimi terletiyor, gram hava almıyor içeriye. Bu yüzden de eldiven içten ıslanıp su gibi oluyor. Akabinde de su gibi olan eldiven rüzgarı yiyip buz kesiyor. Ellerim uyuşmayı bırak kemiklerime kadar donuyor. Bu eldiveni almayın arkadaşlar...
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
930
Motosikleti
Honda CB125F
Selam herkese, uzun süredir foruma uğramıyordum.Tekrar bir uğrayım dedim. Özetle bu konu başlığını genelde ne tavsiye edersiniz diye açılanların aksine ne tavsiye etmezsiniz üzerine açmak istedim. Yani kullanıp da memnun olmadığınız, abi uzak durun bundan dediğiniz ürünleri burada toplayabiliriz.

Benim paylaşmak istediğim ürün kışlık eldiven. https://urun.n11.com/eldiven/prosev-4500-kislik-motosiklet-eldiveni-P213352379 Linki bu, prosev ürünü. Kendisini geçen sene 80 TL'ye almıştım. Yola çıktıktan 8-9 dk sonra ellerimi terletiyor, gram hava almıyor içeriye. Bu yüzden de eldiven içten ıslanıp su gibi oluyor. Akabinde de su gibi olan eldiven rüzgarı yiyip buz kesiyor. Ellerim uyuşmayı bırak kemiklerime kadar donuyor. Bu eldiveni almayın arkadaşlar...

Geçen gün sepetime eklemiştim, sonra hesap kesimden sonra alırım diye almamıştım. Bilgi için teşekkürler :)
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
rockwell dna uzun bot aman diyim şekline kanıp ya da ulan yabancıya gideceğine yerliymiş ona gitsin diye sakın almayın 2 tane 0 alıp birde 1 adette garantiden geleni de eklersek 3 tane 0 bot geçti elimden ona dayanarak net diyorum bot sadece kuru havaya uygun 3 botta yağmurda direk su alıyor aldığın yerle görüşünce birebir değişim yapıyor gelen botta su alıyor hele geçen sene aldığım ilk 0 olanı 4.ayda taban ayrılmaya başladı o yüzden tavsiye etmiyorum youtube daki incelemesi olan videodakiyle alakası yok yani su geçirme ve sağlamlık açısından

rockwell-dna-flash-high-motosiklet-botu__0601011820147429.png
 
Katılım
14 Mar 2019
Mesajlar
493
honda pcx için aldığım TEX marka diz örtüsü. hiçbir işe yaramıyor. kafadan rüzgar alıyor ve dizlerim donuyor. aşırı sağanakta kullanmadım fakat yağmuru kaydırmak yerine bir nebze hapsettiğini gördüm. muhtemelen sağanakta ıslatır gibi duruyor. almamanızı tavsiye ederim.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
rockwell dna uzun bot aman diyim şekline kanıp ya da ulan yabancıya gideceğine yerliymiş ona gitsin diye sakın almayın 2 tane 0 alıp birde 1 adette garantiden geleni de eklersek 3 tane 0 bot geçti elimden ona dayanarak net diyorum bot sadece kuru havaya uygun 3 botta yağmurda direk su alıyor aldığın yerle görüşünce birebir değişim yapıyor gelen botta su alıyor hele geçen sene aldığım ilk 0 olanı 4.ayda taban ayrılmaya başladı o yüzden tavsiye etmiyorum youtube daki incelemesi olan videodakiyle alakası yok yani su geçirme ve sağlamlık açısından

https://n11scdn.akamaized.net/a1/45...sh-high-motosiklet-botu__0601011820147429.png

Hocam ben bunun kisa olanini kullaniyorum, su almadi 2 yildir. Uzun olanlarda uretim sIkIntIsI olabilir tabii, bilemiyorum
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
Hocam ben bunun kisa olanini kullaniyorum, su almadi 2 yildir. Uzun olanlarda uretim sIkIntIsI olabilir tabii, bilemiyorum

değişim oldu ondan gelende komple su alıyor hatta sabah 30 dk lık sürüşte ayaklarım komple ıslandı aynı şekilde abime almıştık oda ıslanmış oda uygun fiyatlı diye aldı uyarılarıma rağmen şuan sövüyor her yağmurda :D
 
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
326
Marka demiyorum ama adventure motorlular racing kask ,racing motorlular adventure kask almayın çok ses ve türbülans yapıyor. Aslında bu mont ,bot vs herşey için geçerli. Bide arkadaşlar ne yazıkki özellikle motorsiklette ucuz etin tiridi olmuyor (tecrübelerle sabit)
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,097
Motosikleti
Ducati Multistrada 950

Şu motosiklet eldivenini zamanında Çinden 15 ₺'ye almıştım. Tamamen yazlık eldiven. Üfleseniz içine geçiriyor. Kışlık kullanıma uygunluk 0, yazlık kullanıma uygunluk %80. Fakat koruması çok berbat...
 
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
387
Selam herkese, uzun süredir foruma uğramıyordum.Tekrar bir uğrayım dedim. Özetle bu konu başlığını genelde ne tavsiye edersiniz diye açılanların aksine ne tavsiye etmezsiniz üzerine açmak istedim. Yani kullanıp da memnun olmadığınız, abi uzak durun bundan dediğiniz ürünleri burada toplayabiliriz.

Benim paylaşmak istediğim ürün kışlık eldiven. https://urun.n11.com/eldiven/prosev-4500-kislik-motosiklet-eldiveni-P213352379 Linki bu, prosev ürünü. Kendisini geçen sene 80 TL'ye almıştım. Yola çıktıktan 8-9 dk sonra ellerimi terletiyor, gram hava almıyor içeriye. Bu yüzden de eldiven içten ıslanıp su gibi oluyor. Akabinde de su gibi olan eldiven rüzgarı yiyip buz kesiyor. Ellerim uyuşmayı bırak kemiklerime kadar donuyor. Bu eldiveni almayın arkadaşlar...

Aynı ürünü kullanıyorum bu havalarda terleme yaşamadım hiç
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,464
Motosikleti
D400
Şu motosiklet eldivenini zamanında Çinden 15 ₺'ye almıştım. Tamamen yazlık eldiven. Üfleseniz içine geçiriyor. Kışlık kullanıma uygunluk 0, yazlık kullanıma uygunluk %80. Fakat koruması çok berbat...


ne yazık ki bu eldivene birkaç ay önce 45 tl verdim.

Evet oldukca kötü, neyine kışlık demişler çözemedim
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
900
rockwell dna uzun bot aman diyim şekline kanıp ya da ulan yabancıya gideceğine yerliymiş ona gitsin diye sakın almayın 2 tane 0 alıp birde 1 adette garantiden geleni de eklersek 3 tane 0 bot geçti elimden ona dayanarak net diyorum bot sadece kuru havaya uygun 3 botta yağmurda direk su alıyor aldığın yerle görüşünce birebir değişim yapıyor gelen botta su alıyor hele geçen sene aldığım ilk 0 olanı 4.ayda taban ayrılmaya başladı o yüzden tavsiye etmiyorum youtube daki incelemesi olan videodakiyle alakası yok yani su geçirme ve sağlamlık açısından

https://n11scdn.akamaized.net/a1/45...sh-high-motosiklet-botu__0601011820147429.png

Benzer fiyat aralığında prosev mi rockwell mi diye düşünürken prosev aldım daha sıcak tuttuğu için. Sonra sol ayak su almaya başladı, diğeri sağlam. Satıcı rockwell almam konusunda ısrar etmişti fakat ikisinin de birbirinden pek farkı yokmuş demek ki. Hakkaten motorda ucuza kaçılan herşeyde sorun yaşanıyo. İlla ucuza kaçılacaksa aliexpressten alınıp biraz beklemeyi göze almalı. En azından kaliteli malzeme geliyo.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
Benzer fiyat aralığında prosev mi rockwell mi diye düşünürken prosev aldım daha sıcak tuttuğu için. Sonra sol ayak su almaya başladı, diğeri sağlam. Satıcı rockwell almam konusunda ısrar etmişti fakat ikisinin de birbirinden pek farkı yokmuş demek ki. Hakkaten motorda ucuza kaçılan herşeyde sorun yaşanıyo. İlla ucuza kaçılacaksa aliexpressten alınıp biraz beklemeyi göze almalı. En azından kaliteli malzeme geliyo.

kışlık ekipmanı ne olursa olsun kendini kanıtlamış marka almak şart şu an alpinestars mont ve eldiven kullanıyorum 2 side gram su geçirmiyor sağanaklara vs rağmen ama bot sağolsun havadaki nemi içeri alıcak utanmasa o derece :D
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
konunun ilk paragrafını okurken aklımdan "kışlık eldiven" geçiyordu, ikinci paragrafa başlayınca gülesim geldi biraz :D

2 sene önce falan böyle bir eldiven aldım 80 liraya. eldiven elimi sıkıyordu ve giyip çıkarması baya sıkıntıydı çünkü eldiven 4 katmandan oluşuyor ve hiç biri bir birine bağlı değil.

en dışta sağlam kumaş, bir iç ksımda sünger tabaka, bir iç kısımda doktor eldiveni gibi bir lastik tabaka ve en içte yumuşak ve aşırı esnek bir kumaş var...

eliniz hafiften nemli iken eldiveni giymek çok zordu çünkü en iç kısım yani ele temas eden kısım elinize yapışıyor ve içeride yamuk yumuk olup parmağın gireceği yerleri tıkıyordu...

aynı şekilde eldiveni çıkartırken en iç tabaka ele yapışıyor ve iç kısım dışarı geliyordu.... su geçirmiyor ama tabakaların hepsi bağımsız olunca berbat bir ürün çıkmış ortaya. eldivenin içine su doldurdum hiç taşırma sızdırma olmadı ama yani elim yinede buz kesiyor soğuk havada.

ne biçim eldiven anlayamadım.

çözümü nasıl buldum onu yazayım size, deneyin eğer işe yaramazsa .... yaramazsa yaramaz ya :) deneyin görün sadece.

şöyle bir eldiven alın 10 liraya falan, japon pazarlarında bulursunuz.

şöylede bir iş eldiveni alın bunu da bir üstteki aldığınız eldivenin üzerine giyin 2. kat olsun.

yani bu sürekli kullanıma uygun olmaz ama hayat kurtarıyor diyebilirim... benim motor eldiveni haşat olduğunda ben durumu kurtarmalık böyle yapmıştım ve o dondurucu soğuklarda elimi üşütmemişti. baya şaşırmıştım yani öyle bir performans beklemiyordum çünkü giyip çıkarması çok kolay ve motor elciklerini tutarken sorun olmamıştı ve üşütmemişti. gerçi ben farklı bir iş eldiveni kullanmıştım ama sanırım o "beybi" markada iş görür...

ne bileyim 10 gün sonra ödemeniz gelecektir, 10 gün sonra eldiven alacak olursunuz bu sürede eller donmasın diye böyle idarelik bir çözüm.
 
Katılım
7 Haz 2016
Mesajlar
11
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Herkes botun su almasından şikayetçi :) en baba bot iki sezon sonra hafiften su almaya başlar , 4-5 marka bot kullandım (çok beğenilen YDS hariç) en beğendiğim HeinGericke Alman malı bir bot oldu , 5-6 yıldır ayağımda burundan çoraplar ıslanıyor, bir tavsiye : kışın bildiğimiz market poşetini çorabın üzerine son kat geçirip botu giyin , çoraplarınız ıslanmayacağı için ayaklarınız uzun süre üşümez ;)
 
Katılım
4 Eki 2019
Mesajlar
167
VEXO CLASH deri eldivenim bekledğimden kötü çıktı derisi kaliteli dokunulu hissi kaliteli fakat dikmeyi unutup üzerine sadece ip fırlatmışlar ve ipin kendi kendini dikmesini beklemişler gibi. göz göre göre farklı yerlerden sökülmeye başlıyor yaklaşık 400km sonra onun dışında ilk bahar yaz için gayet güzel şık ve havalı bir eldiven (kışın da kullanıyorum)
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
Herkes botun su almasından şikayetçi :) en baba bot iki sezon sonra hafiften su almaya başlar , 4-5 marka bot kullandım (çok beğenilen YDS hariç) en beğendiğim HeinGericke Alman malı bir bot oldu , 5-6 yıldır ayağımda burundan çoraplar ıslanıyor, bir tavsiye : kışın bildiğimiz market poşetini çorabın üzerine son kat geçirip botu giyin , çoraplarınız ıslanmayacağı için ayaklarınız uzun süre üşümez ;)

1 sene su almasın onada tamam ama benim dediğim bot aldığın andan itibaren su geçirmeye hazır bekliyor ki sen 5 sene diyorsun daha yılı dolmadan tabanı ayrıldı aldığım andan itibaren su geçiriyor servisten gelende su geçiriyor 1 sene bari kusursuz kullansaydım yine ses etmeyecektim.

birde şöyle bir videosu varki aman aman diyorum :D

 
Katılım
8 Ocak 2017
Mesajlar
229

Eh be yavru, fotolardan bile belli oluyor telefon tutucusunun tutmayacağı ve o eldivenin yazlık olduğu. Almadan önce soraydın iyidi.



Neyse konumuza dönelim
Regina marka zincir dişliden uzak durun. Tamam zincir kalite, 10k km yol yaptım santim salmadı ama aşırı ses çıkartıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst